loading...
دانلود رایگان با لینک مستقیم
siamak بازدید : 37 چهارشنبه 07 بهمن 1394 نظرات (0)

به گفته وی، ایران برای خرید ۸ هواپیمای پهن‌پیکر ایرباس «ای ۳۸۰» (A380) که قرار است از سال ۲۰۱۹ تحویل داده شود، قرارداد موقتی با شرکت ایرباس اروپا منعقد کرده است. ای-۳۸۰ بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان است.

قرارداد خرید ۱۲۷ هواپیما که اغلب آنها جدید است و احتمالاً در این هفته تکمیل می‌شود، شامل ۱۶ هواپیمای ایرباس «ای ۳۵۰» (A350) نیز هست.

تهران همچنین به خرید بیش از یکصد هواپیما از شرکت «بوئینگ» علاقمند است. شرکت‌های خصوصی ایرانی هم با شرکت «امبرائر» برزیل و «سوخو» روسیه وارد مذاکره شده‌اند. ام آر جی میتسوبیشی و بمباردیه هم از دیگر گزینه‌های مد نظر تهران هستند

 





 


 


 

 

 

بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان سال ۲۰۱۹ به ایران می‌آید

www.shahrekhabar.com/tourism/1453789020169202
۱ روز پیش - اصغر فخریه کاشان معاون وزیر راه در مصاحبه با رویترز برخی جزئیات قرارداد ایران و ایرباس را تشریح کرد. به گفته وی، ایران برای خرید ۸ هواپیمای ...

بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان به ایران می‌آید | لست سکند

www.lastsecond.ir/news/Iran-Buy-Airbus/
۱ روز پیش - به گفته وی، ایران برای خرید ۸ هواپیمای پهن‌پیکر ایرباس «ای ۳۸۰» (A380) که قرار است از سال ۲۰۱۹ تحویل داده شود، قرارداد موقتی با شرکت ایرباس ...

تصاویر برای بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان سال ۲۰۱۹ به ایران می‌آیدگزارش تصاویر
تصاویر بیشتر برای بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان سال ۲۰۱۹ به ایران می‌آید

بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان سال ۲۰۱۹ به ایران می‌آید

varzesh-balaahmad.mihanblog.com/post/2888
۱ روز پیش - بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان سال ۲۰۱۹ به ایران می‌آید. ... خرید ۸ هواپیمای پهن‌پیکر ایرباس «ای ۳۸۰» (A380) که قرار است از سال ۲۰۱۹ تحویل داده ...

ایرباس ای۳۸۰ - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/ایرباس_ای۳۸۰
(۳۰۰ € میلیون یورو) (۲۰۱۴) ... ایرباس ای۳۸۰، (به انگلیسی: Airbus A380 ) هواپیمای مسافربری پهن‌پیکر، چهار موتوره و دواشکوبه می‌باشد، که توسط شرکت ایرباس طراحی و ساخته شده‌است. این هواپیما هم‌اکنون بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان به‌شمار می‌آید. ساخت ایرباس ای۳۸۰ از سال ۱۹۹۶ با پروژه‌ای به‌نام ای۳ایکس‌ایکس آغاز گردید و از ...

هواپیما - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/هواپیما
اولین هواپیمای جت جهان ساختهٔ آلمان نازی به نام هاینکل هی ۱۷۸ (Heinkel He 178) و اولین هواپیمای جت ... در سال ۱۹۷۰ هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ ساخته شد و برای ۳۵ سال بزرگ‌ترین هواپیما مسافری جهان بود و از سال ۲۰۰۵ ... ۴.۱ هواپیمای مسافربری و باربری; ۴.۲ هواپیمای جنگنده; ۴.۳ پهپاد .... خلبان با استفاده از فرمان هواپیما آن‌ها را به حرکت در می‌آورد.

بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان سال ۲۰۱۹ در ایران ظهر ...

khabarche.ir/.../بزرگترین-هواپیمای-مسافربری-جهان-سال-۲۰۱۹-در-ایران
۲ روز پیش - بزرگترین-هواپیمای-مسافربری-جهان-سال-۲۰۱۹-در-ایران ... نظر حجم هواپیما و نیز ظرفیت مسافر، بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان به حساب می ‌آید و ...

بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان سال ۲۰۱۹ در ایران

www.eghtesadebank.ir/.../2128-بزرگترین-هواپیمای-مسافربری-جهان-سا...
۲ روز پیش - اصغر فخریه کاشان معاون وزیر راه در مصاحبه با رویترز برخی جزئیات قرارداد ایران و ایرباس را تشریح کرد. به گفته وی، ایران برای خرید ۸ هواپیمای ...

بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان سال ۲۰۱۹ در ایران | فيدگاه

feedgah.com/lastnews/.../بزرگترین-هواپیمای-مسافربری-جهان-سال-۲۰۱۹...
بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان سال ۲۰۱۹ در ایران اصغر فخریه کاشان معاون وزیر راه در مصاحبه ... به گفته وی، ایران برای خرید ۸ هواپیمای پهن‌پیکر ایرباس «ای ۳۸۰» (A۳۸۰) که قرار است از سال ... محمد علیزاده به پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین می‌آید ...

بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان سال ۲۰۱۹ در ایران - irctr

irctr.ir/baz/1453691148yj3ub

۲ روز پیش - به گفته وی، ایران برای خرید ۸. ... بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان سال ۲۰۱۹ در ایران. irctr : ... روحانی قرارداد 114 ایرباس را با خود به ایران می‌آورد.

siamak بازدید : 39 چهارشنبه 07 بهمن 1394 نظرات (0)

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان از آزاد سازی تپه باستانی چیا پهن شهرستان کوهدشت خبر داد.

 غلامرضا سلیمانی در جریان بازدید از آثار تاریخی شهر کوهنانی در شهرستان کوهدشت مانند تپه باستانی «چیا پهن» و «میل گچی سید صفربگ» با اشاره به اهمیت تپه باستانی چیا پهن و انجام مطالعات پژوهشی صورت گرفته از جمله ثبت و تعیین حریم آن اظهار داشت:

آزادسازی کامل و خرید حریم این اثر مهم باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تپه چیا پهن کوهنانی مربوط به دوران پیش از تاریخ و در غرب شهر کوهنانی قرار گرفته است، گفت:

این اثر باستانی یکی از بزرگترین محوطه‌های باستانی پیش از تاریخ غرب ایران بوده و هم اکنون در لیست پیشنهادی برای ثبت موقت در فهرست میراث جهانی به سر می‌برد.

بنابر این گزارش، میل باستانی «سید صفر بگ» واقع در روستای خسرو آباد کوهنانی دومین اثری بود که در جریان سفر مدیر کل میراث فرهنگی لرستان مورد بازدید قرار گرفت.

سلیمانی ضمن کسب اطلاع از آخرین وضعیت ایستایی و مرمتی این اثر، بر لزوم رسیدگی ویژه و تکمیل عملیات حفاظتی و مرمتی آن تاکید کرد.

این اثر باستانی که دو کاربری میل راهنما یا میل یادبود برای آن مفروض است، با نام میل گچی سید صفر بگ و به شماره ۱۴۴۹۱ در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.

 

 

 

 

 

حریم تپه باستانی«چیا پهن» کوهدشت آزادسازی می‌شود ...

www.mehrnews.com/.../حریم-تپه-باستانی-چیا-پهن-کوهدشت-آزادسازی-م...
۱ روز پیش - خرم آباد - مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان از آزاد سازی تپه باستانی چیا پهن شهرستان کوهدشت خبر داد.

آزادسازی حریم تپه باستانی«چیا پهن» کوهدشت - شهرخبر

www.shahrekhabar.com/tourism/1453887780087167
آزادسازی حریم تپه باستانی«چیا پهن» کوهدشت. ... آزادسازی حریم تپه باستانی«چیا پهن» کوهدشت. گوگل پلاس · فیس نما · کلوب · linkedin.

حریم تپه باستانی چیا پهن کوهدشت آزادسازی-مهر|خبرپو

khabarpu.com/n.php?...حریم-تپه-باستانی-چیا-پهن-کوهدشت-آزادسازی...
حریم تپه باستانی چیا پهن کوهدشت آزادسازی-مهر|خبرپو, مرجع اخبار و نيازهای اینترنتی.

تصاویر برای آزادسازی حریم تپه باستانی«چیا پهن» کوهدشتگزارش تصاویر
1 روز پیش
تصاویر بیشتر برای آزادسازی حریم تپه باستانی«چیا پهن» کوهدشت

حریم تپه باستانی«چیا پهن» کوهدشت آزادسازی می‌شود

sobheabadeh.ir/news/121872
۳ ساعت پیش - به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا سلیمانی ظهر امروز سه شنبه در جریان بازدید از آثار تاریخی شهر کوهنانی در شهرستان کوهدشت مانند تپه باستانی «چیا ...

آزادسازی حریم تپه باستانی«چیا پهن» کوهدشت - راه فردا

www.rahefarda.com › گردشگری
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان از آزاد سازی تپه باستانی چیا پهن شهرستان کوهدشت خبر داد. " />. راه فردا · گردشگری; آزادسازی حریم تپه ...

حریم تپه باستانی«چیا پهن» کوهدشت آزادسازی می شود - تی نیوز

tnews.ir/news/606256481846.html
حریم تپه باستانی«چیا پهن» کوهدشت آزادسازی می شود.

حریم تپه باستانی«چیا پهن» کوهدشت آزادسازی می‌شود ظهر سه ...

khabarche.ir/خبر/.../حریم-تپه-باستانی-چیا-پهن--کوهدشت-آزادسازی-می-...
۱ روز پیش - فرهنگی لرستان صنایع گردشگری میراث فرهنگی صنایع دستی ظهر سه شنبه ششم بهمن ماه 1394 خبر حریم تپه باستانی«چیا پهن» کوهدشت آزادسازی ...

آزادسازی حریم تپه باستانی«چیا پهن» کوهدشت - SPI News

spinews.ir/tourism/6104-آزادسازی-حریم-تپه-باستانی-چیا-پهن.html
SPI News | موتور حرفه ای خبرهای آنلاین و لحظه ای گردشگری آزادسازی حریم تپه باستانی«چیا پهن» کوهدشت. [لینک کوتاه خبر] · google+ · twitter · facebook.

حریم تپه باستانی«چیا پهن» کوهدشت آزادسازی می شود - آکا

www.akairan.com/havades-akhbar/.../news20161261310897226.html

۱ روز پیش - خرم آباد - مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان از آزاد سازی تپه باستانی چیا پهن شهرستان کوهدشت خبر داد.

siamak بازدید : 63 چهارشنبه 07 بهمن 1394 نظرات (0)

یه روزایی هست که از همه چیز دور و برمون خسته می شیم . دیگه حوصله  شلوغی شهر و سر و صدا و نگرانی های همیشگی و خیلی چیزای حتی پیش پا افتاده رو نداریم . دلمون میخواد بریم یه جایی که اصلا شبیه اینجا نباشه . یه جای آروم و متفاوت، با هوای خوب  و آدمای شاد و همه اون چیزایی که تو آرزوهامون تصور می کنیم . برای اینجور وقت ها چه جور مقصدهایی میتونن گزینه برای ما که توی ایران زندگی می کنیم باشه؟ توی کشور ما کوه، جنگل، بیابون و روستاهای زیادی هست که بتونن استراحتی از زندگی شهری برامون ایجاد کنن. اما پیشنهاد امروز گردالی یه جتی خاص نیست. میخوایم بهتون یه سفر به یادموندنی پیش  “عشایر شاهسون” رو پیشنهاد بدیم.

یکی دو روز زندگی با عشایر می تونه تا مدت ها حالمونو خوب نگه داره. اونم عشایر شاهسون که برای قرن ها در شمال غرب ایران ییلاق و قشلاق کردن و مردمشون هزاران ساله که خونه هاشون رو به دوش می کشن و با هر فصل مکان زندگیشون رو تغییر میدن. این سفر می تونه به یکی از بیادموندنی ترین سفرهاتون تبدیل بشه.

بهار که می شه عشایر شاهسون در استان اردبیل چادر می زنن و فصل جدید رو دوباره از نو شروع می کنن. هر کسی که علاقه مند باشه می تونه چند روزی رو مهمون این خانواده های شاد و خونگرم باشه و باهاشون زندگی کنه . ولی باید حواستون باشه که این کار  هم فصل خودش رو داره، و بهترین ماه برای کوچ کردن پیش عشایر ماه خرداده.

اگر شما هم دوست دارین تجربه زندگی با عشایر رو داشته باشین و زیبایی های این سبک زندگی رو ببینید و لمس کنید، باید خودتون رو اماده زندگی در ارتفاع ۲۰۰۰ متری سطح دریابکنید. هر وسیله ای توانایی رفتن به تینجور مناطق رو ندارهو باید یه فکر چاره برای وسیله نقلیه مناسب هم داشته باشید. خیلی هم کار سختی نیست، چون هم گزینه اتوبوس های محلی هست که از شهر های سرعین , اردبیل , مشکین شهر و سراب رد میشن و اگر هم ماشین مناسب جاده های کوهستانی رو دارین، میتونید به راحتی به این منطق سر بزنید. بعضی از تور های مسافرتی هم هستن که امکانات کافی رو برای داشتن یه سفر راحت پیش عشایر شاهسون در اختیارتون قرار میدن.

 

4

 

توی مسیر به این فکر هستید که دارید به جایی سفر میکنید که می تونید از طبیعت و زیبایی های دست نخورده و زندگی ساده  و آدم های شاد با سبک جدید نهایت لذت رو ببرید. یادتون باشه که قبل از حرکت به وسایلی که با خودتون قراره ببیرید دقت کنید.

جایی که قراره برین هوای سردی داره،  پس لباس مناسب بردارین , و سعی کنید تا جایی که امکان داره غذا های کنسروی و آماده و اینگونه مواد غذایی رو از لیست محتویات کوله پشتی تون خط بزنید. قراره به جایی برید که همه چیز طبیعیه و بهترین حالت اینه که به فکر سالمترین غذاها برای خوردن در این سفر باشید.

خوب یا بد، خبری از آنتن موبایل نخواهد بود. پس کتاب می تونه به خوبی خودش رو توی اوقات فراغتتون جا بده. یه توصیه مهم اینه که برای اطمینان از اینکه ناراحتی برای عشایر ایجاد نکنید قبلش کمی در مورد فرهنگ و آداب عشایر مطالعه کنید. این کار می تونه خیلی بهتون کمک کنه و به خاطر ارتباط بهتری که با میزبانها برقرار می کنید، یک سفر خیلی خوب رو براتون رقم بزنه.

3

5

sa

6

 

 

 

 

 

 

زندگی عشایر اردبیل با سادگی و آرامش بی نهایت - شهرخبر

www.shahrekhabar.com/tourism/1453878660329851
زندگی عشایر اردبیل با سادگی و آرامش بی نهایت. ... زندگی عشایری-اردبیل. زندگی عشایری-اردبیل. مادران و دختران عشایری در حال بافت فرش. نام کاربر : durnasunseir.

اخبار گردشگری - جدیدترین و آخرین اخبار گردشگری - شهرخبر

www.shahrekhabar.com/اخبار-گردشگری
زندگی عشایر اردبیل با سادگی و آرامش بی نهایت. [660 بازدید]. 5 ساعت پيش. لست سکند. درآمد میلیاردی ترکیه از گردشگران ایرانی‌. [360 بازدید]. 8 ساعت پيش. ویرلن.

شهرخبر - تیتر جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان

www.shahrekhabar.com/
گرافیت ، ماده ی اصلی باطری های با عمر بیشتر در آینده. گرافیت ، ماده ی اصلی باطری .... زندگی عشایر اردبیل با سادگی و آرامش بی نهایت. ایران ویو. کوه سبلان همیشه ...

چند روزبا عشایر شاهسون , چند روز آرامش - گردالی

gerdali.com/چند-روز-طبیعت-چند-روز-آرامش/
یکی دو روز زندگی با عشایر می تونه برای مدت ها حالمونو خوب کنه . ... بهار که می شه عشایر شاهسون در استان اردبیل چادر می زنن و فصل جدید رو دوباره از نو ... از طبیعت و زیبایی های دست نخورده و زندگی ساده و آدم های شاد با سبک جدید نهایت لذت رو ببرید.
وارد نشده: بی

تصاویر: زندگی عشایر در دامنه کوه سهند - سایت خبری ...

www.tabnak.ir › صفحه نخست › فیلم و عکس
۳ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - تبریز خبرگزاری مهر: همزمان با فرا رسیدن خرداد ماه عشایر آذربایجان ... خود در دامنه کوه سهند کوچ می‌کنند و تا اوایل پاییز در آنجا زندگی می کنند. ... چهره دختر قرمز پوش بینهایت زیباست . ... کاش با همه ما با سادگی زندگی رو شیرینتر می کردیم. ... اردبیل. |. IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF. |. 14:31 - 1391/05/03. 1. 45.

کوچه شهر دلم - شعر

samira17.blogfa.com/cat-1.aspx
کوچه شهر دلم - شعر - غمم از وحشت پوسيدن نيست غمم از زيستن بي تو در اين لحظه ي پر ... زندگی بال و پری دارد و مهربان تر از مهتاب است ... زندگی ساده تر از امواج است پس بیا تا بپریم وتا شبنم آرامش صبح تا صدای پر مرغان اقاقی بال و پر باز کنیم تا توانیم که ازاول آغاز کنیم و تا نهایت برویم ... همچنان آینه با صدق و صفا رفتم و شد.
وارد نشده: عشایراردبیل

تصاویر برای زندگی عشایر اردبیل با سادگی و آرامش بی نهایتگزارش تصاویر
7 ساعت قبل
تصاویر بیشتر برای زندگی عشایر اردبیل با سادگی و آرامش بی نهایت

زندگی و تلاش عشایر در مسیر تولید فرهنگ ارزشی است - تی ...

tnews.ir/news/500841778424.html
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... استاندار اردبیل گفت: در دنیای پرهیاهوی امروز زندگی ساده و بی آلایش همراه با ... استانداری اردبیل با اشاره به ضرورت وجود آرامش فکری مردم گفت: در این اواخر .... سایپا استعفا کرده بود در نهایت به ادامه همکاری با این باشگاه رضایت داد.

از «تخته قاپو»ي اجباري تا اسكان داوطلبانه عشاير

www.ettelaat.com/etiran/?p=23285
۱۴ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - از «تخته قاپو»ی اجباری تا اسکان داوطلبانه عشایر ... عشایر همچنان وجود داشته باشند و کوچ کنند تا زیبایی‌های زندگی ساده و ... خیلی از حیواناتی که با عشایر زندگی می‌کنند، نام مخصوص به خودشان را ... در محیط زندگی آنها و ازبین رفتن حریم شخصی و آرامش شان هم می‌شود. .... سیّد علی گرامیان - ۳ انسان در میان دو بی نهایت ...

متنی درباره زندگی عشایر با زبانی ساده - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=متنی+درباره+زندگی+عشایر+بابانی+ساده
نقدی با تأکید بر اینکه باید زندگي عشايری در عین حال یک زندگي پیشرفته و با امکان ... و کشوری برای اجرای این برنامه نهایت تلاش خود را به کار گیرند چراکه این برنامه ... اجتماعی کشاورزان روستایی و عشاير اردبیل تصریح کرد: در مدت یک سال گذشته ..... وی اظهارکرد: درمرحله اول600 نفر بی سواد از زنان ودختران عشاير در گروه سنی 10 ...
siamak بازدید : 35 چهارشنبه 07 بهمن 1394 نظرات (0)

عناصر داعش با حمله به دانشگاه موصل چهار دانشجوی دختر دانشکده پزشکی این دانشگاه را ربودند.


به گزارش نخست نیوز و به نقل از تسنیم، شبکه خبری المیادین خبرداد: عناصر گروه تروریستی داعش با حمله به دانشگاه موصل چهار دانشجوی دختر دانشکده پزشکی این دانشگاه را ربودند.

موصل از زمان تسلط داعش بر این شهر شاهد کشتارهای فراوان بوده است.

موصل از ١٠ ژوئن ٢٠١۴ در کنترل داعش قرار دارد. جمعیت شهر در سال ٢٠٠٨ به یک‌میلیون و هشتصدهزار نفر رسیده بود اما در سال ٢٠١۴ حدود نیم‌میلیون نفر آواره شدند هرچند هنوز هم جمعیت شهر بیش از یک‌میلیون نفر است.

 

 

 

 

 

دانشجوی دختر پزشکی در دستان داعش/ حمله به یک دانشگاه

www.nakhostnews.ir/.../۴دانشجوی-دختر-پزشکی-در-دستان-داعش-حمله-به...
۱۰ ساعت پیش - عناصر داعش با حمله به دانشگاه موصل چهار دانشجوی دختر دانشکده پزشکی این دانشگاه را ربودند.

4دانشجوی دختر پزشکی در دستان داعش/ حمله به یک دانشگاه

www.jamnews.ir/detail/News/626270
۱۱ ساعت پیش - به گزارش جام نیوز، شبکه خبری المیادین خبرداد: عناصر گروه تروریستی داعش با حمله به دانشگاه موصل چهار دانشجوی دختر دانشکده پزشکی این ...

4دانشجوی دختر پزشکی در دستان داعش/ حمله به یک دانشگاه

98khabar.rozblog.com/post/18/stats.html
۶ ساعت پیش - عناصر داعش با حمله به دانشگاه موصل چهار دانشجوی دختر دانشکده پزشکی این دانشگاه را ربودند. به این مطلب امتیاز دهید 22.2% 77.8% به گزارش جام ...

تصاویر برای دانشجوی دختر پزشکی در دستان داعش/ حمله به یک دانشگاهگزارش تصاویر

4دانشجوی دختر پزشکی در دستان داعش/ حمله به یک دانشگاه

morix.ir/news/18358
۱۱ ساعت پیش - n \n به گزارش جام نیوز، شبکه خبری المیادین خبرداد: عناصر گروه تروریستی داعش با حمله به دانشگاه موصل چهار دانشجوی دختر دانشکده پزشکی این ...

4دانشجوی دختر پزشکی در دستان داعش/ حمله به یک ... - خبرچه

khabarche.ir/.../4دانشجوی-دختر-پزشکی-در-دستان-داعش--حمله-به-یک-دان...
عناصر داعش با حمله به دانشگاه موصل چهار دانشجوی دختر دانشکده پزشکی این دانشگاه را ربودند. منبع جام نیوز چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 07:20. اشتراک Facebook ...

4دانشجوی دختر پزشکی در دستان داعش حمله ب-جام نیوز|خبرپو

khabarpu.com/n.php?u=4دانشجوی-دختر-پزشکی-در-دستان-داعش-حمله...
۱۱ ساعت پیش - ۴دانشجوی دختر پزشکی در دستان داعش/ حمله به یک دانشگاه[] ... عناصر داعش با حمله به دانشگاه موصل چهار دانشجوی دختر دانشکده پزشکی این دانشگاه را ...

۴دانشجوی دختر پزشکی در دستان داعش/ حمله به یک دانشگاه ...

tnews.ir/news/A72856500181.html
۱۰ ساعت پیش - عناصر داعش با حمله به دانشگاه موصل چهار دانشجوی دختر دانشکده پزشکی این دانشگاه را ربودند. به گزارش نخست نیوز و به نقل از تسنیم، شبکه خبری ...

4دانشجوی دختر پزشکی در دستان داعش - جستجوگر اخبار تی ...

tnews.ir/news/B4F956497484.html
۱۱ ساعت پیش - 4دانشجوی دختر پزشکی در دستان داعش/ حمله به یک دانشگاه.

4دانشجوی دختر پزشکی در دستان داعش/ حمله به یک دانشگاه ...

feedgah.com/lastnews/.../4دانشجوی-دختر-پزشکی-در-دستان-داعش-حمله-ب...
۱۱ ساعت پیش - 4دانشجوی دختر پزشکی در دستان داعش/ حمله به یک دانشگاه عناصر داعش با حمله به دانشگاه موصل چهار دانشجوی دختر دانشکده پزشکی این دانشگاه را ...
siamak بازدید : 44 چهارشنبه 07 بهمن 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دختر ویگودا خبر درگذشت این بازیگر را تائید کرد و گفت که او در منزل شخصی خود در نیوجرسی دارفانی را وداع گفته است.

ویگودا با چهره‌ی خاصی که داشت سال 1972 با بازی در فیلم «پدرخوانده» به کارگردانی فرانسیس فوردکاپولا به شهرت رسید. او در این فیلم نقش دوست قدیمی ویتو کورلئونه (مارلون براندو) سال تسیو را بازی می‌کرد.

موفقیت این فیلم ویگودا را به فیلمسازان معرفی کرد تا پس از آن در نقش‌های بسیاری ظاهر شود. اما در نهایت معروف‌ترین نقش او در سریال «بارنی میلر» رقم خورد. او در این سریال نقش کاراگاه فیل فیش  را بازی می‌کرد. او برای این نقش سه سال پیاپی نامزد جایزه امی شد.

البته این نخستین باری نیست که خبر درگذشت ویگودا در رسانه‌ها منتشر می‌شود. نخستین بار 34 سال پیش از این مجله پیپل شایعه درگذشت او را منتشر کرده بود. این بازیگر نیز در واکنش عکسی از خودش درون یک تابوت منتشر کرد در حالیکه یک نسخه از مجله پیپل را در دست داشت. این عکس در نشریه ورایتی منتشر شد.

 

 

 

بازیگر پدرخوانده درگذشت: روزآنلاین

www.roozonline.com/persian/news/newsitem/article/-654f3b1766.html
۵۹ دقیقه پیش - ایب ویگودا بازیگری که به خاطر بازی در نقش سالی تسیو در «پدرخوانده» شهرت داشت، سه‌شنبه در 94 سالگی درگذشت. دختر ویگودا خبر درگذشت این ...

بازیگر «پدرخوانده» درگذشت - شفاف

www.shafaf.ir/fa/news/379174/بازیگر-پدرخوانده-درگذشت
۴ ساعت پیش - ایب ویگودا بازیگری که بیشتر برای بازی نقش سالی تسیو در «پدرخوانده» شناخته می‌شد، سه‌شنبه در 94 سالگی درگذشت.

بازیگر «پدرخوانده» درگذشت

irannewsagency.ir/بازیگر-پدرخوانده-درگذشت/
۲ ساعت پیش - ایب ویگودا بازیگری که بیشتر برای بازی نقش سالی تسیو در «پدرخوانده» شناخته می‌شد، سه‌شنبه در 94 سالگی درگذشت. به گزارش «شفاف» به نقل ...

"ایب ویگودا" بازیگر پدر خوانده درگذشت - افکارخبر

www.afkarnews.ir/.../483062-ایب-ویگودا-بازیگر-پدر-خوانده-درگذشت
۵ ساعت پیش - «ایب ویگودا»، بازیگر فیلم سینمایی «پدر خوانده» در سن ۹۴ سالگی درگذشت.

بازیگر فیلم «پدرخوانده» درگذشت - فرارو

fararu.com/fa/news/260247/بازیگر-فیلم-پدرخوانده-درگذشت
۸ ساعت پیش - «ایب ویگودا»، بازیگر سینما و تلویزیون آمریکا که بیشتر برای بازی در نقش «سالواتوره تسیو» در فیلم «پدرخوانده» معروف بود در 94 سالگی ...

بهار نیوز - بازیگر فیلم «پدرخوانده» درگذشت

www.baharnews.ir/news/99921/
۸ ساعت پیش - گروه فرهنگی: «ایب ویگودا»، بازیگر سینما و تلویزیون آمریکا که بیشتر برای بازی در نقش «سالواتوره تسیو» در فیلم «پدرخوانده» معروف بود در ...

ایب ویگودا بازیگر پدرخوانده درگذشت - ایران اکونومیست

iraneconomist.com/fa/news/.../ایب-ویگودا-بازیگر-پدرخوانده-درگذشت
۳ ساعت پیش - به نقل از گاردین، اِیب ویگودا بازیگری که به خاطر کارش در فیلم «پدرخوانده» و سریال تلویزیونی «بارنی میلر» شناخته می‌شد، روز سه‌شنبه در سن ۹۴ ...

بازیگر پدر خوانده درگذشت - بولتن نیوز

https://www.bultannews.com/fa/news/325311
۸ ساعت پیش - «ایب ویگودا»، بازیگر فیلم سینمایی «پدر خوانده» در سن ۹۴ سالگی درگذشت.

بازیگر پدر خوانده درگذشت / بولتن نیوز

khabarfarsi.com/ext/15618439

به گزارش بولتن نیوز، «ایب ویگودا»، بازیگر پیشکسوت آمریکایی، روز گذشته در سن 94 سالگی درگذشت. - «کارول ویگودا»، دختر این بازیگر، خبر مرگ پدرش را ...

siamak بازدید : 32 چهارشنبه 07 بهمن 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دختر ویگودا خبر درگذشت این بازیگر را تائید کرد و گفت که او در منزل شخصی خود در نیوجرسی دارفانی را وداع گفته است.

ویگودا با چهره‌ی خاصی که داشت سال 1972 با بازی در فیلم «پدرخوانده» به کارگردانی فرانسیس فوردکاپولا به شهرت رسید. او در این فیلم نقش دوست قدیمی ویتو کورلئونه (مارلون براندو) سال تسیو را بازی می‌کرد.

موفقیت این فیلم ویگودا را به فیلمسازان معرفی کرد تا پس از آن در نقش‌های بسیاری ظاهر شود. اما در نهایت معروف‌ترین نقش او در سریال «بارنی میلر» رقم خورد. او در این سریال نقش کاراگاه فیل فیش  را بازی می‌کرد. او برای این نقش سه سال پیاپی نامزد جایزه امی شد.

البته این نخستین باری نیست که خبر درگذشت ویگودا در رسانه‌ها منتشر می‌شود. نخستین بار 34 سال پیش از این مجله پیپل شایعه درگذشت او را منتشر کرده بود. این بازیگر نیز در واکنش عکسی از خودش درون یک تابوت منتشر کرد در حالیکه یک نسخه از مجله پیپل را در دست داشت. این عکس در نشریه ورایتی منتشر شد.

 

 

 

 

بازیگر «پدرخوانده» درگذشت - خبرآنلاین

www.khabaronline.ir/detail/503852/culture/cinema
۸ ساعت پیش - ایب ویگودا بازیگری که بیشتر برای بازی نقش سالی تسیو در «پدرخوانده» شناخته می‌شد، سه‌شنبه در 94 سالگی درگذشت.

بازیگر «پدرخوانده» درگذشت

irannewsagency.ir/بازیگر-پدرخوانده-درگذشت/
۲ ساعت پیش - ایب ویگودا بازیگری که بیشتر برای بازی نقش سالی تسیو در «پدرخوانده» شناخته می‌شد، سه‌شنبه در 94 سالگی درگذشت. به گزارش «شفاف» به نقل ...

بازیگر فیلم «پدرخوانده» درگذشت +عکس - آفتاب

aftabnews.ir/fa/news/345164/بازیگر-فیلم-پدرخوانده-درگذشت-عکس
۷ ساعت پیش - «ایب ویگودا»، بازیگر سینما و تلویزیون آمریکا که بیشتر برای بازی در نقش «سالواتوره تسیو» در فیلم «پدرخوانده» معروف بود در 94 سالگی ...

\"ایب ویگودا\" بازیگر پدر خوانده درگذشت - پارسینه

www.parsine.com/fa/news/.../ایب-ویگودا-بازیگر-پدر-خوانده-درگذشت
۶ ساعت پیش - «ایب ویگودا»، بازیگر «پدر خوانده» در سن ۹۴ سالگی درگذشت.

\"ایب ویگودا\" بازیگر پدر خوانده درگذشت - افکارخبر

www.afkarnews.ir/.../483062-ایب-ویگودا-بازیگر-پدر-خوانده-درگذشت
۵ ساعت پیش - «ایب ویگودا»، بازیگر فیلم سینمایی «پدر خوانده» در سن ۹۴ سالگی درگذشت.

بازیگر ۹۴ ساله «پدر خوانده» درگذشت - سینماپرس

cinemapress.ir/news/70878/بازیگر-۹۴-ساله-پدر-خوانده-درگذشت
۶ ساعت پیش - سینماپرس: «ایب ویگودا»، بازیگر فیلم سینمایی «پدر خوانده» در سن ۹۴ سالگی درگذشت.

بازیگر «پدر خوانده» درگذشت - شهرخبر

www.shahrekhabar.com/art/1453878480684281
«ایب ویگودا»، بازیگر «پدر خوانده» در سن ۹۴ سالگی درگذشت.

پدرخوانده (فیلم) - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/پدرخوانده_(فیلم)
رفتن به ۲ بازیگران‏ - بازیگران[ویرایش]. مارلون براندو در نقش دون ویتو کورلئونه · آل پاچینو در نقش مایکل کورلئونه · جیمز کان در نقش سانی کورلئونه · ریچارد ...

ایب ویگودا بازیگر پدرخوانده درگذشت - ایران اکونومیست

iraneconomist.com/fa/news/.../ایب-ویگودا-بازیگر-پدرخوانده-درگذشت
۳ ساعت پیش - به نقل از گاردین، اِیب ویگودا بازیگری که به خاطر کارش در فیلم «پدرخوانده» و سریال تلویزیونی «بارنی میلر» شناخته می‌شد، روز سه‌شنبه در سن ۹۴ ...

بازیگر پدر خوانده درگذشت - بولتن نیوز

https://www.bultannews.com/fa/news/325311

۸ ساعت پیش - «ایب ویگودا»، بازیگر فیلم سینمایی «پدر خوانده» در سن ۹۴ سالگی درگذشت.

siamak بازدید : 38 چهارشنبه 07 بهمن 1394 نظرات (0)

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، یکی از بازیکنانی که امسال حسابی چهره شده و توانسته در عین جوانی پیراهن تیم ملی بزرگسالان را به تن کند مهدی ترابی بازیکن جوان تیم سایپاست که از همین حالا تیم ها برای به خدمت گرفتن او آمده مذاکره با این باشگاه هستند.


 
در این باره اما شنیده می شود مسئولان باشگاه پرسپولیس سخت به دنبال به خدمت گرفتن این بازیکن برای فصل آینده هستند و حتی مذاکرات مهمی هم در این میان بین مدیران ۲ باشگاه صورت گرفته است.


 
طبق شنیده ها با توافقات صورت گرفته به احتمال فراوان مهدی ترابی سال آینده اولین خرید تیم پرسپولیس است تا این بازیکن جوان لباس قرمز به تن کند.

 

 

اولین خرید پرسپولیس برای فصل بعد مشخص شد - جام نیوز

www.jamnews.ir/detail/News/626137
۲۳ ساعت پیش - اولین خرید پرسپولیس برای فصل بعد مشخص شد. اولین گزینه خرید تیم فوتبال پرسپولیس برای فصل آینده مشخص شده است. مهدی ترابی اولین ...

اولين گزينه پرسپوليس براي فصل آينده مشخص شد - ارتش سرخ

www.arteshesorkh.com/.../اولين-گزينه-پرسپوليس-براي-فصل-آينده-م...
۱ روز پیش - اولين گزينه خريد تيم فوتبال پرسپوليس براي فصل آينده مشخص شده است. يکي از بازيکناني که امسال حسابي چهره شده و توانسته در عين جواني ...

اولین خرید پرسپولیس برای فصل بعد مشخص شد - آکا

www.akairan.com/havades-akhbar/.../news201612620413117777.html
۲۱ ساعت پیش - اولین گزینه خرید تیم فوتبال پرسپولیس برای فصل آینده مشخص شده است.

اولین خرید پرسپولیس برای فصل بعد مشخص شد-جام نیوز ...

khabarpu.com/n.php?...اولین-خرید-پرسپولیس-برای-فصل-بعد-مشخ...
اولین خرید پرسپولیس برای فصل بعد مشخص شد-جام نیوز|خبرپو, مرجع اخبار و نيازهای اینترنتی.

اولین خرید پرسپولیس برای فصل بعد مشخص شد - تی نیوز

tnews.ir/news/8AE156480448.html
۱ روز پیش - اولین خرید پرسپولیس برای فصل بعد مشخص شد. اولین گزینه خرید تیم فوتبال پرسپولیس برای فصل آینده مشخص شده است. یکی از بازیکنانی ...

اولین خرید پرسپولیس برای فصل بعد مشخص شد - Sport

sp.shafaqna.com/FA/IR/471795
اولین خرید پرسپولیس برای فصل بعد مشخص شد. ... برانکو: با همین تیم برای قهرمانی تلاش می کنیم/ نشان دادیم برای نیم فصل دوم آماده ایم. - شهر خبر ...

پدیده فوتبال در سبد خرید برانکو/ اولین گزینه پرسپولیس ...

www.shahrahnews.ir/اخبار-ورزشی/455471
... ام‌صلال با تیموریان یاران ژاوی را متوقف کرد · توقف استقلال در انزلی/شاگردان مظلومی با صدرنشینی به تعطیلات رفتند. به روز شده در: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸. کد خبر: ...

اولین خرید پرسپولیس برای فصل بعد مشخص شد عصر سه ...

khabarche.ir/خبر/.../اولین-خرید-پرسپولیس-برای-فصل-بعد-مشخص-ش...
۲۳ ساعت پیش - پرسپولیس فوتبال عصر سه شنبه ششم بهمن ماه 1394 خبر اولین خرید پرسپولیس برای فصل بعد مشخص شد.

اولین خرید پرسپولیس برای فصل بعد مشخص شد - پارست

www.parset.com/.../4009244_aolin_kharid_parsapolis_baray_fasl_bad_...
۱۸ ساعت پیش - اولین خرید پرسپولیس برای فصل بعد مشخص شد. یکی از بازیکنانی که امسال حسابی چهره شده و توانسته در عین جوانی پیراهن تیم ملی بزرگسالان را ...

اولین خرید پرسپولیس برای فصل بعد مشخص شد | خبرخوان ...

saatsefr.com/fa/.../اولین-خرید-پرسپولیس-برای-فصل-بعد-مشخص-شد/

۲۲ ساعت پیش - اولین گزینه خرید تیم فوتبال پرسپولیس برای فصل آینده مشخص شده است.

siamak بازدید : 33 چهارشنبه 07 بهمن 1394 نظرات (0)
به نظر می‌رسد رقابت در دنیای فناوری برای تبدیل شدن به با ارزش‌ترین و بزرگ‌ترین کمپانی در حال فعالیت جهان بیش از پیش افزایش یافته است.

زومیت نوشت: سال گذشته با افزایش ارزش سهام اپل، این کمپانی به عنوان با ارزش‌ترین کمپانی تاریخ تجارت شناخته شد، چراکه ارزش بازار این کمپانی که شامل ارزش کل سهام عرضه شده در بورس اول است، از ۷۰۰ میلیارد دلار فراتر رفت، بطوری‌که حتی ارزش بازار اپل از ارزش کل کمپانی‌های موجود در تالار بورس روسیه نیز فراتر رفته بود، اما به نظر می‌رسد با پیش‌بینی کاهش فروش آیفون‌های اپل و انتشار اخباری در خصوص کاهش سفارش تولید، وضعیت برای اپل چندان مساعد نیست. 

براساس گزارش‌های منتشر شده، این روزها با در نظر گرفتن ارزش سرمایه‌گذاری، اپل دیگر با ارزش‌ترین کمپانی نیست و آلفابت این عنوان را به خود اختصاص داده است. در حال حاضر کمپانی آلفابت با داشتن ارزش سرمایه‌گذاری ۴۲۰ میلیارد دلار، اپل را با ارزش سرمایه‌گذاری ۳۹۳ میلیارد دلار پشت سر گذاشته است. البته اپل از نظر ارزش بازار سهام با ارزش ۵۳۵ میلیارد دلار همچنان با ارزش‌ترین کمپانی از نظر مجموع ارزش سهام است. ارزش مجموع سهام آلفابت بیش از ۴۸۵ میلیارد دلار برآورد شده که فاصله‌ی چندانی با اپل ندارد. 
 
ارزش سرمایه‌گذاری (Enterprise Value) معیاری اقتصادی است که حاکی از ارزش بازار کمپانی مورد نظر است. در این فاکتور اقتصادی تمام معیارهای مورد نظر لحاظ شده و ارزش کمپانی تنها محدود به ارزش بازار یا ارزش کل سهام نیست. در واقع ارزش سرمایه‌گذاری با احتساب فاکتور‌هایی نظیر اعتباردهندگان به کمپانی و سهامداران عادی و ممتاز، نگرشی جامع‌تر را در مورد ارزش کمپانی به دست می‌دهد. 
 
کارشناسان کاهش ارزش کمپانی را یکی از نشانه‌های رکودی می‌دانند که گریبان اپل را خواهد گرفت. برآوردهای صورت گرفته نشان از این دارد که ارزش بازار سرمایه‌ی اپل در مقایسه با سال ۲۰۱۵ میلادی پس از کاهش ارزش سهام بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار سقوط کرده است که رقم بسیار بزرگی است. شاید ۲۰۰ میلیارد دلار در ظاهر عدد چندان ملموسی نباشد، از این‌رو بهتر است بدانید که ارزش بازار سرمایه‌ی کمپانی‌هایی نظیر IBM کمتر از ۲۰۰ میلیارد دلار است. 
 
درک دلیل کاهش ارزش سهام اپل چندان نیز سخت نیست. اپل وابستگی زیادی به آیفون دارد و از این‌رو ارزش سهام این کمپانی نیز با آیفون رابطه‌ی مستقیمی دارد. سهامداران از این موضوع نگرانند که سود سرشار کسب شده از طریق عرضه‌ی آیفون ادامه دار نباشد. اپل سال گذشته ورود موفقی به بازار چین داشت، اما چالش اصلی این کمپانی یافتن بازار‌های جدید پس از پشت سرگذاشتن فصل‌های رویایی یکی پس از دیگری است. در کنار اشباع بازار کشور‌های توسعه یافته و همچنین ورود به بازار چین، نبود قابلیت‌های کاربردی و ایده‌های جدید در آیفون‌های آینده‌ی اپل را نیز می‌توان دلیلی برای بی میلی کاربران به بروزرسانی گوشی هوشمند و در نتیجه کاهش احتمالی فروش این گوشی‌هوشمند خواند. 
 
اپل از سال ۲۰۰۷ میلادی که با عرضه‌ی نسل اول آیفون همراه بود، همواره گزارش‌های مالی خود را با عملکرد مثبت از نظر فروش آیفون منتشر کرده است. گزارش‌های مالی این کمپانی که در انتهای هر فصل منتشر شده، نشان از این داشته که کاپرتینویی‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال پیش از آن همواره با افزایش فروش روبرو شده و در نتیجه با سود بیشتری روانه‌ی جیب سهامداران شده است، اما اغلب کارشناسان در این مورد که اپل در سال جاری میلادی اولین گزارش مالی خود مبنی بر کاهش فروش آیفون را منتشر می‌کند، هم عقیده هستند. 

چیزی که اپل برای بازگشتن به روزهای خوب به آن نیازمند است، یک محصول یا ایده‌ی خلاقانه‌‌ی بسیار کاربردی و پرطرفدار است. شواهد امر نشان از این دارند که این محصول نمی‌تواند اپل واچ باشد، اما به نظر می‌رسد خودروی هوشمند اپل پتانسیل لازم برای دمیدن روحی تازه در اپل و بهبود وضعیت و تداوم روزهای خوب را دارد. البته سهامداران نمی‌توانند به پروژه‌ای که هنوز وجود خارجی ندارد، دل ببندند. ضمنا وجود رقبایی نظیر تسلا و آلفابت که کار خود در حوزه‌ی خودروهای هوشمند و خودران را از سال‌ها پیش آغاز کرده‌اند، کار را برای اپل بیش از پیش سخت‌تر خواهد کرد. 
 
در سال‌های گذشته تعداد معدودی از کارشناسان و متخصصان در حوزه‌ی فناوری تحلیل‌هایی را مبنی بر کاهش احتمالی ارزش سهام اپل و روبرو شدن این کمپانی با مشکلات پیش بینی کرده‌ بودند. یکی از این تحلیل‌گران، عدنان احمد نام دارد؛ وی در سال‌های اخیر بارها با یادآوری سرنوشتی که نوکیا و بلک بری با آن روبرو شده، احتمال دچار شدن اپل به این شرایط را پیش بینی کرده است. برآوردهای احمد میانگین قیمت ۸۵ دلاری را برای هر قطعه سهم اپل مطرح کرده است. 
 
بسیاری در انتظار شنیدن آخرین وضعیت اپل پس از انتشار گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۵ میلادی هستند. این کمپانی در هفته‌ی جاری گزارش مالی مربوط به فصل چهارم سال ۲۰۱۵ را منتشر خواهد کرد. گزارش مالی فصل چهارم ۲۰۱۵ از این رو اهمیت دارد که در آن میزان فروش اپل واچ و نسل جدید آیفون‌های اپل مشخص خواهد شد. سال گذشته اپل با فروش بیش از ۷۰ میلیون دستگاه آیفون در طول سه ماهه‌ی منتهی به سال نوی میلادی سود خالص ۱۸ میلیارد دلاری را به جیب زده بود که به نوعی بهترین سه ماهه‌ی این کمپانی بود. حال باید دید که آیا اپل قادر خواهد بود تا موفقیت‌های گذشته را تکرار کند یا خیر؟ 
 
همانطور که اشاره کردیم آلفابت از نظر ارزش سرمایه‌گذاری اپل را پشت سر گذاشته و ارزش بازار این کمپانی نیز در حال نزدیک شدن به اپل است. کمپانی مایکروسافت نیز بیکار ننشسته و با سکان‌داری ساتیا نادلا فاصله‌ی خود را بیش از پیش با رقبای دیرینش کم کرده است. باید دید که در آینده وضعیت برای کمپانی‌های پیش رو در عرصه‌ی فناوری به چه ترتیب خواهد بود؟

 

اپل برای اولین‌بار دوم شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان ...

www.mehrnews.com/news/3034418/اپل-برای-اولین-بار-دوم-شد
اپل برای اولین‌بار دوم شد. اپل. شناسهٔ خبر: 3034418 - سه‌شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳ ... زومیت نوشت: سال گذشته با افزایش ارزش سهام اپل، این کمپانی به عنوان با ...

اپل برای اولین‌بار دوم شد - خبرگزاری میزان

www.mizanonline.ir/fa/news/127066/اپل-برای-اولین‌بار-دوم-شد
۱۰ ساعت پیش - اپل برای اولین‌بار دوم شد. خبرگزاری میزان- به نظر می‌رسد رقابت در دنیای فناوری برای تبدیل شدن به با ارزش‌ترین و بزرگ‌ترین کمپانی در حال ...

تصاویر برای اپل برای اولین‌بار دوم شدگزارش تصاویر


تصاویر بیشتر برای اپل برای اولین‌بار دوم شد

جنجالی ها: اپل برای اولین بار دوم شد | دانلود رایگان آهنگ جدید ...

ictfa-blog.fetros.ir/page-86091.html
منبع : فناوری اطلاعات و ارتباطاتجنجالی ها: اپل برای اولین بار دوم شد برچسب ها : ارزش ,کمپانی ,ارزش بازار. منبع: خبرگزاری مهر. ساعت 24- به نظر می‌رسد رقابت در ...

اول بلاگ | جنجالی ها: اپل برای اولین بار دوم شد - قوانین سایت

ictfa-blog.aval-blog.ir/page-20592.html
سال گذشته با افزایش ارزش سهام اپل، این کمپانی به عنوان با ارزش‌ترین کمپانی تاریخ تجارت شناخته شد، چراکه ارزش بازار این کمپانی که شامل ارزش کل سهام عرضه شده ...

اپل برای اولین بار دوم شد-مهر|خبرپو

khabarpu.com/n.php?u=اپل-برای-اولین-بار-دوم-شد...2YXZh9ix
اپل برای اولین بار دوم شد-مهر|خبرپو, مرجع اخبار و نيازهای اینترنتی.

جنجالی ها: اپل برای اولین بار دوم شد | دانلود رایگان عکس آهنگ ...

ictfa-blog.blogsfinder.tk/page-86091.html
جنجالی ها: اپل برای اولین بار دوم شد. منبع: خبرگزاری مهر. ساعت 24- به نظر می‌رسد رقابت در دنیای فناوری برای تبدیل شدن به با ارزش‌ترین و بزرگ‌ترین کمپانی در حال ...

اپل برای اولین‌بار دوم شد | فيدگاه

feedgah.com/lastnews/160126/12987/اپل-برای-اولین-بار-دوم-شد/
۱ روز پیش - اپل برای اولین‌بار دوم شد به نظر می‌رسد اپل از روزهای طلایی خود در سال گذشته‌ میلادی که به‌عنوان با ارزش‌ترین کمپانی تاریخ تجارت نام گرفت، فاصله ...

اپل برای اولین‌بار دوم شد - Monitor

monitor.shafaqna.com/FA/IR/3297510
۴ ساعت پیش - اپل برای اولین‌بار دوم شد. ... آفتاب. راکت زمین به زمین؛ تیونینگ اصولی مرسدس بنز E55 AMG دست دوم. - دی جیاتو. ايران 10 12 عربستان تا پايان ...

نیوز استریت | اپل برای اولین‌بار دوم شد

www.newsstreet.ir/ArticleDetails/150374/اپل-برای-اولین‌بار-دوم-شد.html
۱۰ ساعت پیش - به نظر می‌رسد رقابت در دنیای فناوری برای تبدیل شدن به با ارزش‌ترین و بزرگ‌ترین کمپانی در حال فعالیت جهان بیش از پیش افزایش یافته است.
siamak بازدید : 34 سه شنبه 06 بهمن 1394 نظرات (0)

تصور کنید در هتلی اتاق رزرو کرده اید که هر گوشه آن یک کنسول بازی قرار گرفته، لابی آن پر باشد از کنسول های دستی و حتی یک کتابخانه کوچک و مخصوص از کمیک بوک ها داشته باشد. رویایی نیست؟ اگر روزی، مسیرتان از آمستردام هلند می گذشت، حتما به هتل Arcade سر بزنید تا این رویا محقق شود.

 

هفته گذشته، هتل Arcade در شهر آمستردام هلند افتتاح شد تا شاهد گشایش اولین هتل اختصاصی گیمرها در سراسر جهان باشیم. این اقامتگاه در فاصله ای نسبتا قابل قبول به مرکز شلوغی های آمستردام قرار گرفته و جایگاهی مناسب برای استراحت و تامین آسایش است.

تمامی اتاق های این هتل مجهز به کنسول های قدیمی و بازی های شان هستند که برای استفاده از آن ها لازم به پرداخت مبلغ اضافه ای نیست. در سرتاسر لابی آن نیز کنسول های دستی قرار گرفته تا مراجعه کنندگان به صورت چند نفره به انجام بازی بپردازند.

در بخش لابی چندین کنسول بازی دیگر هم قرار گرفته تا به نوبت، مسافران خود را سرگرم کنند. اگر هم عاشق کمیک بوک های DC هستند، می توانند سری به کتابخانه آن بزنند.

دنیل سلمانوویچ می گوید پیش از این، هتل مذکور یک مکان عادی و هتلی خانوادگی بود اما آن را بازطراحی کرده تا کسانی که عاشق بازی های ویدیویی هستند را به سوی خود جلب کرده و حس خوبی به مسافرین منتقل کند.

اطلاعات بیشتر در مورد این هتل خارق العاده را می توانید از طریق سایت آن مطالعه کنید. در ادامه تصاویری از آن آورده شده است.

arcade_hotel_3

arcade_hotel_2

arcade_hotel_4

arcade_hotel_5

اولین هتل مخصوص گیمرها در آمستردام هلند راه اندازی شد - دیجیاتو

digiato.com/article/2016/01/.../اولین-هتل-مخصوص-گیمرها-در-آمستردام-هل...
۳ روز پیش - هفته گذشته، هتل Arcade در شهر آمستردام هلند افتتاح شد تا شاهد گشایش اولین هتل اختصاصی گیمرها در سراسر جهان باشیم. این اقامتگاه در فاصله ای ...

تصاویر برای اولین هتل مخصوص گیمرها در آمستردام افتتاح شدگزارش تصاویر
2 روز پی
2 روز پی
2 روز پیش
تصاویر بیشتر برای اولین هتل مخصوص گیمرها در آمستردام افتتاح شد

افتتاح اولین هتل مخصوص گیمرها در آمستردام+تصاویر

nasrnews.ir/.../افتتاح-اولین-هتل-مخصوص-گیمرها-در-آمستردام-تصاویر
۱ روز پیش - نصر: هتل Arcade در شهر آمستردام هلند افتتاح شد که گشایش اولین هتل اختصاصی گیمرها در سراسر جهان است.به گزارش سرویس فناوری نصر،تمامی ...

افتتاح اولین هتل مخصوص گیمرها در آمستردام - دیجی‌کالا مگ

mag.digikala.com › خبر › جدیدترین اخبار
۳ روز پیش - هفته‌ی گذشته اولین هتل مخصوص گیمرها در آمستردام، پایتخت کشور هلند، افتتاح شد. “من می‌خواستم مکانی بسازم که مسافران و گیمرها حس خوب و راحتی ...

اولین هتل اختصاصی گیمرها در هلند افتتاح شد - عصر ایران

www.asriran.com › صفحه نخست › فناوری و IT
۲ روز پیش - هتل arcade در آمستردام پایتخت هلند قرار دارد و تمام 36 اتاق این هتل مجهز به قوی‌ترین و بهترین ... اولین هتل اختصاصی گیمرها در هلند افتتاح شد ... در دل کوه اما به‌تازگی یک هتل جدید به این فهرست اضافه‌شده است: هتلی مخصوص گیمرها.

تک شات | افتتاح اولین هتل مخصوص گیمرها در آمستردام

www.techshot.ir/game-news/695/93139
۲ روز پیش - افتتاح اولین هتل مخصوص گیمرها در آمستردام ... نام Arcade Hotel در آمستردام افتتاح شده است که بر جاذبه‌های گردشگری این شهر در غرب هلند می‌افزاید.

اولین هتل مخصوص گیمرها در آمستردام افتتاح شد | تکنولوژی ...

tech-news.ir/the-arcade-gaming-hotel-opens-in-amsterdam.html
۲ روز پیش - Arcade نام اولین هتل مخصوص گیمرها در اروپا بوده که در کشور هلند و در شهر آمستردام این کشور افتتاح شده است. این هتل که از هفته‌ی گذشته کار خود را ...

اولین هتل مخصوص گیمرها در آمستردام افتتاح شد - کافه فردا

cafefarda.ir/News/.../اولین-هتل-مخصوص-گیمرها-در-آمستردام-افتتاح-شد
۲ روز پیش - هفته گذشته اولین هتل مخصوص گیمرها در آمستردام هلند افتتاح شد. اگر یکی از اتاق های این هتل را رزرو کرده باشید با کنسول بازی در داخل اتاقتان ...

نخستین هتل گیمرها در آمستردام افتتاح شد

hoteljar.ir/fa/news/641/نخستین-هتل-گیمرها-در-آمستردام-افتتاح-شد
۳ روز پیش - نخستین هتل که مخصوص پذیرایی از گیمرهاست در شهر آمستردام هلند شروع به کار کرد.

اولین هتل اختصاصی گیمرها در هلند افتتاح شد | هتل arcade در ...

www.ghatreh.com/news/.../اولین-هتل-اختصاصی-گیمرها-هلند-افتتاح
۲ روز پیش - اولین هتل مخصوص گیمرها در آمستردام هلند راه اندازی شد · تصاویری از اولین هتل ... افتتاح اولین مجموعه ورزشی خانوادگی کشور در ایلام · افتتاح اولین ..
siamak بازدید : 31 سه شنبه 06 بهمن 1394 نظرات (0)

در روز چهارم بهمن ۱۳۵۰ به دستور محمدرضا پهلوی، مجموعه ای تحت عنوان «کمیته مشترک ضد خرابکاری» در محل زندان موقت اطلاعات شهربانی تشکیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، این کمیته ازآن پس، مامور مواجهه مستقیم با فعالیت هایی بود که علیه رژیم شاهنشاهی ودرراستای براندازی آن صورت می گرفت.

تصاویری که پیش روی دارید،جلوه هایی از فعالیت ومسئولان این نهاد را در خود دارد.


نمایی از حیاط کمیته مشترک ضد خرابکاری ساواک که هم اینک به موزه عبرت ایران مبدل شده است

نمایی از حیاط کمیته مشترک ضد خرابکاری ساواک

نعمت الله نصیری که در دوره ریاست وی بر ساواک، کمیته مشترک ضد خرابکاری تاسیس شد
نعمت الله نصیری که در دوره ریاست وی بر ساواک، کمیته مشترک ضد خرابکاری تاسیس شد

نمایی از کنفرانس مطبوعاتی پرویز ثابتی «معروف به مقام امنیتی» که در محل کمیته مشترک ضد خرابکاری انجام شد
 نمایی از کنفرانس مطبوعاتی پرویز ثابتی «معروف به مقام امنیتی» که در محل کمیته مشترک ضد خرابکاری انجام شد

عکس یادگاری شکنجه گران کمیته مشترک.

از راست: بهمن نادری پور معروف به تهرانی، شهاب مدیر کل اداره چهارم ساواک، مصطفی هیراد معروف به مصطفوی و رضا عطارپور مجرد معروف به دکتر حسین زاده!

عکس یادگاری شکنجه گران کمیته مشترک
 

محمد علی شعبانی معروف به «حسینی» از شکنجه گران کمیته مشترک ضد خرابکاری
محمد علی شعبانی معروف به «حسینی» از شکنجه گران کمیته مشترک ضد خرابکاری

نمایی بازسازی شده از صحنه‌های شکنجه محمدعلی شعبانی معروف به «حسینی» از شکنجه گران کمیته مشترک ضدخرابکاری
نمایی بازسازی شده از صحنه‌های شکنجه محمد علی شعبانی

 نمایی بازسازی شده از صحنه های شکنجه که در محل کمیته مشترک ضدخرابکاری انجام می‌شد
 نمایی بازسازی شده از صحنه های شکنجه

 

 لحظه تسخیر کمیته مشترک ضدخرابکاری توسط مردم انقلابی در 21بهمن 57
  لحظه تسخیر کمیته مشترک ضدخرابکاری توسط مردم انقلابی در 21بهمن 57

 

نعمت الله نصیری رئیس سابق ساواک پس از دستگیری به دست مردم در21 بهمن 57
نعمت الله نصیری رئیس سابق ساواک

نمایی از محاکمه «تهرانی» و«آرش» دوتن از شکنجه گران کمیته مشترک ضدخرابکاری که توسط آیت الله محمدی گیلانی انجام شد

 

 

 

 

 

عکس هایی از شکنجه گران معروف ساواک - شبکه خبر

www.irinn.ir/news/148963/عکس-هایی-از-شکنجه-گران-معروف-ساواک
۱۲ ساعت پیش - به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، این کمیته ازآن پس، مامور مواجهه مستقیم با فعالیت هایی بود که علیه رژیم شاهنشاهی ودرراستای براندازی آن ...

خبرگزاری فارس - عکس یادگاری شکنجه‌گران معروف ساواک

www.farsnews.com/newstext.php?nn=13941105000860
۱ روز پیش - عکس یادگاری شکنجه‌گران معروف ساواک ... 8- نمایی بازسازی شده از صحنه های شکنجه که در محل کمیته مشترک ضد خرابکاری انجام می‌شد ...

بازگشایی اتاق دو شکنجه گر ساواک – جديدترين اخبار ايران و ...

www.momtaznews.com/بازگشایی-اتاق-دو-شکنجه-گر-ساواک/
اتاق منوچهری و تهرانی شکنجه گران ساواک برای آگاهی از شکنجه های بی رحمانه آنها به ... آنها اتاق شکنجه منوچهر وظیفه خواه، معروف به منوچهری، شکنجه گر قصی القلب ساواک است .... جنازه مخوف ترین مرد ایران + عکس ارتشبد نعمت الله نصیری که ۱۳ سال ریاست ...

شکنجه گران ساواک

shekanjegaran-savak.mihanblog.com/
۲ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - شهادت آیت الله سعیدی(ره) در زیر شکنجه های ساواک، که در منطقِ پرویز ... اولین عکس العمل در برابر این جنایت هولناک، تنظیم گزارشی در ساعت 0045 ...... آقای پرویز ثابتی، شما كه آقای فرج‌اله سیفی كمانگر معروف به كمالی از شكنجه‌گران ...

هشدار نیوز - شکنجه‌گران معروف ساواک/تصاویر

hoshdarnews.ir/detail/News/33787
۶ ساعت پیش - شکنجه‌گران معروف ساواک/تصاویر هشدار نیوز-در روز ... تصاویری که پیش روی دارید،جلوه هایی از فعالیت ومسئولان این نهاد را در خود دارد. کلید واژه های ...

جهان نيوز - خاطرات جالب یک ساواکی حرفه‌ای

jahannews.com/fa/doc/news/222152/خاطرات-جالب-یک-ساواکی-حرفه-ای
بهمن نادری پور، معروف به تهرانی، از حرفه ای ترین شکنجه گران ساواک در شلاق زدن، که ... ما سه نفر قرص های سیانور را که توسط سجده ای از کمیته مشترک داده شده بود، به آن ها دادیم و ... اعتراف ساواك به ساختگی بودن عكس‌های منتسب به آیت‌الله فلسفی+ سند.

عکس هایی از شکنجه گران معروف ساواک - شبکه خبر | خبر ...

khabarfarsi.com/n/15608147
۱۱ ساعت پیش - تصاویری که پیش روی دارید،جلوه هایی از فعالیت ومسئولان این نهاد را در خود دارد. - نمایی از حیاط کمیته مشترک ضد خرابکاری ساواک که هم اینک به موزه ...

بی‌رحم ترین شکنجه‌گران تاریخ ایران +تصاویر - مشرق

www.mashreghnews.ir/.../بی‌رحم-ترین-شکنجه‌گران-تاریخ-ایران-تصاو...
۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اینان باز جویان و شکنجه‌گران کمیته اند. هم آنان که در اوج ... پرویز ثابتی تجویز گرشکنجه در کمیته مشترک ضدخرابکاری ساواک ... عکس/ اعدام تبهکاران در آران بیدگل ... این رسولی معروف به دکتر رسولی از پست ترین های این جمع است.

عکس یادگاری شکنجه‌گران معروف ساواک | فرهنگ نیوز

www.farhangnews.ir/content/172810
۱ روز پیش - عکس یادگاری شکنجه‌گران معروف ساواک ... این کمیته ازآن پس ،مامور مواجهه مستقیم با فعالیت هایی بود که بر علیه رژیم شاهنشاهی ودرراستای براندازی ...

عکس هایی از شکنجه گران معروف ساواک | فيدگاه

feedgah.com/lastnews/160126/.../عکس-هایی-از-شکنجه-گران-معروف-ساوا...

۱۱ ساعت پیش - عکس هایی از شکنجه گران معروف ساواک در روز چهارم بهمن ۱۳۵۰ به دستور محمدرضا پهلوی، مجموعه ای تحت عنوان «کمیته مشترک ضد خرابکاری» در محل ...

 

 

 

 

 


siamak بازدید : 56 سه شنبه 06 بهمن 1394 نظرات (0)
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی کنسرسیوم آسمان یکی از اپراتورهای ارائه دهنده خدمات تلویزیون اینترنتی تعاملی در کشور اعلام کرد: پیش از پایان بهمن امسال؛ ارائه خدمات خود برای عموم مردم به ویژه دارندگان اینترنت پر سرعت شرکت مخابرات ایران، مشترکین همراه اول و سایر اپراتورهای سیار را با همکاری سازمان صدا و سیما آغاز خواهد کرد. 
تلویزیون تعاملی (IPTV) فناوری مبتنی بر ساختار شبکه اینترنت است که خدمات مختلفی از جمله پخش فیلم و سریال، موسیقی، پخش زنده، بازی، آموزش، سلامت، خدمات دولت الکترونیک (پیشخوان) و سایر خدمات را برای ارائه به عموم مردم فراهم می‌کند. 
امیرحسین اسدی، مدیرعامل کنسرسیوم آسمان به عنوان یکی از پنج اپراتور دارنده مجوز سازمان صدا و سیما اعلام کرد: به زودی هموطنان عزیز می‌توانند با مراجعه به سامانه آسمان نسبت به ثبت نام و دریافت کد اشتراک اقدام کنند. 
وی افزود: در تعامل با سازمان صدا وسیما مقرر شده است، علاوه بر آرشیو برنامه های چند ساله گذشته این سازمان، امکان پخش هزاران قطعه ویدئو شامل فیلمهای سینمایی، مستند، آموزشی و سریال فراهم شده و دسترسی به میلیونها قطعه صوتی شامل موسیقی، برنامه های رادیویی، سخنرانی، کتابهای صوتی و غیره نیز ایجاد شود. 
اسدی همچنین گفت: با استفاده از این سامانه امکان انجام بازیهای آنلاین در منزل و انجام خریدهای اینترنتی از طریق تلویزیون و تلفن همراه فراهم می‌شود. بنا به گفته مدیرعامل کنسرسیوم آسمان علاوه بر این خدمات با تلاشهای صورت گرفته مهد کودک دیجیتال نیز در بستر تلویزیون برای خانواده‌ها راه اندازی می‌شود. 
وی افزود: دنیای مدرن به سمت آسان‌سازی دسترسی به خدمات عمومی از طریق اینترنت و فناوری می‌رود و در این میان تلویزیون تعاملی می‌تواند نقش بسیار ارزنده‌ای بر عهده گیرد.
اسدی اظهار داشت: مهدکودک دیجیتال و شهربازی دیجیتال از جمله خدمات عمومی به خانواده‌های ایرانی است که از طریق تلویزیون تعاملی این کنسرسیوم ارائه خواهد شد.

راه اندازی تلویزیون اینترنتی تعاملی تا اواخر بهمن

www.iribnews.ir/.../راه-اندازی-تلویزیون-اینترنتی-تعاملی-تا-اواخر-بهم...
۴ ساعت پیش - تلویزیون اینترنتی تعاملی (IPTV) تا پیش از پایان ماه بهمن امسال در کشور راه اندازی خواهد شد.

راه اندازی تلویزیون اینترنتی تعاملی تا اواخر بهمن ماه - پارسیک

news.parseek.com/Url/?id=11855010
راه اندازی تلویزیون اینترنتی تعاملی تا اواخر بهمن ماه.

راه اندازی تلویزیون اینترنتی تعاملی تا اواخر بهمن - خبر ...

khabarfarsi.com/n/15614099
۴ ساعت پیش - به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی کنسرسیوم آسمان یکی از اپراتورهای ارائه دهنده خدمات تلویزیون اینترنتی تعاملی در کشور ...

راه اندازي تلويزيون اينترنتي تعاملي تا اواخر بهمن

monitor.shafaqna.com/FA/IR/3288203
راه اندازي تلويزيون اينترنتي تعاملي تا اواخر بهمن. ... تا اواخر بهمن. تلویزیون اینترنتی تعاملی (IPTV) تا پیش از پایان ماه بهمن امسال در کشور راه اندازی خواهد شد.

راه اندازی تلویزیون اینترنتی تعاملی تا اواخر بهمن عصر سه ...

khabarche.ir/خبر/.../راه-اندازی-تلویزیون-اینترنتی-تعاملی-تا-اواخر-به...
۳ ساعت پیش - تلویزیون عصر سه شنبه ششم بهمن ماه 1394 خبر راه اندازی تلویزیون اینترنتی تعاملی تا اواخر بهمن.

راه اندازی تلویزیون اینترنتی تعاملی تا اواخر بهمن - آفتاب دنا

aftabedena.ir/راه-اندازی-تلویزیون-اینترنتی-تعاملی-ت-2/
۲ ساعت پیش - به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی کنسرسیوم آسمان یکی از اپراتورهای ارائه دهنده خدمات تلویزیون اینترنتی تعاملی در کشور ...

راه اندازي تلويزيون اينترنتي تعاملي تا اواخر بهمن - پارست

www.parset.com/.../4008948_raeh_andazy_taloizion_aintarnaty_taamly...
۳ ساعت پیش - تلویزیون اینترنتی تعاملی (IPTV) تا پیش از پایان ماه بهمن امسال در کشور راه اندازی خواهد شد. به گزارش «شفاف» به نقل از روابط عمومی کنسرسیوم ...

راه اندازی تلویزیون اینترنتی تعاملی تا اواخر بهمن ... - Like

pajvak.com/main/.../راه-اندازی-تلویزیون-اینترنتی-تعاملی-تا-اواخر-به...
۳ ساعت پیش - به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی کنسرسیوم آسمان یکی از اپراتورهای ارائه دهنده خدمات تلویزیون اینترنتی تعاملی در کشور ...

راه اندازی تلویزیون اینترنتی تعاملی تا اواخر بهمن - دبلیو خبر

wwwkhabar.ir/5456999
راه اندازی تلویزیون اینترنتی تعاملی تا اواخر بهمن - دبلیو خبر.

«تلویزیون اینترنتی تعاملی»با مجوز صداوسیما تا اواخر بهمن ...

feedgah.com/lastnews/.../تلویزیون-اینترنتی-تعاملی-با-مجوز-صداوسی...
«تلویزیون اینترنتی تعاملی»با مجوز صداوسیما تا اواخر بهمن راه‌اندازی می‌شود تلویزیون اینترنتی تعاملی (IPTV) تا پیش از پایان ماه بهمن سال جاری در کشور راه اندازی ...
siamak بازدید : 32 سه شنبه 06 بهمن 1394 نظرات (0)

شَفَق قُطبی یکی از پدیده های منحصر به فرد و بسیار زیبای جوی کرهٔ زمین است. شفق قطبی پدیدهٔ ظهور نورهای رنگین و متحرک در آسمان شب است و معمولاً در عرض های نزدیک به دو قطب زمین که براثر برخورد ذرات باردارِ بادِ خورشیدی و یونیده شدن مولکول‌های موجود در یونوسفر زمین بوجود می‌آید. شفق‌های قطبی نورهای زیبایی هستند که به طور طبیعی در آسمان دیده می‌شوند که معمولاً در شب و در عرض‌های جغرافیایی قطبی به چشم می‌خورند.

 آنها در یونوسفر تشکیل می‌شوند و در سپیده‌دم قطبی قابل مشاهده هستند. به شفق‌های قطبی، نور قطب شمال هم گفته می‌شود زیرا آنها غالباً در نیم کرهٔ شمالی رویت می‌شوند و هر چقدر به قطب شمال نزدیک می‌شوید با توجه به مجاورت با قطب مغناطیسی شمالی زمین احتمال بیشتری می‌رود که بتوانید آنها را ببینید به طور مثال در شهرهای شمالی کانادا که بسیار نزدیک به قطب هستند امکان رویت آنها بسیار زیاد است.
پدیده شگفت انگیز شَفَق قُطبی
پدیده شگفت انگیز شَفَق قُطبی
پدیده شگفت انگیز شَفَق قُطبی
پدیده شگفت انگیز شَفَق قُطبی
پدیده شگفت انگیز شَفَق قُطبی

شفق قطبی ؛ پدیده ای شگفت انگیز در آسمان آلاسکا (عکس)

www.asriran.com › صفحه نخست › عمومی
شفق قطبی ؛ پدیده ای شگفت انگیز در آسمان آلاسکا (عکس) · شفق قطبی ؛ پدیده ای شگفت انگیز در آسمان آلاسکا (عکس). برچسب ها: شفق قطبی ، آسمان ، آلاسکا.

پدیده شگفت انگیز شَفَق قُطبی - باشگاه خبرنگاران جوان

www.yjc.ir/fa/news/5418463/پدیده-شگفت-انگیز-شَفَق-قُطبی
۱۷ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این مطلب تصاویری شگفت انگیز و زیبا از شَفَق قُطبی از پدیده های منحصر به فرد و بسیار زیبای جوی کرهٔ زمین را مشاهده میکنید.

پدیده شگفت انگیز شفق قطبی+تصاویر

www.yjc.ir/fa/news/5441752/پدیده-شگفت-انگیز-شفق-قطبیتصاویر
۸ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شفق قطبی پدیدهٔ شگفت انگیز ظهور نورهای رنگین و متحرک در آسمان شب است که در قطب کره زمین به وجود می آید.

پدیده شگفت انگیز شَفَق قُطبی ! - ایران ویج

www.iranvij.ir/fa/پدیده-شگفت-انگیز-شَفَق-قُطبی.html
شَفَق یا سُرخی قُطبی یکی از پدیده‌های جوی کرهٔ زمین است. شَفَق‌های قُطبی نورهای زیبایی هستند که به طور طبیعی در آسمان دیده می‌شوند که معمولاً در شب و در.

تصاویری زیبا از پدیده شگفت انگیز شفق قطبی

www.persian-star.org/aurora-2/
شفق قطبی یا آرورا (Aurora) که به آن سپیده قطبی و نور قطبی هم می‌گویند یکی از پدیده‌های جوی بسیار زیبای کره زمین است. نورهایی بسیار زیبا و خیره‌کننده که در ...

تصاویری زیبا از پدیده شگفت انگیز شفق قطبی - که

www.irannaz.com/news_detail_14609.html
شَفَق یا سُرخی قُطبی یکی از پدیده‌های جوی کرهٔ زمین است شَفَق‌های قُطبی نورهای زیبایی هستند که به طور طبیعی در آسمان دیده می‌شوند تصاویری زیبا از.

پدیده شگفت انگیز شَفَق قُطبی | در این مطلب تصاویری ... - ...

www.ghatreh.com/news/.../پدیده-شگفت-انگیز-شَفَق-قُطبی
۱۷ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این مطلب تصاویری شگفت انگیز و زیبا از شَفَق قُطبی از پدیده های منحصر به فرد و بسیار زیبای جوی کرهٔ زمین را مش.

پدیده شگفت انگیز شفق قطبی+تصاویر | شفق قطبی پدیدهٔ ...

www.ghatreh.com/news/.../پدیده-شگفت-انگیز-شفق-قطبی-تصاویر
۷ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شفق قطبی پدیدهٔ شگفت انگیز ظهور نورهای رنگین و متحرک در آسمان شب است که در قطب کره زمین به وجود می آید. - پدیده شÚ.

پدیده شگفت انگیز شفق قطبی+تصاویر|پایگاه خبری آشخانه

www.ashkhane.com/new.aspx?id=17452
۸ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پدیده شگفت انگیز شفق قطبی+تصاویر. شفق قطبی پدیدهٔ شگفت انگیز ظهور نورهای رنگین و متحرک در آسمان شب است که در قطب کره زمین به وجود ...
siamak بازدید : 40 سه شنبه 06 بهمن 1394 نظرات (0)

این روزها خبرهای جالبی از پزشکان اسپانیایی می شنویم، اما این یکی مطمئنا بهترین آنهاست: احتمال تولید واکسنی برای مقابله با ایدز.


این روزها خبرهای جالبی از پزشکان اسپانیایی می شنویم، اما این یکی مطمئنا بهترین آنهاست: احتمال تولید واکسنی برای مقابله با ایدز. این واکسن در فاز اول تحقیقات انسانی خود 90% موفق بوده و امید زیادی را در میان پژوهشگران برای ساخت نهایی یک واکسن علیه ایدز بوجود آورده است.

گروهی به سرپرستی دکتر ماریانو استباندر مرکز ملی بیوتکنولوژی اسپانیا (زیرمجموعه انجمن ملی پژوهش اسپانیا ) از سال 1999 بر روی این ساخت این واکسن کار کرده اند. آنها از یک ویروس ضعیف شده به نام MVA-B که نوعی از واکسن اصلاح شده آنکارا (Modified Ankara Vaccinia) است برای ساخت این واکسن استفاده کرده اند. واکسن اصلاح شده آنکارا تاکنون مبنای ساخت انواع زیادی از واکسنهای ضد ویروس مانند واکسن آبله بوده است.

حرف B در پایان نام این واکسن هم به HIV-B شایعترین زیرگونه ایدز در اروپا اشاره دارد. دکتر استفان و همکارانش چهار ژن از مجموعه ژنهای ویروس ایدز را به داخل توالی ژنی MVA وارد کردند و در سال 2008 آن را بر روی میمونها و موشها آزمایش کردند که فاز تحیقات حیوانی آن با موفقیت کامل همراه بود.

در مرحله بعدی (فاز نخست انسانی) آنها تحقیق را بر روی 30 نفر داوطلب که تاکنون مواجهه ای با ویروس ایدز نداشته اند شروع کردند و واکسن را به 24 نفر از آنها تزریق کردند. 6 نفر دیگر دارونماهایی دریافت کردند و طبیعتا هیچ واکنشی هم در بدن آنها بر انگیخته نشد اما در 24 نفری که واکسن را دریافت کرده بودند، 90% آنها واکنش ایمنی خوبی در برابر ویروس ایدز از خود نشان دادند و 85% نیز این توانایی را حداقل تا یکسال بعد از تلقیح واکسن حفظ کردند.

البته ما هم نمی دانیم که پژوهشگران این 90% و 85% را در تعداد 24 نفر چگونه حساب کرده اند، اما به نظر می رسد تعداد تقریبی متناظر با این درصدها به ترتیب 22 و 21 نفر باشد. هرچند این بررسی تنها برروی 30 نفر انجام شده و قبل از تولید تجاری واکسن باید فازهای 2 و 3 تحقیقات انسانی نیز با موفقیت به اتمام برسند. (مراحلی که در آنها تنها واکنش ایمنی سنجیده نمیشود و داوطلبین با ویروس ایدز حقیقی مواجه خواهند شد)

اما نتایجی که تاکنون به دست آمده است این امید را بوجود می آورد که فازهای بعدی نیز به احتمال زیاد با موفقیت طی خواهند شد و در اینصورت این بیماری نابفرمان هم روزی واقعا (و نه فقط در تبلیغات رسانه ای) تحت کنترل در خواهد آمد.

 

واکسنی برای مقابله با ایدز با 90% احتمال موفقیت

i-tech.blogsky.com/1391/04/20/post-1062/
واکسنی برای مقابله با ایدز با 90% احتمال موفقیت - تکنولوژی و فناوری های جدید - بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم - تکنولوژی و ...

واکسنی برای مقابله با ایدز با 90% احتمال موفقیت - نسخه ...

www.titronline.ir/prti.papct1a5ybc2t.html
این روزها خبرهای جالبی از پزشکان اسپانیایی می شنویم، اما این یکی مطمئنا بهترین آنهاست: احتمال تولید واکسنی برای مقابله با ایدز.

واکسنی برای مقابله با ایدز با 90% احتمال موفقیت - Download

planet.iranskin.com/?p=3098
۸ مهر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - واکسنی برای مقابله با ایدز با 90% احتمال موفقیت | دانلود رایگان,داستان کوتاه,فیلم,نرم افزار,Downloadدانلود رایگان,داستان کوتاه,فیلم,نرم افزار ...

واکسن ایدز با 90% احتمال موفقیت - دانلود آهنگ جدید

www.xinniangwang.cc/view/index.php?id=224316
این روزها خبرهای جالبی از پزشکان اسپانیایی می شنویم، اما این یکی مطمئنا بهترین آنهاست: احتمال تولید واکسنی برای مقابله با ایدز. این واکسن در فاز اول تحقیقات ...

بیماریهای واگیر - کلوب مدیریت بیماریها

cdckamyaran.blogfa.com/category/2
دکتر گویا گفت: برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری از دست دادن، روبوسی ... شعار روز جهانی ایدز 1392 .... واکسنی برای مقابله با ایدز با 90% احتمال موفقیت.

عصر تكنولوژي

asre-tec.blogfa.com/91043.aspx
سیستم كنترل كننده چرخ ها و حسگرهای نصب شده بر روی كابین و خطوط ریلی با قابلیت برنامه ریزی شدن، مانع ...... واکسنی برای مقابله با ایدز با 90% احتمال موفقیت

واکسن — Blogs, Pictures, and more on WordPress

en.wordpress.com/tag/واکسن/
این واکسن جدید برخلاف واکسنهای رایج فعلی، حتی در صورت جهش ویروس هم می تواند ایمنی بدن بر علیه آنفلوانزا ... واکسنی برای مقابله با ایدز با 90% احتمال موفقیت.

مهر 1390 - ژنتیک زاهدان ورودی 90

www.genetic-90.blogfa.com/1390/07
۲۸ مهر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - کتاب واژه نامه زیست شناسی (انگلیسی به فارسی) در 130 صفحه با فرمت pdf. (این همون .... واکسنی برای مقابله با ایدز با 90% احتمال موفقیت.

HIV وAIDS (ايدز ) چيست؟ : سایت پزشکان بدون مرز

www.pezeshk.us/?p=6094
۱۳ بهمن ۱۳۸۵ ه‍.ش. - تفاوت اچ آی وی (HIV) با ایدز (AIDS) چیست؟ ... بدن نمیتواند حتی با بیماریهای جزئی مقابله کند و فرد مستعد ابتلا به انواع بیماریها میشود. ... در هر صورت با مصرف به موقع داروهای ضدویروسی این احتمال به شدت کم می‌شود. ..... حتي اگر تلاشها كنوني براي تسريع اقدامات و برنامه ها براي توليد واكسن موفقيت آميز باشند.

پزشکی بالینی - واکسن

www.clinicalmedicine.ir/tag/واکسن
 
 

 

siamak بازدید : 34 سه شنبه 06 بهمن 1394 نظرات (0)

نانوژنراتور، راهی تازه برای تولید الکتریسیته ' alt='نانوژنراتور، راهی تازه برای تولید الکتریسیته ' /> واحد دانش و تکنولوژی تبیان زنجان

به نظر می رسد که فناوری نانو به ژنراتور ها هم راه پیدا کرده است. چراکه دانشمندان موفق شدند، یکی از به صرفه ترین نانوژنراتور های جهان را طراحی کنند. این نانوژنراتور می تواند انرژی محیط را جمع آوری کرده و آن را به صورت انرژی الکتریکی در اختیارمان بگذارد. بنابر این می توانیم امیدوار باشیم که روزی دستگاه های الکترونیکی کوچکمان به جای باتری های معمولی از این نانوژنراتور ها استفاده کنند.

اما منظورمان از انرژی محیط چیست؟ این واژه در مورد این وسیله دامنه ای گسترده به خود می گیرد. کوچکترین حرکت یا لرزشی می تواند به این نانوژنراتور، انرژی کافی را برای تولید الکتریسیته بدهد. پس می توانید آن را در معرض نسیم ملایم قرار دهید و انرژی الکتریکی دریافت کنید. اگر نسیمی هم نمی وزید؛ می توانید از ضربان قلب خود استفاده کنید! پس قادر خواهيد بود که تقریبا از هر راهی دلتان خواست، انرژی الکتریکی دریافت کنید.

در نهایت، انرژی الکتریکی تولید شده در خازن های این نانوژنراتور ذخیره می شود. سپس قسمتی از آن صرف برق رسانی به سنسور های دریافت انرژی محیط می شود و انرژی باقی مانده می تواند جایگزین باتری برای هدست بلوتوث شما یا هر دستگاه رادیویی کوچک دیگری شود. ضمنا انرژی تولیدی این نانوترانزیستور '>نانوترانزیستور به قدری است که امواج رادیویی دستگاه مورد نظر می توانند تا 9 متر برد داشته باشند. (قابل شناسایی باشند)

این تکنولوژی می تواند در دوربین های جاسوسی هم کاربرد پیدا کند و یا حتی مصارف پزشکی داشته باشد. و بدون شک، این یکی از فوق العاده ترين راه ها برای تامین نیروی گجت های کوچکمان است.

 

اما منظورمان از انرژی محیط چیست؟ این واژه در مورد این وسیله دامنه ای گسترده به خود می گیرد. کوچکترین حرکت یا لرزشی می تواند به این نانوژنراتور، انرژی کافی را برای تولید الکتریسیته بدهد. پس می توانید آن را در معرض نسیم ملایم قرار دهید و انرژی الکتریکی دریافت کنید. اگر نسیمی هم نمی وزید؛ می توانید از ضربان قلب خود استفاده کنید! پس قادر خواهید بود که تقریبا از هر راهی دلتان خواست، انرژی الکتریکی دریافت کنید.

 

در نهایت، انرژی الکتریکی تولید شده در خازن های این نانوژنراتور ذخیره می شود. سپس قسمتی از آن صرف برق رسانی به سنسور های دریافت انرژی محیط می شود و انرژی باقی مانده می تواند جایگزین باتری برای هدست بلوتوث شما یا هر دستگاه رادیویی کوچک دیگری شود. ضمنا انرژی تولیدی این نانوترانزیستور به قدری است که امواج رادیویی دستگاه مورد نظر می توانند تا 9 متر برد داشته باشند. (قابل شناسایی باشند)

 

این تکنولوژی می تواند در دوربین های جاسوسی هم کاربرد پیدا کند و یا حتی مصارف پزشکی داشته باشد. و بدون شک، این یکی از فوق العاده ترین راه ها برای تامین نیروی گجت های کوچکمان است.

 

 

نانوژنراتور، راهی تازه برای تولید الکتریسیته - تکنولوژی ...

i-tech.blogsky.com/1391/04/20/post-1063/
نانوژنراتور، راهی تازه برای تولید الکتریسیته - تکنولوژی و فناوری های جدید - بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم - تکنولوژی و ...

تصاویر برای نانوژنراتور، راهی تازه برای تولید الکتریسیتهگزارش تصاویر
تصاویر بیشتر برای نانوژنراتور، راهی تازه برای تولید الکتریسیته

نانوژنراتور، راهی تازه برای تولید الکتریسیته - دهکده ...

www.daba.ir/shtopic.aspx?id=69&gid=34622
به نظر می رسد که فناوری نانو به ژنراتور ها هم راه پیدا کرده است. چراکه دانشمندان موفق شدند، یکی از به صرفه ترین نانوژنراتور های جهان را طراحی کنند. این نانوژنراتور می ...

نانوژنراتور، راهی تازه برای تولید الکتریسیته - چت

rozblog-sorushdelfan.startak.ir/page-548014.html
نانوژنراتور، راهی تازه برای تولید الکتریسیته. نانوژنراتور، راهی ... پس قادر خواهید بود که تقریبا از هر راهی دلتان خواست، انرژی الکتریکی دریافت کنید. در نهایت، ...

مقاله : نانوژنراتور، راهی تازه برای تولید الکتریسیته : : دانش ...

tebyan-zn.ir › ... › انرژی و تکنولوژی › انرژی پاک (برق , آب و خورشیدی)
این نانوژنراتور می تواند انرژی محیط را جمع آوری کرده و آن را به صورت انرژی ... نانوژنراتور، راهی تازه برای تولید الکتریسیته ' alt='نانوژنراتور، راهی تازه برای تولید ...

نانوژنراتور، راهی تازه برای تولید الکتریسیته

astechnology.loxblog.com/.../نانوژنراتور،%20راهی%20تازه%20برای%2...
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن ...

نانوژنراتور، راهی تازه برای تولید الکتریسیته - تالار ...

ir.almahdyoon.co/showthread.php?t=24103
به نظر می رسد که فناوری نانو به ژنراتور ها هم راه پیدا کرده است. چراکه دانشمندان موفق شدند، یکی از به صرفه ترین نانوژنراتور های جهان را طراحی کنند. این نانوژنراتور می ...

نانوژنراتور.راهی تازه برای تولید الکتریسیته

info-tech.lxb.ir/.../نانوژنراتور.راهی%20تازه%20برای%20تولید%20الک...
پس قادر خواهید بود که تقریبا از هر راهی دلتان خواست، انرژی الکتریکی دریافت کنید. در نهایت، انرژی الکتریکی تولید شده در خازن های این نانوژنراتور ذخیره می شود.

پرشین پت > > نانوژنراتور، راهی تازه برای تولید الکتریسیته

pug.ir › صفحه نخست › بخش تخصصی › علمی
کیوان مساجدی در۲۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۰ به نظر می رسد که فناوری نانو به ژنراتور ها هم راه پیدا کرده است. چراکه دانشمندان موفق شدند، یکی از به صرفه ترین نانوژنراتور های ...

نانوژنراتور، راهی تازه برای تولید الکتریسیته - لینکدونی

links.p30download.com/.../نانوژنراتور-راهی-تازه-برای-تولید-الکتری...
 
 
meysam بازدید : 28 یکشنبه 04 بهمن 1394 نظرات (0)

به خاطر داریم دیدیه دروگبا بازیكن ساحل عاجی قبل از پیوستن به شانگهای چین در قرار داد خود ذكر كرد در صورتیكه از سوی بارسلونا پیشنهاد همكاری دریافت كند،این تیم را ترك خواهد كرد. اكنون این بهانه ای شد 5 تا از مسخره ترین شروط فوتبالی را مورد بررسی قرار دهیم.

برای دیدن ادامه خبر اینجا کلیک کنید.

مسخره ترین و عجیب ترین شروط فوتبالی + عکس

footballonline.ir/News.aspx?ID=107441
۸ ساعت پیش - مسخره ترین و عجیب ترین شروط فوتبالی + عکس. با خواندن بعضی از قراردادها،شروط جالب و حتی خنده داری به چشم می خورد که ذکر آنها شاید برای شما هم ..
www.khatebartar.com/.../مسخره-ترین-و-عجیب-ترین-شروط-فوتبالی-ع...
۷ ساعت پیش - مسخره ترین و عجیب ترین شروط فوتبالی + عکس. با خواندن بعضی از قراردادها،شروط جالب و حتی خنده داری به چشم می خورد که ذکر آنها شاید برای شما هم ...

تصویر مسخره ترین و عجیب ترین شروط فوتبالی / با خواندن ...

www.tahapakhsh.ir/.../ورزشی/مسخره-ترین-عجیب-ترین-شروط-فوتبال...
۸ ساعت پیش - با خواندن بعضی از قراردادها،شروط جالب و حتی خنده داری به چشم می خورد که ذکر آنها شاید برای شما هم جذاب باشد. به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش ...

مسخره ترین و عجیب ترین شروط فوتبالی + عکس - لحظه به ...

www.cbenews.com › باشگاه خبرنگاران جوان
۷ ساعت پیش - مسخره ترین و عجیب ترین شروط فوتبالی + عکس - لحظه به لحظه خبرها از منابع مختلف با ما باشید | CBENews.com - سی بی ای نیوز.

مسخره ترین و عجیب ترین شروط فوتبالی + عکس - خبر فارسی

khabarfarsi.com/n/15588560
۸ ساعت پیش - به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به خاطر داریم دیدیه دروگبا بازیکن ساحل عاجی قبل از پیوستن به شانگهای ...

مسخره ترین و عجیب ترین شروط فوتبالی + عکس - Sport

sp.shafaqna.com/FA/IR/465491
مسخره ترین و عجیب ترین شروط فوتبالی + عکس. با خواندن بعضی از قراردادها،شروط جالب و حتی خنده داری به چشم می خورد که ذکر آنها شاید برای شما هم جذاب باشد.

مسخره ترین و عجیب ترین شروط فوتبالی + عکس - لسان

lesannews.com/مسخره-ترین-و-عجیب-ترین-شروط-فوتبالی-عک/
۸ ساعت پیش - اكنون این بهانه ای شد ۵ تا از مسخره ترین شروط فوتبالی را مورد بررسی قرار دهیم. برای دیدن ادامه خبر . مجله اینترنتی و پورتال خبری لسان ...

مسخره ترین و عجیب ترین شروط فوتبالی + عکس | فيدگاه

feedgah.com/.../مسخره-ترین-و-عجیب-ترین-شروط-فوتبالی-عکس/
۸ ساعت پیش - مسخره ترین و عجیب ترین شروط فوتبالی + عکس با خواندن بعضی از قراردادها،شروط جالب و حتی خنده داری به چشم می خورد که ذکر آنها شاید برای شما هم ...

مسخره ترین و عجیب ترین شروط فوتبالی + عکس - برتر نما

bartarnama.ir/news/14536038323d7hd

۶ ساعت پیش - با خواندن بعضی از قراردادها،شروط جالب و حتی خنده داری به چشم می خورد که ذکر آنها شاید برای شما هم جذاب باشد.

meysam بازدید : 47 یکشنبه 04 بهمن 1394 نظرات (0)
رسانه های ورزشی امروز چهارم بهمن حاشیه های ورزش را در قالب تیتر های جذاب منتشر کردند.

انتخاب بهترین تیتر از دیدگاه مخاطبان ورزشی یک ابتکار جالب در نوع خود و سنجش خلاقیت مخاطبان در شناخت برترین و جذابترین تیتر های 12 ساعت گذشته است.

رای خود را به صورت کامنت در پایان خبر با شماره مورد نظر مشخص وارسال کنید پس از آن در ساعت 23 هر شب نتایج آراء ارسالی را مشاهده کنید:

1- گل : پچ پچ استقلالی ها بعد از حرف های نجف نژاد/وعده هایش را جدی نگیرید

2- خبر ورزشی: کلنجار با مایلی کهن به سبک خودش/تیم امید با عباس آقا هم حذف می شد

3-نود: پرسینگ،پدر تیم امید را درآورد

4-هدف: باختن ادامه دارد.../تهاجم فرهنگی به اینستاگرام ژاپن

5-ابرار ورزشی: کاشانی : شرمنده مردم ایران شدیم

6-شوت: هجوم مردم به سمت مایلی کهن در مترو

7-فارس: آقای سجادی!با خودتان چند چندید؟/سکوت بی موقع کمیته ملی المپیک پاداش نداشت!

8-باشگاه خبرنگاران: کمیته کرانچار شناسی از المپیک محروممان کرد

9-تسنیم:دیسیپلین،شاه کلید موفقیت تیم ملی والیبال ایران

10:نسیم:امیدی که قبل از بازی ها نا امید بود

11-ایسنا:آقای لژیونر!نامه های فدایت شوم ،درد هندبال را دوا نمی کند

12-مهر:مقصران نامرئی تیم فوتبال امید/هیچ کس به آنها توجهی ندارد

13:جام نیوز:خبری که برق از سر همه می پراند،رو شدن رشوه هنگفت تیم مطرح لیگ برتری به داور

14-ورزش سه:حمله سایبری به اینستاگرام طارمی

15-خبر آنلاین:آفرین آقای مایلی کهن!بهترین دفاع حمله است

16-فوتبال آنلاین:خرید جدید پرسپولیس فعلا نمره قبولی نگرفت

 

بهترین تیتر ورزشی روز را انتخاب کنید - باشگاه ...

www.yjc.ir › ورزشی › سایر حوزه ها
۱ روز پیش - بهترین تیتر ورزشی روز را انتخاب کنید به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،انتخاب بهترین تیتر از دیدگاه مخاطبان ورزشی یک ابتکار ...

بهترین تیتر ورزشی روز را انتخاب کنید - باشگاه ...

www.yjc.ir › ورزشی › سایر حوزه ها
۹ ساعت پیش - به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ انتخاب بهترین تیتر از دیدگاه مخاطبان ورزشی یک ابتکار جالب در نوع خود و سنجش خلاقیت مخاطبان در ...

بهترین تیتر ورزشی روز را انتخاب کنید - طاها پخش

www.tahapakhsh.ir/news/ورزشی/بهترین-تیتر-ورزشی.html
۸ ساعت پیش - بهترین تیتر ورزشی روز را انتخاب کنید. رسانه های ورزشی امروز چهارم بهمن حاشیه های ورزش را در قالب تیتر های جذاب منتشر کردند. به گزارش گروه ...

بهترین تیتر ورزشی روز را انتخاب کنید - Sport

sp.shafaqna.com/FA/IR/465148
بهترین تیتر ورزشی روز را انتخاب کنید. رسانه های ورزشی امروز چهارم بهمن حاشیه های ورزش را در قالب تیتر های جذاب منتشر کردند. مطلب در سایت اصلی ...

بهترین تیتر ورزشی روز را انتخاب کنید - Sport

sp.shafaqna.com/FA/IR/462386
بهترین تیتر ورزشی روز را انتخاب کنید. رسانه های ورزشی امروز سوم بهمن 94 حاشیه های ورزش را در قالب تیتر های جذاب منتشر کردند. مطلب در سایت اصلی ...

بهترین تیتر ورزشی روز را انتخاب کنید-باشگاه خبرنگاران ...

khabarpu.com/n.php?...بهترین-تیتر-ورزشی-روز-را-انتخاب-کنید...
بهترین تیتر ورزشی روز را انتخاب کنید-باشگاه خبرنگاران|خبرپو, مرجع اخبار و نيازهای اینترنتی.

بهترین تیتر ورزشی روز را انتخاب کنید - لسان

lesannews.com/بهترین-تیتر-ورزشی-روز-را-انتخاب-کنید/
۱ روز پیش - توانایی خبری خود را بسنجید؛ به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،انتخاب بهترین تیتر از دیدگاه مخاطبان ورزشی یک ابتکار جالب در نوع ...

بهترین تیتر ورزشی روز را انتخاب کنید | یولند

uland.ir › دسته‌بندی نشده
۱ روز پیش - به گزارش یولند رسانه های ورزشی امروز سوم بهمن 94 حاشیه های ورزش را در قالب تیتر های جذاب منتشر کردند. به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران ...

بهترین تیتر ورزشی روز را انتخاب کنید - روبین وب - رز بلاگ

robinweb.rozblog.com/post/119
۴ ساعت پیش - اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید بهترین تیتر ورزشی روز را انتخاب کنید - باشگاه ... www.yjc.ir › ورزشی › سایر حوزه ها ذخیره شده۱ روز پیش ...

بهترین تیتر ورزشی روز را انتخاب کنید صبح یکشنبه 4 ...

khabarche.ir/خبر/3942126/بهترین-تیتر-ورزشی-روز-را-انتخاب-کنید

۹ ساعت پیش - ورزش ورزشی صبح یکشنبه چهارم بهمن ماه 1394 خبر بهترین تیتر ورزشی روز را انتخاب کنید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 101
  • باردید دیروز : 45
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 101
  • بازدید ماه : 1,176
  • بازدید سال : 5,249
  • بازدید کلی : 35,956