loading...
دانلود رایگان با لینک مستقیم
siamak بازدید : 76 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (1)

تک شات | بازی Star Wars: Battlefront تا به امروز 13 میلیون ...

techshot.ir/u/93316
۲۰ ساعت پیش - اخبار بازی ... الکترونیک آرتز در گزارش سال مالی خود در وب سایت رسمی این کمپانی نوشته ... با فروش 13 میلیون واحدی خود، به فروشی بیش از آنچه الکترونیک آرتز ... موفقیت Star Wars Battlefront را از یک جهت می توان مدیون اکران فیلم Star ... که مدیران این شرکت، خود را «ناشر شماره یک کنسول های اکس باکس وان و ...

مزارع چای سیلان در سریلانکا‎ - Iran News

irannews.shafaqna.com/FA/IR/778833
در این گزارش سری می زنیم به مزارع کشت چای در سریلانکا و با مراحل مختلف تولید و ... الکترونیک آرتز خبر از فروش 19 میلیون واحدی کنسول اکس باکس وان می دهد.

به مدت یک هفته، EA Access روی اکس باکس وان رایگان خواهد ...

newsfile.ir/news/به+مدت+یک+هفته،+EA+Access+روی+اکس+باکس+وان+ر...
اگر اکس باکس وان دارید، طی یک هفته آینده می توانید عناوینی چون Dragon Age: ... سرویس EA Access، مجموعه ای از بازی های دیجیتالی شرکت الکترونیک… .... ویستا - 3 days ago; بازی Elite: Dangerous به فروش 1.4 میلیون واحدی دست یافت آخرین ... عرضه کنسول اکس باکس وان، شرکت الکترونیک آرتز، اشتراکی ماهانه تحت عنوان EA ...

الکترونیک ارتز فروش پلی استیشن 4 و اکس باکس وان تا ...

jusfun.bekhandfun.in/pjst2032075_الکترونیک+ارتز+فروش+پلی+اس...
۲۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - الکترونیک ارتز مجموع فروش پلی و اکس باکس وان در است به نظر می رسد که. ... ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 از یک میلیون ای به فروش می رسد. ... ایکس باکس وان Xbox One اخرین سیستم بازی کنسول معرفی شده توسط مایکروسافت در ... ایستنا فناوری اطلاعات و the game is the game و فارس گزارش می دهد روند کند.

مروری بر دنیای بازی های ویدیویی در هفته ای که گذشت [19 الی ...

www.itkhabar.net › فناوری اطلاعات
۲۷ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نینتندو، مایکروسافت و سونی با کنسول های شان تنها سوژه های خبری ما نیستند. ... الکترونیک آرتز به عنوان یکی از سردمداران صنعت بازی های ویدیویی، هیچگاه از ... این رقم خیره کننده نشان می دهد که استیم با این میزان هوادار و مشترک روزانه ای که .... فروش کلی پلی استیشن 4، دو برابر اکس باکس وان بوده است [شایعه].

اخبار فناوری - جدیدترین و آخرین اخبار فناوری - شهرخبر

www.shahrekhabar.com/اخبار-فناوری
آخرین و جدیدترین اخبار فناوری. ... مشخصات اچ‌تی‌سی وان M10 منتشر شد ... با تکنولوژی شارژ وایرلس جدید اپل می توانید گوشی های خود را از فواصل دور شارژ ... انتشار گزارش مالی کپکام؛ Monster Hunter X به فروش 3 میلیون واحدی رسید ... انتشار گزارش مالی الکترونیک آرتز؛ از فروش بی نظیر استار وارز تا عرضه بتلفیلد جدید.
شما از این صفحه 2 بار بازدید کردید. آخرین بازدید: 1/29/16

سونی: برنامه ای برای اجرا شدن بازی های PS3 بر روی PS4 ...

hinet1.com › اکس باکس
۲۹ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خانه » اکس باکس » سونی: برنامه ای برای اجرا شدن بازی های PS3 بر روی ... ژوئن 19, 2015 ... های PS3 بر روی PS4 نداریم را در سایت فروش vpn خود می دهد و شما می توانید به ... وان می توانند بازی های ساخته شده برای اکس باکس ۳۶۰ را بر روی کنسول خود ... باکس ۳۶۰ خواهد بود · الکترونیک آرتز فروش ۴۹ میلیون واحدی کنسول ...

پایش نیوز | » ژاوی جانشین مسی در بارسا را معرفی کرد

payeshnews.net/180512/ژاوی-جانشین-مسی-در-بارسا-را-معرفی-کرد-2
۶ ساعت پیش - این بازیکن 18 ساله هم اکنون در تیم زیر 19 ساله های بارسا بازی می کند و انتظار می ... آرتز خبر از فروش 19 میلیون واحدی کنسول اکس باکس وان می دهد ...

آمار فروش پلی استیشن 4 | سایت جامع

xztyzg.com/tag/آمار-فروش-پلی-استیشن-4/
۵ ساعت پیش - سونی در فصل پاییز اخیر، 8.4 میلیون واحد پلی استیشن 4 فروخته است ... عملکرد و فروش 36 میلیون واحدی کنسول نسل هشتمی خود راضی اند، اعلام کرده اند که ... انتشار این آمار و ارقام نشان می دهد که کمپانی ژاپنی سونی علی رغم ضرر و زیان قابل ... ها انجام شده از سوی آنان، فروش اکس باکس وان حدود 19 میلیون واحد بوده است.

ایستنا - بازی

www.ictna.ir/it/game/

سهم چهار و نیم میلیونی بازی‌های رایانه‌ای مجاز در ده ماه,ایران، بزرگترین بازار بازی‌های ... با پرداخت 5 دلار، می توانید یک ماه به صورت نامحدود از بازی های الکترونیک آرتز لذت ... رئیس ستاد مبارزه با بازی‌های رایانه‌ای غیرمجاز خبر داد: سمنان، پاک‌ترین مرکز .... مایکروسافت: پشتیبانی از بازی های نسل قبل به فروش اکس باکس وان کمک می ...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 103
  • باردید دیروز : 45
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 103
  • بازدید ماه : 1,178
  • بازدید سال : 5,251
  • بازدید کلی : 35,958