loading...
دانلود رایگان با لینک مستقیم
siamak بازدید : 77 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (1)

برخلاف سونی، کمپانی مایکروسافت چند وقتی است که تمایل زیادی به انتشار آمار مربوط به فروش کنسول اکس باکس وان خود نشان نمی دهد و در گزارش مالی اخیر کمپانی ردموندی نیز، اطلاعات چندانی از عملکرد کنسول نسل هشتمی آن ها به چشم نمی خورد. بسیاری معتقدند که این حرکت مایکروسافت، ارتباطی مستقیم با فروش بسیار موفقیت آمیز کنسول پلی استیشن 4 دارد و سونی، بازار کنسول های خانگی را به تصرف خود درآورده است.

 

در هرحال و علی رغم همه این مسائل، کمپانی الکترونیک آرتز به تازگی گزارشی درباره میزان فروش هر دو کنسول نسل هشتمی ارائه داده که اگرچه به صورت رسمی تایید نشده، اما می توان با استناد به آن صورت نسبی از میزان فروش اکس باکس وان مطلع شد. این کمپانی غول بازیسازی اعلام نموده که براساس تحلیل های انجام شده از سوی آن ها، مجموع فروش اکس باکس وان و پلی استیشن 4 به چیزی در حدود 55 میلیون واحد رسیده است.

اوایل ماه جاری میلادی، کمپانی سونی اعلام نمود که با در نظر گیری 5.7 میلیون واحد فروخته شده در تعطیلات کریسمس، فروش پلی استیشن 4 به مرز 36 میلیون واحد رسیده است. بنابراین با فرض اینکه آمار و ارقام الکترونیک آرتز موثق باشد، می توان به این نتیجه رسید که فروش اکس باکس وان در دو سال اخیر، حدود 19 میلیون واحد بوده است.

تفاوت بسیار فاحش دو کنسول نسل هشتم در میزان فروش، می تواند دلیل اصلی مایکروسافت برای سکوت خبری در این باره تلقی شود. کمپانی ردموندی اواخر سال 2014 اعلام نمود که اکس باکس وان به فروش 10 میلیونی رسیده و بعد از آن تمام تمرکز خود را روی ارائه آمار مربوط به رشد کاربران فعال سرویس اکس باکس لایو معطوف کرد.

البته باید خاطرنشان کرد که مایکروسافت دست روی دست نگذاشته و در تلاش است که با ارائه سرویس های مختلف و نیز عناوین انحصاری ارزشمند، عقب ماندگی خود را جبران کند. علاوه بر دو بازی انحصاری Halo 5: Guardians و فورتزا موتور اسپورت 6 که سال پیش عرضه شد، عناوینی چون Quantum Break ،Gears of War 4 و Crackdown 3 در دستور کار قرار دارند و تا پایان سال جاری میلادی، به دست طرفداران اکس باکس وان می رسند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

الکترونیک آرتز خبر از فروش 19 میلیون واحدی کنسول اکس ...

feedgah.com/lastnews/.../الکترونیک-آرتز-خبر-از-فروش-19-میلیون-وا...
۶ ساعت پیش - الکترونیک آرتز خبر از فروش 19 میلیون واحدی کنسول اکس باکس وان می دهد برخلاف سونی، کمپانی مایکروسافت چند وقتی است که تمایل زیادی به ...

الکترونیک آرتز خبر از فروش 19 میلیون واحدی کنسول اکس ...

tnews.ir/news/070356694380.html
الکترونیک آرتز خبر از فروش 19 میلیون واحدی کنسول اکس باکس وان می دهد. زمان دریافت خبر : شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 14:43. برخلاف سونی، کمپانی مایکروسافت ...

کنسول و بازی - دیجیاتو

digiato.com/topic/game/
الکترونیک آرتز خبر از فروش 19 میلیون واحدی کنسول اکس باکس وان می دهد ... پیتر مولینیو، سازنده سری بازی Fable خبر بازنشستگی خود را تکذیب کرد.

الکترونیک آرتز خبر از فروش 19 میلیون واحدی کنسول اکس ...

ionet.ir/post/66438
... الکترونیک آرتز خبر از فروش 19 میلیون واحدی کنسول اکس باکس وان می دهد; » استانداردهای ملی حوزه شبکه های ... کارت پرداخت الکترونیکی LG به بازار می آید!

تعداد کاربران فعال شبکه ایکس‌باکس لایو از مرز ۴۸ میلیون ...

zoomg.ir/2016/01/30/99897/xbox-live-users-pass-48-million/
۸ ساعت پیش - مایکروسافت تاکنون ۱۹ میلیون دستگاه ایکس‌باکس وان به فروش رسانده است ... بر اساس آخرین اخبار، کنسول‌های نسل هشتم یعنی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان ... حال تصویری منتشر شده که این بازی را در بین آثار ایکس‌باکس وان نشان می‌دهد. ... نمی افته / راستی ea اعلام کرده بود که ایکس باکس وان 19 میلیون فروخته.

پیگیری اخبار با اپلیکیشن خبرخوان "دکه" — news

newsfasport.blogno.ir/.../پیگیری-اخبار-با-اپلیکیشن-خبرخوان-دکه.sht...
۳ ساعت پیش - الکترونیک آرتز خبر از فروش 19 میلیون واحدی کنسول اکس باکس وان می دهد http://dlvr.it/KMCLPy ... کارت پرداخت الکترونیکی LG به بازار می آید! http://dlvr.it/KMBwp3 pic.twitter.com/d3sHkZcvXj ... پیگیری اخبار داغ و دست اول روز با اپلیکیشن خبرخوان “دکه” https://t.co/FAObDPomLg pic.twitter.com/dg6yfcMOtu.

تجارت الکترونیک پارسیان پیشرو شناخته شد - اخبار گوناگون

various.pegahonline.ir/news/.../تجارت-الکترونیک-پارسیان-پیشرو-شن...
تجارت الکترونیک پارسیان پیشرو شناخته شددر دومین کنفرانس بین المللی هولدینگ و ... الکترونیک آرتز خبر از فروش 19 میلیون واحدی کنسول اکس باکس وان می دهد.

وزیر راه فردا به کمیته ویژه فراکسیون رهروان ولایت می‌رود | ...

vista.ir/news/.../وزیر-راه-فردا-به-کمیته-ویژه-فراکسیون-رهروان-ولایت-...
ایسنا / شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ / لینک اصلی خبر ... الکترونیک آرتز خبر از فروش 19 میلیون واحدی کنسول اکس باکس وان می دهد · واکنش حراست وزارت ورزش به سفر مازیار ...

قیمت کنسول بازی

lilisabah.weblug.ir/article/قیمت+کنسول+بازی.html
الکترونیک آرتز از فروش 50 میلیونی XBOX One و PS4 خبر می دهد ... طبق اعلام الکترونیک آرتز، میزان فروش کنسول های PS4 و اکس باکس وان در سال 2015 از مرز 50 میلیون دستگاه گذر خواهد کرد. ... در مجموع دو مود Single و چندین مولتی پلیر در بازي وج .... 19 شخصیت قابل بازي شامل دکتر کاراته، جکسون استروید،هلا و پروش دهنده زنبور

جوان تایمز: خانه

javantimes.ir/

عکس نوزادی که به یک میلیون لایک در فیسبوک رسید · لوله تانک به ..... الکترونیک آرتز خبر از فروش 19 میلیون واحدی کنسول اکس باکس وان می دهد. برخلاف سونی، ..

siamak بازدید : 59 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

سرویس های پرداخت موبایلی روز به روز محبوب تر شده و استفاده از آنها نیز ساده تر می گردد و در این میان نباید تلاش های اپل با Apple Pay و گوگل با Android Pay را از یاد برد. حتی سامسونگ هم به جای رفتن زیر پرچم گوگل، در حال گسترش سرویس Samsung Pay است.

به نظر می رسد که سامسونگ تنها شرکتی نیست که علاقه ای به رفتن زیر سلطه گوگل در زمینه پرداخت های الکترونیکی ندارد. بر اساس جدیدترین گزارشات، ال جی هم در صدد معرفی LG Pay در کنگره جهانی موبایل است.

سرویس پرداخت ال جی اما متکی به تلفن و سایر ابزارهای هوشمند نخواهد بود. شرکت کره ای تصمیم دارد یک کارت را معرفی کند که با نام «کارت سفید -White Card» شناخته خواهد شد.

آنچه در موردش می خوانید در نگاه اول شباهت انکارناپذیری به کارت های اعتباری دارد اما در واقع یک LCD کوچک روی آن قرار گرفته که به کاربر نشان می دهد کدام یک از کارت هایش در حال استفاده شدن است.

کارت سفید ال جی به چند پین کانکتور هم مجهز شده که توسط آنها به شارژر متصل گردیده و انرژی مورد نیاز خود را دریافت می کند. اینطور که وب سایت انگجت ادعا می کند، شرکت یاد شده اکنون با چندین ارائه دهنده خدمات بانکی و الکترونیکی در کره جنوبی به توافق رسیده و همین موضوع خبر از آن می دهد که ابتدا صرفا این سرویس در وطن توسعه دهنده در دسترس خواهد بود.

این البته همان راهیست که سامسونگ هم با سرویس پرداخت خانگی اش از آن گذر کرد و ابتدا آن را در کشور خودی ارائه داد.

مراسم ال جی در کنگره جهانی موبایل، ابتدای اسفند ماه خواهد بود و می توان انتظار داشت در آن زمان، شاهد معرفی کارت سفید ال جی در کنار تلفن هوشمند G5 باشیم.

«کارت سفید» ال جی در راه کنگره جهانی موبایل است - دیجیاتو

digiato.com/article/2016/01/.../کارت-سفید-ال-جی-در-راه-کنگره-جهانی-مو...
۵ ساعت پیش - «کارت سفید» ال جی در راه کنگره جهانی موبایل است. سرویس های پرداخت موبایلی روز به روز محبوب تر شده و استفاده از آنها نیز ساده تر می گردد و در این ...

«کارت سفید» ال جی در راه کنگره جهانی موبایل است - تی نیوز

tnews.ir/news/4BBC56703279.html
«کارت سفید» ال جی در راه کنگره جهانی موبایل است. زمان دریافت خبر : شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 16:42. سرویس های پرداخت موبایلی روز به روز محبوب تر شده و استفاده ...

«کارت سفید» ال جی در راه کنگره جهانی موبایل است | سرویس های

www.ghatreh.com/news/.../کارت-سفید-راه-کنگره-جهانی-موبایل-است
۵ ساعت پیش - «کارت سفید» ال جی در راه کنگره جهانی موبایل است. سرویس های پرداخت موبایلی روز به روز محبوب تر شده و استفاده از آنها نیز ساده تر می گردد و در این ...

«کارت سفید» ال جی در راه کنگره جهانی موبایل است - Monitor

monitor.shafaqna.com/FA/IR/3326769
۴ ساعت پیش - «کارت سفید» ال جی در راه کنگره جهانی موبایل است. ... معاون فرهنگی قوه قضاییه:نظارت خبرگان بر رهبری نظارت کلان است نه نظارت جزئی و عملکردی.

«کارت سفید» ال جی در راه کنگره جهانی موبایل است - feeds

feeds.gigfa.com › فناوری اطلاعات
۴ ساعت پیش - «کارت سفید» ال جی در راه کنگره جهانی موبایل است. 1 ساعت پیش فناوری اطلاعات. سرویس های پرداخت موبایلی روز به روز محبوب تر شده و استفاده از ...

«کارت سفید» ال جی در راه کنگره جهانی موبایل است

news24h.ir/2016/01/30/کارت-سفید-ال-جی-در-راه-کنگره-جهانی-موب/
۴ ساعت پیش - ... ۴ فروخته است · معرفی وب سایت روز: بهترین راه برای یادگیری زبان‌های ... گلکسی S6 بروز رسانی اندروید مارشملو را از سوی سامسونگ دریافت کرد ...

کارت سفید ال جی در راه کنگره جهانی موبایل است - جدیدترینها

ionet.ir/post/66454
سی; » تحقیقات کنگره از ایجاد حفره عمدی در نرم‌افزار آمریکایی توسط دولت; » خرید و فروش اسلحه در فیس بوک و ... کارت سفید ال جی در راه کنگره جهانی موبایل است.

«کارت سفيد» LG در راه کنگره جهاني موبايل است - خبر ایرونی

iruni.ir/news/441327
«کارت سفيد» LG در راه کنگره جهاني موبايل است ديجياتو/ سرويس هاي پرداخت موبايلي روز به روز محبوب تر شده و استفاده از آنها نيز ساده تر مي گردد و در اين ميان نبايد ...

سونی در فصل پاییز اخیر، 8.4 میلیون واحد پلی استیشن 4 ...

test.mitnews.ir/?p=4472
۳ ساعت پیش - «کارت سفید» ال جی در راه کنگره جهانی موبایل است · تصورات درون مغز ما، به زودی توسط دانشمندان قابل دستیابی خواهند بود · مشخصات HTC One M10 ...

تصورات درون مغز ما، به زودی توسط دانشمندان قابل دستیابی ...

test.mitnews.ir/?p=4468
۳ ساعت پیش - «کارت سفید» ال جی در راه کنگره جهانی موبایل است · تصورات درون مغز ما، به زودی توسط دانشمندان قابل دستیابی خواهند بود · مشخصات HTC One M10 ...
siamak بازدید : 55 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

کمپانی سونی در راستای انتشار گزارش مالی خود از سه ماهه سوم سال مالی 2016، اعلام کرده که کنسول نسل هشتمی پلی استیشن 4، در این بازه زمانی به فروش 8.4 میلیون واحدی رسیده؛ این در حالیست که سونی در طی سال مالی 2015، به فروش کلی 14.8 میلیون واحدی رسیده بود و حالا در عرض سه ماه اخیر، به بیش از نیمی از آن رقم دست یافته است.

مدیران برند پلی استیشن سونی که حالا بیش از هر زمان دیگری از عملکرد و فروش 36 میلیون واحدی کنسول نسل هشتمی خود راضی اند، اعلام کرده اند که انتظار دارند که تا پایان سال مالی 2017، به فروش کلی 17.5 میلیون واحد برسند.

انتشار این آمار و ارقام نشان می دهد که کمپانی ژاپنی سونی علی رغم ضرر و زیان قابل توجهی که در بخش موبایل متحمل می شود، درآمدی معادل 4.89 میلیارد دلار از فروش پلی استیشن 4 کسب کرده و این روند موفقیت آمیز هم چنان ادامه دارد. در همین حال، الکترونیک آرتز نیز اعلام نموده که بنابر تحلیل ها انجام شده از سوی آنان، فروش اکس باکس وان حدود 19 میلیون واحد بوده است.

در هر صورت، سونی برنامه های جاه طلبانه زیادی برای سال 2016 دارد و انتظار می رود که عملکردی بسیار بهتر از خود به نمایش بگذارد. هدست واقعیت مجازی پلی استیشن، توجه قشر عظیمی از گیمرها را به خود جلب کرده و می تواند کمکی شایان به فروش کلی پلی استیشن 4 کند. از سوی دیگر عناوین انحصاری نظیر Uncharted 4: A Thief’s End و The Last Guardian پلی استیشن 4 را به رقیبی جدی برای مایکروسافت و اکس باکس وان بدل می کند.

سونی در فصل پاییز اخیر، 8.4 میلیون واحد پلی استیشن 4 ...

digiato.com/article/.../سونی-در-فصل-پاییز-اخیر،-8-4-میلیون-واحد-پل/
۴ ساعت پیش - 9 دقیقه قبل. سونی در فصل پاییز اخیر، 8.4 میلیون واحد پلی استیشن 4 فروخته است. کمپانی سونی در راستای انتشار گزارش مالی خود از سه ماهه سوم ...

سونی در فصل پاییز اخیر، 8.4 میلیون واحد پلی استیشن 4 ...

tnews.ir/news/527756703312.html
۲ ساعت پیش - سونی در فصل پاییز اخیر، 8.4 میلیون واحد پلی استیشن 4 فروخته است ... ها انجام شده از سوی آنان، فروش اکس باکس وان حدود 19 میلیون واحد بوده است .

سونی در فصل پاییز اخیر، 8.4 میلیون واحد پلی استیشن 4 ...

monitor.shafaqna.com/FA/IR/3326768
۴ ساعت پیش - سونی در فصل پاییز اخیر، 8.4 میلیون واحد پلی استیشن 4 فروخته است. ... معاون فرهنگی قوه قضاییه:نظارت خبرگان بر رهبری نظارت کلان است نه ...

سونی در فصل پاییز اخیر، 8.4 میلیون واحد پلی ... - feeds

feeds.gigfa.com › فناوری اطلاعات
۴ ساعت پیش - سونی در فصل پاییز اخیر، ۸٫۴ میلیون واحد پلی استیشن ۴ فروخته است. 44 دقیقه پیش فناوری اطلاعات. کمپانی سونی در راستای انتشار گزارش مالی ...

سونی در فصل پاییز اخیر 8 4 میلیون واحد پلی استیشن 4 ...

ionet.ir/post/66453
... هواپیمای مسافربری جهان در راه ایران; » «کارت سفید» ال جی در راه کنگره جهانی موبایل است; » سونی در فصل پاییز اخیر، 8.4 میلیون واحد پلی استیشن 4 فروخته است ...

گوگل با پهپادهای خورشیدی خود قصد دارد اینترنت 5G را در ...

new_s.rozblog.com/post/19
۳ ساعت پیش - ... واقعیت مجازی اپل با کمک تیم توسعه چند صد نفره در حال ساخته شدن است · سونی در فصل پاییز اخیر، 8.4 میلیون واحد پلی استیشن 4 فروخته است ...

جوان تایمز: خانه

javantimes.ir/
عکس نوزادی که به یک میلیون لایک در فیسبوک رسید · لوله تانک به جای .... سونی در فصل پاییز اخیر، 8.4 میلیون واحد پلی استیشن 4 فروخته است. کمپانی سونی در ...

مجله اینترنتی , اخبار امروز ایران و جهان - Part 3486 - آی تی خبر

www.itkhabar.net/page/3486/
۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... سونی در فصل پاییز اخیر، 8.4 میلیون واحد پلی استیشن 4 فروخته است ... استقلال اهواز خبر می رسد ، انتقال احمد آل نعمه به جمع آبی ها منتفی است.

JIK News | آرشیوخبر

jik545.ir/
3) ساف: مخالفت اسرائیل با طرح فرانسه دلیل حمایت این رژیم از تروریسم است ... 2) سونی در فصل پاییز اخیر، 8.4 میلیون واحد پلی استیشن 4 فروخته است ...

Xbox360 Vs PS3 (مقايسه - مقالات - اخبار و ...) - P30World ...

forum.p30world.com › ... › بازیهای ویدئویی › کنسول های بازی
۱۱ آذر ۱۳۸۴ ه‍.ش. - 90پست - ‏19 نویسنده
سونی اعلام کرده است که PS3 می تواند بازی های PS1 و PS2 را اجرا کند. ... سونی در E3 2005 ابتدا بهار 2006 را به عنوان تاریخ انتشار کنسول جدید اعلام ... Kilzone PS3, Resident Evil 5, Devil May Cry 4, Shin Megami Tensei, ... واحد پردازش مرکزی .... همچنين پلي استيشن، در ۸۰ ميليون خانه در سراسر جهان يافت مي شود و ...
siamak بازدید : 66 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

پیش از این درباره ی ترکیب توقف ناپذیر کارآفرینی و تیپ شخصیتی نوع A برایتان گفته ایم. می دانیم که به طور کلی می توان شخصیت همه ی انسان ها را به دو گروه A و B تقسیم کرد. شخصیت های نوع A معمولاً افراد به شدت با انگیزه ای هستند که اهداف بسیار والا و حرارتی درونی برای دنبال کردن خواسته هایشان دارند. شخصیت های نوع B معمولاً انسان های آرام تری هستند و این انگیزش به شدت بالای شخصیت های نوع A را ندارند؛ اما از طرف دیگر استرس بسیار کمتری را تجربه می کنند. بقيه ی افراد نیز جايی بين اين دو طبقه بندی می شوند. بسیاری از کارآفرینانی که شخصیت نوع A دارند، این موضوع را در تأسیس شرکت و موفقیت های خود بسیار مؤثر دانسته اند.

اما همان طور كه بعضی مشاغل فشار روانی سنگين تری بر افراد تحميل می كنند، به نظر می رسد برخی ویژگی های فردی خاص نيز، بدون توجه به شغل، فشار روانی بيشتری به فرد وارد می آورند كه این، احتمال ابتلا به بيماری های قلبی را در آنها بالا می برد. مطالعات نشان می دهند افراد دارای تيپ شخصيتی A، خصوصاً نسبت به بيماری های قلبی آسيب پذير تر هستند. افراد تيپ A در کنار انگیزه و بهره وری بالا، افرادی هستند تندرو، رقابت گرا، و پرخاشگر. آنها هميشه از نظر زمان شديداً در مضيقه هستند و سعی می كنند كار بيشتری را در مدت زمانی كمتر انجام دهند.

 

مطالعات زيادی بر اين امر صحه گذاشته اند كه افراد تيپ A از افراد تيپ B نسبت به بيماری های قلبی آسيب پذير ترند. دليل احتمالی اين امر آن است كه افراد تيپ A به نسبت تیپ شخصیتی B، فشار بيشتری بر خود وارد می آورند و خود را بيشتر در معرض موقعيت های تنش زا قرار می دهند.

همچنين به نظر می رسد افراد تيپ A به استرسی كه با آن مواجه اند عكس العمل روانی فوق العاده شديدی نشان می دهند. اين افراد هنگامی كه با موقعيتی چالش برانگيز روبرو می شوند فشار خون بالاتری دارند و افزايش ضربان قلب و سطح اپینفرين خونشان بيشتر است تا افراد تيپ B. برخی محققان بر اين باورند كه اين واكنش پذيری روانی بالا هنگام مواجهه با استرس (كه گاهی برانگيختگی نام می گيرد) كليد ارتباط بين الگوی رفتاری نوع A و بيماري های قلبی است.

قسمت عمده ی تحقيقات در مورد عوامل روانيی بيماری های قلبی، روی مردان متمركز شده است تا زنان. احتمال ابتلا به بيماری های قلبي حتی در بين زنانی كه چه در خانه و چه در محل كار، با موقعيت های به شدت تنش زا مواجه می شوند تا حد قابل توجهی پايين تر از مردان است. عوامل بيولوژيك و روانی متعددي نیز می توانند در به وجود آمدن اين تفاوت سهيم باشند. از آن جمله يافته ی محكمی است كه نشان می دهد گرچه زنان احساسات خود را بيشتر از مردان بروز می دهند، واكنش های روانی شان شدت كمتری دارد. پس بر حسب احتمال ابتلا به بيماری های قلبی، شايد بهتر باشد به جای اينكه احساساتمان را در خود نگاه داريم، آنها را بروز دهيم. نگه داشتن این احساسات در درون فرد می تواند در نهایت به صدمات جسمانی منجر شود.

به خاطر چنين ارتباطی ميان الگوی رفتاری تيپ A و بيماری قلبی، رويكردهای متفاوتی برای تغيير اين الگو اتخاذ شده است. مثلاً، افراد تيپ A ياد می گيرند چطور با تمرينات تمدد اعصاب و ساير تكنيك ها بر استرس خود فائق آيند. آنها تشويق می شوند سرگرمی های بی دغدغه ای برای خود پيدا كنند و يا اینکه به آنها كمك می شود در جلسات درمان، ديد فشار آور خود به زندگی را تغيير دهند. برخی برنامه ها در تغيير واكنش های رفتاری و روانی افراد تيپ A تا حدودی با موفقيت همراه بوده اند؛ اگرچه تا كنون اين موفقيت محدود بوده است.

به نظر می رسد تيپ رفتاری A، طی سال ها فراگرفته می شود و با جنبه های رقابتی و موفقيت مدارانه ی جوامع غربی تقويت می شود. به همين خاطر، تغيير چنين الگویی كار بی دردسری نيست. همچنان که خوان بوريسنكو به درستی اشاره می كند، «يكی از استرس زا ترين چيز ها برای يك فرد تيپ A اين است كه به او بگوييد آرام باش».

ارتباط الگوی رفتاری شخصیت نوع A با بیماری های قلبی ...

digiato.com/article/.../ارتباط-الگوی-رفتاری-شخصیت-نوع-a-با-بیمار/
۴ ساعت پیش - ارتباط الگوی رفتاری شخصیت نوع A با بیماری های قلبی. پیش از این درباره ی ترکیب توقف ناپذیر کارآفرینی و تیپ شخصیتی نوع A برایتان ...

ارتباط الگوی رفتاری شخصیت نوع A با بیماری های قلبی - ...

www.ghatreh.com/.../ارتباط-الگوی-رفتاری-شخصیت-نوع-بیماری-های-...
۵ ساعت پیش - پیش از این درباره ی ترکیب توقف ناپذیر کارآفرینی و تیپ شخصیتی نوع A برایتان گفته ایم. می دانیم که به طور کلی می تÙ.

ارتباط الگوی رفتاری شخصیت نوع A با بیماری های قلبی

khabar724.ir/1394/11/ارتباط-الگوی-رفتاری-شخصیت-نوع-a-با-بیمار/
ارتباط الگوی رفتاری شخصیت نوع A با بیماری های قلبی. نوشته پیام ادیب. 8 دقیقه قبل. ارتباط الگوی رفتاری شخصیت نوع A با بیماری های قلبی. پیش از این ...

ارتباط الگوی رفتاری شخصیت نوع A با بیماری های قلبی

monitor.shafaqna.com/FA/IR/3327345
۴ ساعت پیش - ارتباط الگوی رفتاری شخصیت نوع A با بیماری های قلبی. ... وقتی بازیکن جوان تیم ملی با اسلحه واقعی همه را ترساند! - 9 صبح ...

ارتباط الگوی رفتاری شخصیت نوع A با بیماری های قلبی

irannews.shafaqna.com/FA/IR/780924
ارتباط الگوی رفتاری شخصیت نوع A با بیماری های قلبی. ... رضا کیانیان: خرابکاری های اختلاس گران در روز روشن رخ می دهد. - bornanews.ir ...

ارتباط الگوی رفتاری شخصیت نوع A با بیماری های قلبی

news24h.ir/2016/01/.../ارتباط-الگوی-رفتاری-شخصیت-نوع-a-با-بیمار...
۴ ساعت پیش - ... گلکسی S6 بروز رسانی اندروید مارشملو را از سوی سامسونگ دریافت کرد · اپلیکیشن تقویم گوگل با قابلیت “پیشنهادهای هوشمند” بروزرسانی شد ...

بررسی رابطه استرس با الگوی رفتاری تیپ آ وبیماری کرونر ...

www.nekanborjard.blogfa.com/post/45
گلهای بهشتی شهرستان بروجرد - بررسی رابطه استرس با الگوی رفتاری تیپ آ وبیماری ... بيماري كروني قلب يكي از شايعترين انواع بيماريهاي قلبي عروقي است كه هر سال ... از ويژگيهاي رفتاري و شخصيتي كه بابروز بيماريهاي كرومز قلب مثبت دارند انجام ... مثل اضطراب، ترس وخشم را ايجاد مي‌كند (كوتا1992) براين اساس سه نوع منبع ...

ارتباط شخصیت و بیماریهای قلبی عروقی - پژوهشگاه علوم و ...

ganj.irandoc.ac.ir/articles/158885
ارتباط شخصیت و بیماریهای قلبی عروقی/ ... مجله علمي بيماريهاي قلب و عروق . ... مثال مشهور چنین الگوهای رفتاری، فهرستی از عوامل خطرزای بیماری قلبی عروقی و سکته ... باشد، این الگوی رفتاری همراه با زمینه‌های ارثی و عوامل محیطی می‌تواند علت بروز بیماری ... نوع خاص کشمکش یا استرس در ایجاد بیماری کرونر قلب ممکن است از اهمیت ...

: شخصیت نوع A , B و استرس - دانشنامه رشد

danesh.roshd.ir › ... › روان شناسی › روان شناسی شخصیت
الگوی شخصیتی نوع A با پیشرفت طلبی ، فوریت زمان و خصومتی که براحتی برانیخگته می‌شود، مشخص شده است. این خصوصیت آنها را نسبت به بیماریهای قلبی آماده تر می‌کند. ... برخی ویژگی‌های رفتاری این الگو شامل پاسخ‌های کوتاه در مکالمات ، گفتار بیش از حد نیرومند ، چهره .... صفحه‌‌ی اول · درباره‌‌ی رشد · ارتباط با رشد · نقشه‌‌ی رشد.

هفت صبح | چه کسانی و با چه شخصیتی سرطان میگیرند

7sobh.com/content/چه-کسانی-و-با-چه-شخصیتی-سرطان-میگیرند/
چه کسانی سرطان میگیرند یا بهتر است بپرسیم چه تیپ شخصیتی مبتلا به سرطان ... بر اساس بررسی های انجام شده، فشار روانی با بیماری کرونر قلبی نیز ارتباط دارد. ... افراد دارای این الگوی رفتاری، رقابت جو هستند، همچنین پرخاشگر بوده و درباره وقت، ... ارتباط بین این نوع رفتارهای مرتبط با فشار روانی و بیماری کرونری قلبی را ...
siamak بازدید : 60 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

براساس گزارشی که امروز در گاردین منتشر شد، گوگل به صورت مخفیانه مشغول ساخت و آزمایش تعدادی پهپاد خورشیدی در یک پایگاه فضایی واقع در نیومکزیکو است.

در این طرح که با نام رمز پروژه SkyBender خوانده می شود، گوگل حدودا 1400 متر مربع از فضای آشیانه ویرجین گالاکتیک (همان شرکت متعلق به ریچارد برنسون که پروازهای تجاری به فضا انجام می دهد) را در پایگاه فضایی Spaceport America واقع در نزدیکی شهری به نام Truth or Consequences اجاره کرده است.

رکن اصلی این پروژه ظاهرا فناوری موج میلیمتری است که می تواند چندین گیگابیت داده را در هر ثانیه و تا 40 برابر سریع تر از 4G LTE انتقال دهد.

محض اطلاع شما باید بگوییم که به ذعم بسیاری از دانشمندان امواج میلیمتری آینده انتقال داده با سرعت بالا را می سازند و ممکن است که روزی پیکره اصلی شبکه های موبایلی 5G را تشکیل دهند.

استارتاپ تازه Starry که به Chet Kanojia بنیانگذار شرکت Aereo تعلق دارد اوایل همین هفته اعلام کرد که در نظر دارد از امواج میلیمتری برای افزایش سرعت انتقال داده کاربران خانگی به چندین گیگابیت استفاده نماید.

گفتنی است که برد امواج میلیمتری به مراتب کمتر از سیگنال های کنونی موبایل است و به واسطه شرایط نامساعد جوی از قبیل باران، مه و برف نیز مختل می گردند. با این همه، گوگل و برخی از شرکت های دیگر در نظر دارند با استفاده از چیزی که آرایه فازی (phased array) خوانده می شود تمرکز خود را روی انتقال داده در مسافت های بیشتر قرار دهند.

گوگل هم اکنون مشغول تست این تکنیک با استفاده از یک پهپاد خورشیدی به نام Centaur است و کار ساخت این پهپادها را هم واحدی به نام Google Titan انجام داده که بعد از خریده شدن شرکت Titan Aerospace (سازنده پهپاد) در سال 2014 میلادی تحت تملک گوگل درآمد.

این شرکت توافقی را با FCC به امضا رسانده که به موجب آن، فرایند تست تکنولوژی یاد شده را تا ماه جولای ادامه خواهد داد. گوگل همچنین روزانه 1000 دلار را بابت استفاده از آشیانه ویرجین گالاکتیک به این شرکت می پردازد و در کنار آن 300 هزار دلار را هم به Spaceport America داده است تا ساخت تاسیسات و سرورهای مورد نیاز، گیرنده/فرستنده های امواج میلیمتری و فراهم نمودن دیگر تکنولوژی های لازم را بر عهده بگیرد.

گفتنی است این غول جستجوگر پیشتر اعلام کرده بود که چگونه می خواهد با دیگر غول های فناوری نظیر فیسبوک رقابت کرده و دسترسی به اینترنت را برای کشورهای در حال توسعه فراهم نماید.

گاردین اعلام کرده است که SkyBender به لحاظ تکنیکی بخشی از Google Access است؛ واحدی که پروژه لون یا همان بالن های ارسال کننده سیگنال های وای فای را با هدفی مشابه در دست انجام دارد.

لازم است اضافه نماییم که گوگل از هر گونه اظهار نظر در این باره خودداری کرده است.

گوگل با پهپادهای خورشیدی خود قصد دارد اینترنت 5G را در ...

digiato.com/article/2016/.../گوگل-با-پهپادهای-خورشیدی-خود-قصد-دارد-ا/
۱۰ ساعت پیش - گوگل با پهپادهای خورشیدی خود قصد دارد اینترنت 5G را در اختیار کاربران قرار دهد ... برنسون که پروازهای تجاری به فضا انجام می دهد) را در پایگاه فضایی Spaceport ... که در نظر دارد از امواج میلیمتری برای افزایش سرعت انتقال داده کاربران خانگی ... خوانده می شود تمرکز خود را روی انتقال داده در مسافت های بیشتر قرار دهند.

گوگل با پهپادهای خورشیدی خود قصد دارد اینترنت 5G را در ...

tnews.ir/news/A21C56671029.html
گوگل با پهپادهای خورشیدی خود قصد دارد اینترنت 5G را در اختیار کاربران قرار دهد. زمان دریافت خبر : شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 10:22. براساس گزارشی که امروز در ...

گوگل با پهپادهای خورشیدی خود قصد دارد اینترنت 5G ... - feeds

feeds.gigfa.com › فناوری اطلاعات
۸ ساعت پیش - گوگل با پهپادهای خورشیدی خود قصد دارد اینترنت ۵G را در اختیار کاربران قرار دهد. 2 ساعت پیش فناوری اطلاعات. براساس گزارشی که امروز در گاردین ...

گوگل با پهپادهای خورشیدی خود قصد دارد اینترنت 5G را ... - ...

www.freedanload.com › آخرین اخبار › آخرین اخبار فناوری اطلاعات
۴ ساعت پیش - تکنولوژیگوگلگوگل با پهپادهای خورشیدی خود قصد دارد اینترنت 5G را در اختیار کاربران قرار دهد براساس گزارشی که امروز در گاردین منتشر شد، ...

گوگل با پهپادهای خورشیدی خود قصد دارد اینترنت 5G را در ...

tak-star.ir/fa/news/41315/گوگل-با-پهپادهای-خورشیدی-خود-قصد-دارد-ا/
شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴. مجله تصویری پلاس · فضای مجازی · شهروند خبرنگار · دانش و فناوری · درباره ما · تماس با ما · خبرخوان تک ستاره آخرین اخبار ایران و جهان · خبرخوان تک ...

گوگل با پهپادهای خورشیدی خود قصد دارد اینترنت 5G را در ...

ionet.ir/post/66372
... با پهپادهای خورشیدی خود قصد دارد اینترنت 5G را در اختیار کاربران قرار دهد ... ارز در فضای مجازی; » پروژه‌ SkyBender گوگل اینترنت 5G را با پهپادها مخابره می‌کند ...

اینترنت 5G با پهپادهای خورشیدی گوگل - کافه فردا

www.cafefarda.ir/News/9967/اینترنت-5G-با-پهپادهای-خورشیدی-گوگل
۱ ساعت پیش - طبق گزارش منتشر شده از سوی The Guardian، گوگل قصد دارد اینترنت 5G را با استفاده از پهپادهای خورشیدی در اختیار کاربران قرار دهد. ... همچنین این کمپانی روزانه 1000 دلار بابت آزمایش پهپادهای خود در منطقه ویرجین گالاکتیک به ...

گوگل از طریق پروژه SkyBender اینترنت 5G را در اختیار ...

www.tarashe.com/archive/1821-google-skybender-project/
۸ ساعت پیش - کمپانی گوگل در حال آزمایش پروژه SkyBender جهت ارائه اینترنت بی سیم 5G به کاربران است, پروژه SkyBender گوگل چیست. ... گوگل از طریق پروژه SkyBender اینترنت 5G را در اختیار کاربران قرار می دهد 0 ... که از طریق پهپادهای قابل شارژ با پنل های خورشیدی قصد دارد اینترنت پرسرعت 5G به کاربران ارائه دهد.

بیش از نیمی از کاربران آیفون ها حداقل یک سال است موبایل ...

technology.pegahonline.ir/.../بیش-از-نیمی-از-کاربران-آیفون-ها-حداقل-ی...
۴ روز پیش - گوگل با پهپادهای خورشیدی خود قصد دارد اینترنت 5G را در اختیار کاربران قرار دهد. براساس گزارشی که امروز در گاردین منتشر شد، گوگل به صورت ...

آخرین اخبار مهم ایران و جهان | سایت دیجیاتو | digiato.com

vista.ir/live/source/436/1/digiato.com/دیجیاتو
... -گوگل با پهپادهای خورشیدی خود قصد دارد اینترنت 5G را در اختیار کاربران قرار دهد / ... VirusTotal گوگل، آلوده بودن بایوس ها به بدافزار را تشخیص می دهد / دیجیاتو ...

siamak بازدید : 52 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

به گزارش فایننشال تایمز، گویا این جنبه ها به حدی برای آقای کوک جذاب بوده اند که وی چند صد نفر را به توسعه فناوری مورد بحث گماشته است.

بخش بزرگی از تیم توسعه واقعیت مجازی در کوپرتینو از سوی شرکتی تامین می شود به نام Lytro که مدتی پیش تحت تملک اپل درآمد؛ شرکتی که پیش از این، «کینکت» را برای مایکروسافت ساخته بود.

از سوی دیگر اندکی پیش خبر رسید که اپل استارتاپ «Flyby Media» را نیز به تملک خود درآورده است؛ شرکتی کوچک که به توسعه فناوری واقعیت مجازی از طریق موبایل های هوشمند کمک می کند. لازم به ذکر است که همین تیم کمک های شایان ذکری به «گوگل» در خصوص توسعه بخش نرم افزاری «پروژه تانگو» کرد.

Apple CEO Tim Cook Testifies At Senate Hearing On U.S. Tax Code

بر اساس گفته منبع یاد شده، اپل ماه هاست که مشغول توسعه و ساخت نمونه های اولیه از هدست خود بوده و تا کنون چند مدل از آن را نیز به تولید رسانده است. در این میان باید افزود که هنوز مشخص نیست که اپل تکنولوژی واقعیت مجازی را برگزیده یا واقعیت افزوده.

شرکت مورد اشاره در واقع با ساخت چنین محصولی تصمیم دارد با هدست ریفت از آکیلس و فیسبوک و همچنین هولولنز از مایکروسافت به رقابت بپردازد و از طرفی، تصمیم دارد درآمدهای خود را فراتر از آیفون ببرد.

هنوز مشخص نیست که اپل چه زمانی تصمیم بر ارائه این هدست دارد و حتی هنوز نمی دانیم که تلاش های اپل را باید رقیبی برای گوگل کاردبورد و Gear VR سامسونگ بدانیم یا محصولی نظیر هولولنز مایکروسافت که بیشتر به سوی واقعیت افزوده سوق پیدا می کند. در هر حال، فیننشال تایمز گزارش می دهد که افراد آگاه به برنامه های اپل خبر داده اند که دو تیم مجزا برای فناوری های واقعیت مجازی و افزوده اکنون در اپل مشغول به کار هستند.

0-tim-cook-steve-jobs-3

شایان ذکر است که این دومین تلاش شرکت مورد بحث در زمینه توسعه فناوری واقعیت مجازیست. در سال های ابتدایی هزاره سوم استیو جابز هم به این فناوری علاقمند می شود و می خواهد محصولی در همین رابطه ارائه دهد اما گفته می شود به نظر او، تکنولوژی آن زمان هنوز برای این کار کافی نبوده و نمی توانسته تجربه کاربری مطلوبی به افراد بدهد.

هدست واقعیت مجازی اپل با کمک تیم توسعه چند صد نفره در حال ...

digiato.com/article/.../هدست-واقعیت-مجازی-اپل-با-کمک-تیم-توسعه-چ/
۹ ساعت پیش - هدست واقعیت مجازی اپل با کمک تیم توسعه چند صد نفره در حال ساخته شدن است. هفته پیش و پس از انتشار گزارش مالی اپل از عملکرد سه ماهه اش در پایان ...

هدست واقعیت مجازی اپل با کمک تیم توسعه چند صد نفره در حال ...

tnews.ir/news/821456671064.html
هدست واقعیت مجازی اپل با کمک تیم توسعه چند صد نفره در حال ساخته شدن است. زمان دریافت خبر : شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 10:22. هفته پیش و پس از انتشار گزارش ...

هدست واقعیت مجازی اپل با کمک تیم توسعه چند صد نفره در حال ...

feeds.gigfa.com › فناوری اطلاعات
۸ ساعت پیش - هدست واقعیت مجازی اپل با کمک تیم توسعه چند صد نفره در حال ساخته شدن است. 2 ساعت پیش فناوری اطلاعات. هفته پیش و پس از انتشار گزارش مالی ...

هدست واقعیت مجازی اپل با کمک تیم توسعه چند صد نفره در حال ...

ionet.ir/post/66371
... گوگل با پهپادهای خورشیدی خود قصد دارد اینترنت 5G را در اختیار کاربران قرار دهد; » هدست واقعیت مجازی اپل با کمک تیم توسعه چند صد نفره در حال ساخته شدن است ...

هدست واقعیت مجازی اپل با کمک تیم توسعه چند صد نفره در حال ...

news24h.ir/2016/01/30/هدست-واقعیت-مجازی-اپل-با-کمک-تیم-توسعه-چ/
۸ ساعت پیش - ... پروژه‌ SkyBender گوگل اینترنت ۵G را با پهپادها مخابره می‌کند · گوگل با ... ثروتمند دنیا است · بهترین لپ تاپ‌های بازار با قیمت ۲.۵ تا ۳.۵ میلیون ...

اپل به دنبال ساخت هدست واقعیت مجازی - Monitor

monitor.shafaqna.com/FA/IR/3323507
... واقعیت مجازی. هدست واقعیت مجازی اپل با کمک تیم توسعه چند صد نفره در حال ساخته شدن است. ... امام جمعه کرمانشاه : اقتدار ايران اسلامي همواره به همه دنيا ثابت شده است.

تیم رویایی 5 نفره پابلو زابالتا | پگاه آنلاین - آخرین اخبار ...

sport.pegahonline.ir/news/.../تیم-رویایی-5-نفره-پابلو-زابالتا/
دلا پنا هم تیمی سابق او در اسپانیول نیز نکته جالب این تیم 5 نفره است. جو هارت ... هدست واقعیت مجازی اپل با کمک تیم توسعه چند صد نفره در حال ساخته شدن است.

آخرین اخبار مهم ایران و جهان | سایت دیجیاتو | digiato.com

vista.ir/live/source/436/1/digiato.com/دیجیاتو
... ترین اپلیکیشن اندروید در سه ماهه پایانی ۲۰۱۵ کلین مستر بوده است / دیجیاتو ... -هدست واقعیت مجازی اپل با کمک تیم توسعه چند صد نفره در حال ساخته شدن است / ...

اپل تیمی را برای کار روی پروژه واقعیت مجازی به خدمت گرفت ...

www.azarnewsonline.com › زومیت › فناوری
۷ ساعت پیش - طبق گزارش‌های جدیدی که از اپل می‌رسد و مصاحبه اخیری که تیم‌کوک داشته، ... مخفیانه تیمی را برای شروع کار روی پروژه واقعیت مجازی خود آماده کرده است. ... اپل تیمی را برای کار روی پروژه واقعیت مجازی به خدمت گرفت · هدست واقعیت مجازی اپل با کمک تیم توسعه چند صد نفره در حال ساخته شدن است · اپل همزمان با معرفی ...
siamak بازدید : 66 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

صبح امروز رندرهایی از دو موبایل گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج (که قرار است ماه آینده در جریان کنگره جهانی موبایل معرفی شوند) منتشر گردید که خصوصیات پرچمداران 2016 سامسونگ را به دقیق ترین و بهترین شکل به تصویر می کشند.

این دو رندر که از سوی evleaks@ منتشر شده اند به عکس های مطبوعاتی تلفن هوشمند مورد بحث شباهت دارند که ممکن است از خود سامسونگ به دست آمده باشند.

در گذشته evleaks@ عکس های بسیار دقیقی را از بسیاری موبایل های جدید و پیش از رونمایی رسمی شان منتشر کرده بود و به همین خاطر، می توان اینطور نتیجه گرفت که رندرهای تازه او از کهکشانی های سال 2016 هم تفاوت چندانی با واقعیت نخواهند داشت.

همانطور که انتظار می رفت، دو کهکشانی امسال تفاوت چندانی با گلکسی اس 6 و اس 6 اج ندارند. با این حال، علیرغم آنکه مدل استاندارد پرچمدار جدید احتمالا همان نمایشگر 5.1 اینچی خود را نگه خواهد داشت، مدل اج ممکن است که به یک نمایشگر 5.5 اینچی مجهز شده باشد و رندرهای به دست آمده از این موبایل نیز این مساله را تایید می کنند.

فارغ از تغییرات اندکی که در طراحی کلی این موبایل اعمال شده است، پیش بینی می شود که سری گلکسی اس 7 نسبت به خانواده اس 6 دارای برتری های قابل توجهی باشند که از آن جمله می توان به بهرمندی از بدنه ضد آب، پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی و باتری های بزرگ تر و با دوام تر اشاره نمود.

همچنین بسته به نوع بازار، پیش بینی می شود که این دو موبایل یکی از چیپست های اسنپدراگون 820 یا اگزینوس 8890 را در خود داشته باشند. گفته می شود که پرچمداران تازه سامسونگ از 4 گیگابایت رم و دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با حسگرهای بزرگ تر (که بهتر از دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی خانواده اس 6 ارزیابی شده اند) بهره خواهند برد.

البته در پایان باید اضافه نماییم که هنوز هیچ چیز قطعی نیست و باید اندکی صبور باشیم.

Samsung-Galaxy-S7

 

 

Samsung-Galaxy-S7-and-Galaxy-S7-edge

 

 

Samsung-Galaxy-S7-edge

 

Samsung-Galaxy-S7-edge-and-Galaxy-S7

انتشار رندرهای تازه ای از کهکشانی های امسال سامسونگ که ...

https://digiato.com/article/.../انتشار-رندرهای-تازه-ای-از-کهکشانی-های-ا/
۵ ساعت پیش - انتشار رندرهای تازه ای از کهکشانی های امسال سامسونگ که طراحی نهایی آنها را به تصویر می کشند. نوشته مریم موسوی. 3 ساعت قبل. انتشار رندرهای تازه ...

تصاویر برای انتشار رندرهای تازه ای از کهکشانی های امسال سامسونگ که طراحی نهایی آنها را به تصویر ...گزارش تصاویر
تصاویر بیشتر برای انتشار رندرهای تازه ای از کهکشانی های امسال سامسونگ که طراحی نهایی آنها را به تصویر می کشند

انتشار رندرهای تازه ای از کهکشانی های امسال سامسونگ که ...

www.ghatreh.com/news/.../انتشار-رندرهای-تازه-کهکشانی-های-امسال-سام...
۹ ساعت پیش - صبح امروز رندرهایی از دو موبایل گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج (که قرار ... از کهکشانی های امسال سامسونگ که طراحی نهایی آنها را به تصویر می کشند.

انتشار رندرهای تازه ای از کهکشانی های امسال سامسونگ که ...

tnews.ir/news/F62756685104.html
۶ ساعت پیش - این دو رندر که از سوی evleaks@ منتشر شده اند به عکس های مطبوعاتی ... ای از کهکشانی های امسال سامسونگ که طراحی نهایی آنها را به تصویر می کشند.

انتشار رندرهای تازه ای از کهکشانی های امسال سامسونگ که ...

feeds.gigfa.com › فناوری اطلاعات
۸ ساعت پیش - انتشار رندرهای تازه ای از کهکشانی های امسال سامسونگ که طراحی نهایی آنها را به تصویر می کشند. 32 دقیقه پیش فناوری اطلاعات. صبح امروز رندرهایی ...

انتشار رندرهای تازه ای از کهکشانی های امسال سامسونگ که ...

www.freedanload.com › آخرین اخبار › آخرین اخبار فناوری اطلاعات
۲ ساعت پیش - تکنولوژیسامسونگموبایلانتشار رندرهای تازه ای از کهکشانی های امسال سامسونگ که طراحی نهایی آنها را به تصویر می کشند صبح امروز رندرهایی از دو ...

انتشار رندرهای تازه ای از کهکشانی های امسال سامسونگ که ...

ionet.ir/post/66369
اعطای وام 50 میلیونی به فرهنگیان; » رونمایی از مجموعه «بر بال سیمرغ» در موزه سینما ... تازه ای از کهکشانی های امسال سامسونگ که طراحی نهایی آنها را به تصویر می کشند ...

انتشار رندرهای تازه ای از کهکشانی های امسال سامسونگ که ...

news24h.ir/2016/01/30/انتشار-رندرهای-تازه-ای-از-کهکشانی-های-ا/
۷ ساعت پیش - ... واقعیت مجازی به خدمت گرفت · کجارو: با ایرباس A380، بزرگترین هواپیمایی که ... انتشار رندر جدیدی از موبایل Xperia C6 سونی · تصاویر رندر از ...

توهم تازه ای که عربستانی ها زده اند! - اخبار گوناگون - پگاه ...

various.pegahonline.ir/news/.../توهم-تازه-ای-که-عربستانی-ها-زده-اند/
انتشار رندرهای تازه ای از کهکشانی های امسال سامسونگ که طراحی نهایی آنها را به ... پرچمداران 2016 سامسونگ را به دقیق ترین و بهترین شکل به تصویر می کشند.

اعلام هزینه تمام شده خودروهای وارداتی تا 10 روز دیگر ...

vista.ir/news/.../اعلام-هزینه-تمام-شده-خودروهای-وارداتی-تا-10-روز-دیگر-ان...
۱ روز پیش - به گزارش خبرگزاری تسنیم، میثم رضایی با بیان اینکه این انجمن با 70 عضو طی حدود یکسال شکل گرفته ... فرزند انقلاب ایران است / مذاکره کنندگان سابق هسته ای سه کشور اروپایی در مورد «شیخ دیپلمات» چه می گویند؟ انتشار رندرهای تازه ای از کهکشانی های امسال سامسونگ که طراحی نهایی آنها را به تصویر می کشند ...
siamak بازدید : 65 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

دو سوم تمام مدیران اجرایی بر سر این موضوع اتفاق نظر دارند که بهترین راه پیشِ روی مدیران ارشد مالی برای حصول اطمینان از موفقیت شرکت خود، صرف وقت بیشتر روی استراتژی است. در واقع، تقبل تصمیم‌ گیری‌ های استراتژیک توسط مدیران ارشد مالی، روز به روز در میان شرکت ها رواج بیشتری پیدا می‌ کند. آنها برای داده ‌های سخت و چارچوب ذهنی تجربه ‌گرایی که مدیران مالی می ‌توانند در اختیار طرح ‌ریزی استراتژیک قرار دهند ارزش قائل می‌ شوند، به ویژه طرح ‌ریزی پیرامون پیش ‌بینی روند ‌های آینده، خلق قابلیت ‌های استراتژیک و یا مدیریت روابط دولتی و ضوابط اجرایی.

با این‌ حال، مدیران ارشد مالی در این فرایند، ممکن است از سوی برخی رهبران سنتی حوزه ‌ی استراتژی مثل مدیر ارشد استراتژی و رؤسای واحد کسب و‌ کار، با چالش‌ ها و حتی نزاع بر سر قلمرو مواجه شوند. این تنش‌ ها به ندرت در مقابل دیدگان عموم قرار می ‌گیرد اما نشانه ‌های آن را اغلب در حوزه‌ هایی که این دو نقش، همپوشانی فزاینده ‌ای پیدا کرده ‌اند می ‌توان دید.

 

تقویت کانال گفتگو میان امور مالی و استراتژی

اصطکاک میان امور مالی و استراتژی، هم مخرب است و هم یک فرصتِ از دست رفته. مدیر ارشد مالی و مدیر ارشد استراتژی می‌ توانند در همکاری با یکدیگر، جانبداری‌ ها را به چالش بکشند و بر تصمیم‌ گیری‌ های تیم ارشد برای بهبود عملکرد شرکت اثرگذار باشند. در بسیاری موارد، مدیر ارشد استراتژیک می‌ تواند در تقبل نقش‌ های خاصی نظیر تخصیص منابع و یا فرایند ادغام و تملک که معمولاً توسط مدیر ارشد مالی مدیریت می‌ شوند بهتر عمل کند. بسیاری از مدیران ارشد مالی، بالا ترین مقام را در میان هیئت مدیره دارند و می‌ توانند در بهبود بهره‌ وری هیئت مدیره در قبال استراتژی، به مدیران ارشد استراتژیک کمک کنند. به این ترتیب گفتگوی بی‌پرده در مورد انتظارات و تقسیم وظایف چنین نقش‌ هایی، با برقراری ارتباط بهتر میان تخصیص سرمایه و اولویت‌ های استراتژیک و ایجاد موازنه‌ ی بهتر میان استراتژی شرکت برای رشد دراز‌ مدت و استراتژی کوتاه‌ مدت آن در قبال عواید و سرمایه‌ گذار، پویایی تصمیم‌گیری‌ های استراتژیک را تقویت خواهد کرد.

برقراری ارتباط بهتر میان تخصیص سرمایه و اولویت‌ های استراتژیک

پژوهش ها نشان می‌ دهند شرکت‌ ها فارغ از تغییراتی که در محیط بیرونی یا در استراتژی‌ هایشان رخ می‌ دهد، به طور متوسط بالای ۹۰ درصد از منابع خود را هر سال به همان پروژه‌ ها و فعالیت‌ های قبلی اختصاص می‌ دهند. اما شرکت‌ های پویایی که نسبت به همتایان منفعل‌ تر خود، منابعشان را نسبتاً سنجیده‌ تر تخصیص می‌ دهند، به ویژه در دوران رکود، بازگشت مالی بهتر و پایدار‌تری عاید سهام‌ داران خود می‌ کنند.

مدیران ارشد استراتژی می‌ توانند نحوه‌ ی به‌ کارگیری منابع حیاتی مانند سرمایه‌ گذاریِ انجام‌ شده روی رشد و تیم‌ های با استعداد تحقیق و توسعه را نیز دنبال کنند. این به مدیران اجازه می‌ دهد متوجه شوند که آیا منابع در جهت پشتیبانی از استراتژی اختصاص داده شده‌ اند یا این‌ که نحوه‌ ی تخصیص سرمایه‌ ی هر سال، بی‌ دلیل بودجه‌ ی سال بعد را نیز تحت تأثیر خود قرار داده است.

مدیران ارشد استراتژی، مثلاً با مدیریت دستور‌کار استراتژیک تیم اجرایی و به بحث گذاشتن گزینه‌ ها و سناریو‌ های مختلف با هدف کاهش جانبداری‌ های موجود، می‌ توانند روی نحوه‌ ی انجام تصمیم‌ گیری‌ های استراتژیک دقت زیادی داشته باشند. این کار اغلب نیازمند استفاده از داده‌ های بیرونی برای تصحیح جهت‌ گیری بحث‌ های موجود و دور کردن آن از پیش‌فرض‌ های ناشی از تصمیمات قبلی است.

نگاه به بیرون با هدف کسب بینش لازم برای رشد

marketing-large-1-w1428h698

مدیران ارشد مالی در این موضوع متفق‌ القول‌ اند که شرکت‌ ها برای رشد و توسعه نیاز دارند به طیف وسیعی از فعالیت‌ ها دست بزنند؛ به ویژه در زمینه‌ ی رشد ارگانیک، ورود به بازار‌ های جدید، و ادغام و تملک. پژوهش تازه‌ ای توسط مک‌ کنزی نشان می‌ دهد بیش از ۶۰ درصد رشد، از همراه شدن با موج مساعد، یا به بیان دیگر، فعالیت در بازار‌ هایی ناشی می‌ شود که رشد خوبی دارند و حضور در آنها به شرکت‌ ها مزیت رقابتی می‌ بخشد. با این وجود، پژوهشی مربوط به سال ۲۰۱۰ نشان داد کمتر از ۱۵ درصد مدیران هنگام تدوین استراتژی، روند‌ های اینچنینیِ اقتصاد خرد را مد نظر قرار می‌ دهند و کمتر از ۵ درصد آنان استراتژی رقبای خود را نیز وارد محاسباتشان می‌ کنند. به علاوه، بیش از سه‌ چهارم مدیران حتی به برآورد‌ های مالی و عملکرد پورتفوی خودشان نیز نگاهی نمی‌ اندازند. بنابراین تعجبی ندارد اگر شرکت‌ ها و مدیران مالی آنها برای رشد سخت تقلا می‌ کنند؛ آنها به جای بیرون، درون آینه می‌ نگرند.

مدیران ارشد استراتژی برای تصحیح این مسئله، در جای درستی قرار دارند. بسیاری از آنها مسئولیت پیش‌ بینی روند و تحلیل رقبا را بر عهده دارند. پیش‌ بینی خوب روند‌ ها برای یافتن فرصت‌ های رشد و مدیریت ریسک کسب‌و‌کار، نیازمند برخورداری از بینشی اختصاصی از روند‌ ها، ناپیوستگی‌ ها و شوک‌ های بالقوه است.

تحلیل مناسب رقبا نیز به همین ترتیب نیازمند جمع‌ آوری اطلاعات، ردیابی دقیق رفتار رقبا، زیر نظر داشتن واکنش‌ های بالقوه‌ ی آنان نسبت به حرکات استراتژیک شرکت و ارزیابی علل مزیت رقابتی آنهاست. همه‌ ی اینها برای درک شیوه‌ ی ارزش‌ آفرینی یک شرکت و بنیان تصمیم‌ های استراتژیکی که تعادل پورتفوی ریسک و بازگشت سرمایه‌ ی شرکت را به بهترین نحو برقرار می‌ کنند ضروری هستند.

مدیران ارشد مالی و استراتژی در کنار هم با بهره‌ مندی از چنین بینشی می‌ توانند پایشان را از توانایی‌ های سنتی مدیران ارشد مالی فراتر بگذارند و شرکت را به سمت فرصت‌ های بیشتر، هدف‌ گذاری برای رشد ارگانیک و طرح‌ ریزی یک استراتژیِ ادغام و تملک سوق دهند.

استفاده از دیدگاه استراتژیک بلند مدت برای جبران کوتاه‌ مدت گرایی

یکی از چالش‌ های اصلی هر شرکتی، برقراری تعادل میان استراتژی بلندمدت رشد و تقاضای کوتاه‌ مدت سرمایه‌گذاران است که روز به روز صدای رسا‌تری پیدا می‌ کنند. درک عمیق یک استراتژیست از مقررات، نوآوری و روند‌ های یک صنعت، مکمل درک مدیر ارشد مالی از هزینه و فایده، تخصیص سرمایه و مسائل مرتبط با ذی نفعان است. این دو در کنار هم می‌ توانند گزینه‌ هایی پیشنهاد دهند که هم عواید کوتاه‌ مدت و هم رشد بلند‌مدت شرکت را بهبود ببخشد و در عین حال برای مدیریت، هیئت مدیره و سرمایه‌ گذاران قابل قبول باشد.

رابطه ای قوی میان امور مالی و استراتژی به رشد کسب و کارها ...

https://digiato.com/article/.../رابطه-ای-قوی-میان-امور-مالی-و-استراتژی-ب/
۵ ساعت پیش - رابطه ای قوی میان امور مالی و استراتژی به رشد کسب و کارها کمک می کند. دو سوم تمام مدیران اجرایی بر سر این موضوع اتفاق نظر دارند که بهترین راه ...

رابطه ای قوی میان امور مالی و استراتژی به رشد کسب و کارها ...

khabar724.ir/1394/11/رابطه-ای-قوی-میان-امور-مالی-و-استراتژی-ب/
کار · رابطه ای قوی میان امور مالی و استراتژی به رشد کسب و کارها کمک می کند. نوشته پیام ادیب. 1 دقیقه قبل. رابطه ای قوی میان امور مالی و استراتژی به رشد کسب و ...

رابطه ای قوی میان امور مالی و استراتژی به رشد کسب و کارها ...

tak-star.ir/fa/news/42212/رابطه-ای-قوی-میان-امور-مالی-و-استراتژی-ب/
شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴. مجله تصویری پلاس · فضای مجازی · شهروند خبرنگار · دانش و فناوری · درباره ما · تماس با ما · خبرخوان تک ستاره آخرین اخبار ایران و جهان · خبرخوان تک ...

رابطه ای قوی میان امور مالی و استراتژی به رشد کسب و کارها ...

ionet.ir/post/66424
افشای ترفندهای مقابله با هک در نهاد جاسوسی آمریکا; » الحاق موبایل به اتحادیه ... رابطه ای قوی میان امور مالی و استراتژی به رشد کسب و کارها کمک می کند; » آمازون در سال ...

رابطه ای قوی میان امور مالی و استراتژی به رشد کسب و کارها ...

irannews.shafaqna.com/FA/IR/778224
رابطه ای قوی میان امور مالی و استراتژی به رشد کسب و کارها کمک می کند. ... مرغوب‌ترین عبای دنیا کجا بافته می‌شود/چشم شیخ‌نشین‌ها به یک روستا. - mehrnews.com ...

رابطه ای قوی میان امور مالی و استراتژی به رشد کسب و کارها ...

news24h.ir/2016/01/30/رابطه-ای-قوی-میان-امور-مالی-و-استراتژی-ب/
۶ ساعت پیش - ... کار روی پروژه واقعیت مجازی به خدمت گرفت · انتشار رندرهای تازه ای از کهکشانی ... پروژه‌ SkyBender گوگل اینترنت ۵G را با پهپادها مخابره می‌کند.

مراحل کسب و کار - دانشگاه علم و صنعت ايران - مرکز کارآفرینی

www.iust.ac.ir/page.php?slc_lang=fa&sid=63&slct_pg_id...
انگیزه قوی در حفظ و بقای کار به شما کمک میکند. ... بدست آوردن پول و رشد کاری بسیار لذت بخش است. ... حسابداری و امور مالی کلی ... موفقیت هر کسب و کار رابطه نزدیکی با چگونگی صحیح کنترل کردن آن امور آن دارد: در واقع مدیریت ... واژه Mentoring میان معلمان و دانش اموزان مصطلح است و زمانی به کار می رود که افراد حرفه ای و با تجربه ...

تصورات نادرست بازاریابی شبکه‌ای

www.ibazaryabi.com/بازاریابی-شبکه‌ای/
موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای از کمک به دیگران در رسیدن به اهداف‌شان به دست می‌آید. ... شبکه ای به افراد این امکان را می دهد که محل و ساعت کار خود را انتخاب کرده و به آزادی مالی ... دقیقا به این موضوع اعتقاد دارم که کسب و کار کوچک با بازاریابی شبکه ای .... ۱)شرکت بیز استراتژی سختی داره (خرید اولیه ۱.۰۰۰.۰۰۰تومان) این برای خیلی ها ...

استخدامی در امور ملکی در محیطی آرام | پگاه آنلاین - آخرین اخبار ...

employment.pegahonline.ir/news/.../استخدامی-در-امور-ملکی-در-محیطی-آرا...
رابطه ای قوی میان امور مالی و استراتژی به رشد کسب و کارها کمک می کند. دو سوم تمام مدیران اجرایی بر سر این موضوع اتفاق نظر دارند که بهترین راه پیشِ روی مدیران ارشد ...

مشکلاتی که رابطه جنسی بوجود می آورد | پگاه آنلاین - آخرین ...

various.pegahonline.ir/news/.../مشکلاتی-که-رابطه-جنسی-بوجود-می-آورد/
۶ ساعت پیش - ضابط اجرایی ندارد که با این عناصر مستقیم برخورد کند؛ در حوزه برخورد ..... رابطه ای قوی میان امور مالی و استراتژی به رشد کسب و کارها کمک می کند.
siamak بازدید : 52 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

آمازون به رسم همیشگی با انتشار فعالیت های سالانه ی خود اعلام نمود که در سال 2015 میلادی 76 هزار و 700 نفر را به نیروی انسانی خود اضافه نموده که نشان از رشد 50 درصدی نسبت به سال گذشته در خود دارد.

رقم یاد شده بسیار بیشتر از چیزی است که در سه سال گذشته این کمپانی در راستای استخدام نیروی جدید ثبت کرده و همچنین سریع ترین رشد نیروی کار این شرکت نیز به شمار می رود.

با این افزایش نیرو، در حال حاضر آمازون 230800 کارمند دارد که بیشتر آنها در انبارهای آن مشغول به فعالیت هستند. البته مدیر مالی شرکت مورد بحث، «برایان اولسافسکی» در این رابطه اعلام داشته که این کمپانی در راستای اهداف خود 14 مرکز به 123 مرکز تحقیقاتی خود و 4 مرکز دسته بندی به 23 واحد موجود اضافه نموده است.

بد نیست بدانید این نیروها در سه ماهه نخست به استخدام آمازون در آمده اند و تعداد آنها در پایان فصل سوم سال، 222400 نفر بود که 39 هزار نفرشان در ماه نهم سال به منظور رسیدگی به افزایش تقاضاها در انتهای سال میلادی در این شرکت استخدام شدند.

در پائین می توانید تعداد کارمندان آمازون در طی سال های گذشته را مشاهده و رشد آنها را با هم مقایسه نمائید.

2011: 56,200

2012: 88,400 رشد از  32,200 (57%)

2013: 117,300 رشد از 28,900 (32%)

2014: 154,100 رشد از 36,800 (31%)

2015: 230,800 رشد از 76,700 (50%)


آمازون در سال گذشته بیش از 76 هزار نفر به نیروی کار خود ...

www.ghatreh.com/.../آمازون-سال-گذشته-بیش-هزار-نفر-نیروی-کار-خود-ا...
۷ ساعت پیش - آمازون به رسم همیشگی با انتشار فعالیت های سالانه ی خود اعلام نمود که در سال 2015 میلادی 76 هزار و 700 نفر را به نیروی انسانی خود اضافه نموده که ...

آمازون در سال گذشته بیش از 76 هزار نفر به نیروی کار خود ...

e-tablet.ir/news/آمازون-در-سال-گذشته-بیش-از-76-هزار-نفر-به-ن/
آمازون به رسم همیشگی با انتشار فعالیت های سالانه ی خود اعلام نمود که در سال ۲۰۱۵ میلادی ۷۶ هزار و ۷۰۰ نفر را به نیروی انسانی خود اضافه نموده که نشان از رشد ۵۰ درصدی ...

آمازون در سال گذشته بیش از 76 هزار نفر به نیروی کار خود ...

monitor.shafaqna.com/FA/IR/3324730
۶ ساعت پیش - آمازون در سال گذشته بیش از 76 هزار نفر به نیروی کار خود اضافه نموده. ... راکت زمین به زمین؛ تیونینگ اصولی مرسدس بنز E55 AMG دست دوم.

آمازون در سال گذشته بیش از 76 هزار نفر به نیروی کار خود ...

www.eghtesadban.com/.../آمازون-در-سال-گذشته-بیش-از-76-هزار-نفر-به...
آمازون به رسم همیشگی با انتشار فعالیت های سالانه ی خود اعلام نمود که در سال 2015 میلادی 76 هزار ... آمازون در سال گذشته بیش از 76 هزار نفر به نیروی کار خود اضافه نموده ...

آمازون در سال گذشته بيش از 76 هزار نفر به نيروي کار خود ...

iruni.ir/news/440688
ديجياتو/ آمازون به رسم هميشگي با انتشار فعاليت هاي سالانه ي خود اعلام نمود که در سال 2015 ميلادي 76 هزار و 700 نفر را به نيروي انساني خود اضافه نموده که نشان از رشد ...

آمازون در سال گذشته بیش از 76 هزار نفر به نیروی کار خود ...

ionet.ir/post/66423
37 صفحه فوق محرمانه در ایمیل‌های شخصی هیلاری کلینتون; » دردسر ۶ هزار دلاری گوگل برای پس ... آمازون در سال گذشته بیش از 76 هزار نفر به نیروی کار خود اضافه نموده.

اپلیکیشن تقویم گوگل با قابلیت "پیشنهادهای هوشمند ...

https://digiato.com/.../اپلیکیشن-تقویم-گوگل-با-قابلیت-پیشنهاد/
۵ ساعت پیش - گوگل به زودی اپلیکیشن تقویم خود را با قابلیت پیشنهادهای هوشمند به روز ... آمازون در سال گذشته بیش از 76 هزار نفر به نیروی کار خود اضافه نموده.

سازمان ملل: خشونت هاي دارفور 34 هزار آواره برجاي گذاشته است ...

international.pegahonline.ir/.../سازمان-ملل-خشونت-هاي-دارفور-34-هزار-آوار...
۴ روز پیش - آمازون در سال گذشته بیش از 76 هزار نفر به نیروی کار خود اضافه نموده. آمازون به رسم همیشگی با انتشار فعالیت های سالانه ی خود اعلام نمود که در سال ...

تجربه تلخ گذشته | پگاه آنلاین - آخرین اخبار ایران و جهان

various.pegahonline.ir/news/1601303432/تجربه-تلخ-گذشته/
حجت الاسلام اکبری با اشاره به اینکه 218 تن انواع مواد مخدر درسه سال گذشته از قاچاقچیان مواد ..... آمازون در سال گذشته بیش از 76 هزار نفر به نیروی کار خود اضافه نموده.

پربیننده ترین خبرهای 4ساعت گذشته خبرگزاری ها ...

www.farhangiannews.ir/rss-34-پربیننده%20ترین%20خبرهای%204ساع...
زیردریایی ها و ناوشکن های نیروی دریایی ارتش در چهارمین روز از رزمایش بزرگ ..... آمازون در سال گذشته بیش از 76 هزار نفر به نیروی کار خود اضافه نموده -- دیجیاتو
siamak بازدید : 52 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

گوگل به زودی اپلیکیشن تقویم خود را با قابلیت پیشنهادهای هوشمند به روز خواهد کرد. با این قابلیت، وقتی که بخواهید رویداد جدیدی را در تقویم ثبت کنید، اپلیکیشن به صورت هوشمند پیشنهاداتی به شما ارائه می کند. مثلا اگر واژه at را تایپ کنید، می توانید یکی از لوکیشن های پیشنهادی اپ را انتخاب و بعدا به سمت آن مسیریابی نمایید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

با تایپ واژه with هنگام ساخت یک رویداد هم می توانید مخاطبین دفترچه تلفن را به رویداد تقویم اضافه کنید و اگر گزینه on را بفشارید، امکان افزودن تاریخ شروع و پایان و مدت زمان رویداد هم برایتان مهیا می گردد.

گوگل در نسخه جدید اپ تقویم، پاک کردن رویدادها را هم آسان تر از همیشه کرده. از این پس برای حذف یک رویداد کافیست در منوی اصلی آنها را باز کرده و روی گزینه حذف کلیک کنید.

گوگل اعلام کرده که بیش از 30 زبان از این قابلیت های جدید پشتیبانی به عمل می آورند. همچنین 54 تقویم اختصاصی برای کشورهای مختلف نیز آماده شده که تعداد تقویم های اپلیکیشن را به عدد 143 می رساند. برای دسترسی به آنها می توانید در قسمت تنظیمات اپ وارد منوی Holidays شوید.

اگر اپلیکیشن تقویم گوگل را در دستگاه های iOS یا اندرویدی تان نصب کرده باشید، به زودی شاهد ارائه این بروزرسانی خواهید بود. در غیر این صورت، می توانید اپلیکیشن را مستقیما از اپ استور و گوگل پلی دریافت نمایید.

اپلیکیشن تقویم گوگل با قابلیت "پیشنهادهای هوشمند ...

https://digiato.com/.../اپلیکیشن-تقویم-گوگل-با-قابلیت-پیشنهاد/
۵ ساعت پیش - اپلیکیشن تقویم گوگل با قابلیتپیشنهادهای هوشمندبروزرسانی شد. گوگل به زودی اپلیکیشن تقویم خود را با قابلیت پیشنهادهای هوشمند به روز ...

اپلیکیشن تقویم گوگل با قابلیت پیشنهادهای هوشمند ... - قطره

www.ghatreh.com/.../اپلیکیشن-تقویم-گوگل-قابلیت-پیشنهادهای-هو...
۷ ساعت پیش - اپلیکیشن تقویم گوگل با قابلیت پیشنهادهای هوشمند بروزرسانی شد. گوگل به زودی اپلیکیشن تقویم خود را با قابلیت پیشنهادهای هوشمند به روز ...

اپلیکیشن تقویم گوگل با قابلیت “پیشنهادهای هوشمند ...

tak-star.ir/fa/news/42634/اپلیکیشن-تقویم-گوگل-با-قابلیت-پیشنها/
اپلیکیشن · گوگل · اپلیکیشن تقویم گوگل با قابلیتپیشنهادهای هوشمندبروزرسانی شد. نوشته امین بیگ‌زاده. 13 دقیقه قبل. اپلیکیشن تقویم گوگل با قابلیت ...

اپلیکیشن تقویم گوگل با قابلیت پیشنهادهای هوشمند ...

ionet.ir/post/66422
افشای ترفندهای مقابله با هک در نهاد جاسوسی آمریکا; » الحاق موبایل به اتحادیه دستگاه‌های ... اپلیکیشن تقویم گوگل با قابلیت پیشنهادهای هوشمند بروزرسانی شد.

اپلیکیشن تقویم گوگل با قابلیت “پیشنهادهای هوشمند ...

monitor.shafaqna.com/FA/IR/3324729
۶ ساعت پیش - اپلیکیشن تقویم گوگل با قابلیتپیشنهادهای هوشمندبروزرسانی شد. ... هفته بیست‌و‌دوم کورس اسب‌دوانی پاییزه گنبد برگزار شد. - مهر ...

اپليکيشن تقويم گوگل با قابليت “پيشنهادهاي هوشمند ...

iruni.ir/news/440949
اپليکيشن تقويم گوگل با قابليتپيشنهادهاي هوشمندبروزرساني شد ديجياتو/ گوگل به زودي اپليکيشن تقويم خود را با قابليت پيشنهادهاي هوشمند به روز خواهد کرد.

گوگل امکان گذاشتن نظر را به اپلیکیشن های Sheets، Docs و ...

technology.pegahonline.ir/.../گوگل-امکان-گذاشتن-نظر-را-به-اپلیکیش...
تقویم گوگل با اضافه شدن زبان پارسی و چندین ویژگی دیگر بروزرسانی شد ..... اپلیکیشن تقویم گوگل با قابلیتپیشنهادهای هوشمندبروزرسانی شد. گوگل به زودی ...

جوان تایمز: خانه

javantimes.ir/
ویدئوی خنده داری که میلیون ها بار دیده شده؛ ضایع شدن و زمین خوردن و سوتی های مردم در سراسر ..... اپلیکیشن تقویم گوگل با قابلیتپیشنهادهای هوشمندبروزرسانی شد.

سال تحصیلی آینده «پایه یازدهم» نداریم/ مذاکره با وزارت ...

plife.ir/news/سال-تحصیلی-آینده-پایه-یازدهم-نداریم/
... هزینه‌های ناشی از عوارض جراحی خانواده‌ها را به زیر خط فقر می‌کشاند · اپلیکیشن تقویم گوگل با قابلیتپیشنهادهای هوشمندبروزرسانی شد · افزایش جریمه‌ها؛ گستاخی ...

هر آنچه باید درباره جی ۳ ال‌جی بدانید - زومیت

www.zoomit.ir/articles/.../17387-everything-you-must-know-about-g3-l...
۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - همراه با زومیت باشید تا هر آنچه لازم است درباره جی ۳ بدانید را در این مطلب به شما بگوییم. ... ممکن است این ویژگی تنها به چند اپلیکیشن‌ کاربردی محدود شده باشد، اما در .... این قابلیت ممکن است شبیه به گوگل ناو به نظر آید اما کاربرد‌های آن بسیار .... افزایش چشمگیر عمر باتری جی 3 ال‌جی پس از جدیدترین بروزرسانی.


siamak بازدید : 35 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

پس از حدود دو هفته از ارائه نسخه نصاب رام CyanogenMod در گوگل پلی، این اپلیکیشن به خاطر تخلف از قوانین از این فروشگاه حذف شد.

اپلیکیشن مربوطه زمانی از گوگل پلی حذف شد که گوگل به سازندگان آن اعلام کرد اپلیکیشن نصاب آنها قوانین توسعه دهندگان اپلیکیشن های اندرویدی در فروشگاه گوگل پلی را رعایت نکرده.

سازندگان این رام پس از حذف اپلیکیشن نصب کننده رام شان، با گوگل تماس گرفته اند. تیم پشتیبانی در این تماس به آنها اعلام کرده که که اپلیکیشن نصب کننده به خودی خود برای ابزارهای اندرویدی کاربران مضر نیست، اما "آنها را تشویق به از دست دادن گارانتی دستگاه شان [به واسطه اجازه فلش کردن دستگاه و دسترسی به بوت لودر] می کند" که این مورد خلاف قوانین است.

بر اساس بررسی های سایت The Next Web، در شرایط و قوانین گوگل پلی ذکر شده در صورتی که اپلیکیشنی با رضایت و اجازه کاربر تغییری در کاربری ابزار وی ایجاد کند، مجاز به ماندن در فروشگاه است اما به شرطی که کاربر اجازه بازگرداندن تغییرات مذکور را داشته باشد.

این بند در مورد اپلیکیشن نصاب سیانوژن مد صدق نمی کند و به این ترتیب کاربرانی که علاقمند به نصب این رام بر روی تلفن خود هستند، از این پس باید مجدداً به روش قبل عمل نمایند.
سایانوژن مد از محبوب ترین رام های سفارشی اندروید است که گروه سازنده آن با عرضه اپلیکیشن نصاب، سعی داشت نصب این رام را برای کاربران علاقمند آسان تر کند. این رام بیش از ۸ میلیون کاربر فعال دارد و سازندگانش قصد دارند آن را -پس از اندروید و iOS- به سومین پلتفرم محبوب ابزارهای موبایل تبدیل کنند.

نصب کننده سیانوژن مد بخاطر نقض قوانین گوگل پلی از این ...

www.provider.ir/.../9425-نصب-کننده-سیانوژن-مد-بخاطر-نقض-قوانین-...
۸ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - نصب کننده سیانوژن مد بخاطر نقض قوانین گوگل پلی از این مارکت حذف شد ... اپلیکیشن مربوطه زمانی از گوگل پلی حذف شد که گوگل به سازندگان آن ...

نصب کننده سیانوژن مد بخاطر نقض قوانین گوگل پلی از این ...

iranmagfa.com/9670601
نصب کننده سیانوژن مد بخاطر نقض قوانین گوگل پلی از این مارکت حذف ... ... به وسیله تیم توسعه‌دهنده سیانوژن مود اخیرا معرفی شد و در گوگل پلی نیز ...اندروید برای ...

نصب کننده سیانوژن مد بخاطر نقض قوانین گوگل پلی از این ...

magifa.com/detail/768752/article/6
فقط از گوگل پلی حذف شده دیگه سایت های دیگه و حتی خودشون برای دانلود میذارن ... ... نصب کننده سیانوژن مد بخاطر نقض قوانین گوگل پلی از این مارکت حذف ... این بند ...

نصب کننده سیانوژن مد بخاطر نقض قوانین گوگل پلی از این ...

www.khabarist.com/e/228600
متن خلاصه متن برجسته. نصب کننده سیانوژن مد بخاطر نقض قوانین گوگل پلی از این مارکت حذف شد. منبع خبر: نارنجی. پنج شنبه 8 آذر 1392 - 10:54. اپلیکیشن ...

نصب کننده سیانوژن مد بخاطر نقض قوانین گوگل پلی از این ...

www.news.98ia.com/.../نصب_کننده_سیانوژن_مد_بخاطر_نقض_قوانین...
پس از حدود دو هفته از ارائه نسخه نصاب رام CyanogenMod در گوگل پلی، این اپلیکیشن به خاطر تخلف از قوانین از این فروشگاه حذف شد. اپلیکیشن مربوطه زمانی از ...

نصب کننده سیانوژن مد بخاطر نقض قوانین گوگل پلی از این ...

www.khabarjoo24.ir/14032252-نصب%20کننده%20سیانوژن%20مد%20ب...
نصب کننده سیانوژن مد بخاطر نقض قوانین گوگل پلی از این مارکت حذف شد. صفحه نخست درباره ما آخرین اخبار ارتباط با ما RSS خبر گزاری ها. دوشنبه 1394/6/23 | Mon ...

نصب کننده سیانوژن مد بخاطر نقض قوانین گوگل پلی از این ...

www.lisnews.ir/1137297-نصب%20کننده%20سیانوژن%20مد%20بخاطر...
پس از حدود دو هفته از ارائه نسخه نصاب رام CyanogenMod در گوگل پلی، این اپلیکیشن به خاطر تخلف از قوانین از این فروشگاه حذف شد. اپلیکیشن مربوطه زمانی از ...

اپلیکیشن نصب کننده رام CyanogenMod در فروشگاه پلی ...

roboblog.apaland.com/.../اپلیکیشن+نصب+کننده+رام+CyanogenMod+...
۲۲ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اپلیکیشن نصب کننده رام CyanogenMod در فروشگاه پلی گوگل قرار ... نصب کننده سیانوژن مد بخاطر نقض قوانین گوگل پلی از این مارکت حذف شد ...

Google - ابزار امتیاز دهی

tecnolio.vcp.ir/315453-Google
البته کمپانی گوگل هیچ گاه اقدام به انتشار گزارشی از تعداد لینک های حذف شده از سرچر .... نصب کننده سیانوژن مد بخاطر نقض قوانین گوگل پلی از این مارکت حذف شد.

اسمارت فون پایین رده ال‌جی معرفی شد: با Max آشنا شوید

khabarontime.com/.../اسمارت-فون-پایین-رده-ال‌جی-معرفی-شد-با-Max-آ...
۱۹ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اسمارت فون پایین رده ال‌جی معرفی شد: با Max آشنا شوید. تعداد بازديد: 163 views ... نصب کننده سیانوژن مد بخاطر نقض قوانین گوگل پلی از این مارکت حذف شد ... Ashampoo UnInstaller 6.00.13 + Portable حذف نرم افزار نصب شده ...
siamak بازدید : 24 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

 

 

امروز صبح ال جی اولین اسمارت فون با نمایشگر خمیده خود را با نام G Flex به طور رسمی در کره رونمایی کرد. و به شکل جالبی تنها چند ساعت پس از آن، سامسونگ اولین تبلیغ رسمی گلکسی راند را منتشر نمود. گلکسی راند اسمارت فون منحنی سامسونگ است که عنوان اولین اسمارت فون صفحه خمیده دنیا را در اختیار دارد.

در این تبلیغ علاوه بر اشاره هایی بر جزئیات این تلفن هوشمند، سامسونگ مجموعه ای از چیزهای خمیده موجود در اطراف مان (همچون دست کودک، تخم مرغ، لیمو، آواکادو و ماتروشکا ) را هم به نمایش گذارده است.
به نظر می رسد هدف سامسونگ از نمایش چنین اشیائی آن بوده که نشان دهد نمایشگر خمیده و کار با آن یک فرآیند کاملا طبیعی در دنیای انسانی است... و از این طریق نتیجه بگیرد که گلکسی راند تنها یک نسخه عجیب و غریب از گلکسی نوت ۳ نیست!
با پشتیبانی: آی ویوید
دانلود ویدیو
البته شایعات حکایت از آن دارد که قرار نیست گلکسی راند به صورت بین المللی عرضه شود و تنها محدود به کشور کره باقی خواهد ماند. از همین رو این تبلیغ ۳۰ ثانیه ای هم به زبان کره ای است. 
اما طبق شواهد احتمالا تلفن همراه خیمده ال جی جی فلکس علاوه بر کره در آینده نزدیک راهی دیگر کشورها هم خواهد شد. و اولین مقصد احتمالی آن آرژانتین خواهد بود.

تبلیغ جدید سامسونگ به دنبال اثبات طبیعی بودن استفاده از ...

tnews.ir/news/F77B18536267.html
تبلیغ جدید سامسونگ به دنبال اثبات طبیعی بودن استفاده از تلفن هوشمند با نمایشگر خمیده.

نویسنده محمد - سیادرکا نیوز

www.siadarka.blogsky.com/author/6887419514/page/18
تبلیغ جدید سامسونگ به دنبال اثبات طبیعی بودن استفاده از تلفن هوشمند با ... امروز صبح ال جی اولین اسمارت فون با نمایشگر خمیده خود را با نام G Flex به طور رسمی ...

اخبـــــــــــار شرکت سامسونگ - نسخه‌ی قابل چاپ - انجمن ...

www.ir-ligue.ir/printthread.php?tid=25961&page=4
۵ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 10پست - ‏1 نویسنده
تبلیغ جدید سامسونگ به دنبال اثبات طبیعی بودن استفاده از تلفن هوشمند با ... امروز صبح ال جی اولین اسمارت فون با نمایشگر خمیده خود را با نام G ... در این تبلیغ علاوه بر اشاره هایی بر جزئیات این تلفن هوشمند، سامسونگ مجموعه ای ...

تلفن | دانلود رایگان,داستان کوتاه,فیلم,نرم افزار ... - ماه موزیک

mahmusic.net/planet/?tag=تلفن
گوگل: اندروید کیت کت برای تلفن گلکسی نکسوس سامسونگ ارایه نخواهد شد ... تبلیغ جدید سامسونگ به دنبال اثبات طبیعی بودن استفاده از تلفن هوشمند با ... ال جی رسماً مشخصات تلفن خمیده G Flex را اعلام کرد: نمایشگر ۶ اینچی ۷۲۰p و چیپ ...

16 - ماه موزیک

mahmusic.net/planet/?paged=16
تبلیغ جدید سامسونگ به دنبال اثبات طبیعی بودن استفاده از تلفن هوشمند با نمایشگر ... امروز صبح ال جی اولین اسمارت فون با نمایشگر خمیده خود را با نام G Flex به ...

بودن | دانلود رایگان,داستان کوتاه,فیلم,نرم افزار ... - ماه موزیک

mahmusic.net/planet/?tag=بودن
تبلیغ جدید سامسونگ به دنبال اثبات طبیعی بودن استفاده از تلفن هوشمند با ... امروز صبح ال جی اولین اسمارت فون با نمایشگر خمیده خود را با نام G Flex به طور رسمی ...

بررسی موبایل سامسونگ گلکسی اس۵ - دیجیاتو

digiato.com/article/2014/05/14/بررسی-سامسونگ.../comment-page-2/
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گلکسی اس ۵ مدتی است که از راه رسیده و به سبک همیشگی سامسونگ با ... یا اینکه سامسونگ با تبلیغات چند میلیارد دلاری اش، اصل لباس نامرئی پادشاه را به فروش می رساند؟ ... زیر لنز در کنار فلاش، یکی از قابلیت های جدید اس ۵ دیده می شود؛ .... استفاده طبیعی از تلفن (با یک دست) با حالت تمرین سنسور (۸ سوایپ ...

بررسی دیجیاتو: Huawei Mate 8 - دیجیاتو

digiato.com/article/2016/01/25/بررسی-دیجیاتو-huawei-mate-8/
۴ روز پیش - با بررسی دیجیاتو از جدیدترین پرچمدار این شرکت به نام Mate 8 همراه باشید ... از جمله خصوصیاتی هستند که لمس و استفاده از این تلفن هوشمند را با وجود اندازه ... این البته به معنای کیفیت پایین نمایشگر پرچمدار جدید هواوی نیست و .... دارد و به لطف بهره مندی از LED دوگانه، تغییری در طبیعی بودن رنگها ایجاد نمی کند.

موبايل و تبلت - طراحی سایت

www.sargonco.com/fa/mobile-tablet.aspx
یخچال هوشمند سامسونگ با قابلیت نظارت بر داخل یخچال با استفاده از گوشی هوشمند ... تائید ضد آب بودن و استفاده از شیار کارت حافظه در گلکسی اس 7 و S7 Edge .... محققان MIT به دنبال بهبود دوربین های سه بعدی برای ورود به تلفن های هوشمند هستند ..... سامسونگ بعد از ارائه اولین گوشی خود با نمایشگر خمیده یا همان گلکسی نوت اج ، پرچم ...

بایگانی برچسب: s

www.weblogskin.com/planet/?tag=از&paged=210
۷ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - قلم هوشمند لایو اِسکرایب، باهوش تر و کاراتر از گذشته ... تبلیغ جدید سامسونگ به دنبال اثبات طبیعی بودن استفاده از تلفن ... امروز صبح ال جی اولین اسمارت فون با نمایشگر خمیده خود را با نام G Flex به طور رسمی در کره رونمایی کرد.
siamak بازدید : 27 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

ایستگاه فضایی بین المللی در مدار زمین و در ارتفاع ۳۵۰ کیلومتری از سطح زمین در حرکت است. سرعت آن در مدار معادل ۲۷٬۷۰۰ کیلومتر بر ساعت است، که به این ترتیب روزی ۱۵ بار به دور سیاره زمین گردش می‌کند و شاید یکی از دیدنی ترین منظره های کره زمین نمای آن از پنجره ایستگاه فضایی بین المللی باشد. گرست ۳۱ ساله از اردیبهشت تا آبان ماه امسال همراه با مکس سورایو کیهان نورد روسی و رید ویسمن فضانورد ناسا به محیط خارج از ایستگاه فضایی بین المللی سفر کرد.آنها دوربینی را روی بدنه‌ی خارجی سفینه نصب کرده و برنامه‌ریزی آن را به صورتی قرار دادند که در فواصل زمانی مشخص تصاویری را با رزولوشن ۴K ثبت نماید.ویدئوی بالا متشکل از ۱۲۵۰۰ عکس است که در طول مأموریت ۶ ماهه موسوم به نقطه آبی گرفته شده اند.

 

ایستگاه فضایی بین المللی | گجت نیوز

gadgetnews.ir/tag/ایستگاه-فضایی-بین-المللی/
حالا تصور کنید که در ایستگاه فضایی بین المللی باشید و بی خوابی به ... متن کامل » ... تماشا کنید : زمین از پنجره ایستگاه فضایی بین المللی · عرفان انبار ۱۱ دی ...

تماشا کنید : زمین از پنجره ایستگاه فضایی بین المللی ...

gadgetnews.ir/36980/alexander-gerst-s-earth-timelapses/
۱۱ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ایستگاه فضایی بین المللی در مدار زمین و در ارتفاع ۳۵۰ کیلومتری از سطح زمین در حرکت است. سرعت آن در مدار معادل ۲۷٬۷۰۰ کیلومتر بر ساعت است، ...

برچسب ها - ایستگاه فضایی - فردا

www.fardanews.com/fa/tag/1/ایستگاه%20فضایی
اسکات کلی فضانورد آمریکایی حاضر در ایستگاه فضایی بین المللی... فضایی و قدمی .... پنجره ایستگاه فضایی بین المللی تهیه و راهی زمین می... کد خبر: ۴۶۶۵۳۳ ...

ایستگاه فضایی بین المللی، زمین - آپارات

www.aparat.com/result/ایستگاه_فضایی_بین_المللی،_زمین
فیلم گذشت زمان در زمین از ایستگاه فضایی بین المللی ... زمین در گذر زمان از نگاه ایستگاه فضایی بین المللی - گجت نیوز ... زمین از ورای پنجره ایستگاه فضایی.

ایستگاه فضایی بین‌المللی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/ایستگاه_فضایی_بین‌المللی
ایستگاه فضایی بین‌المللی پس از ایستگاه‌های سالیوت، آلماز و میر روسیه، و ایستگاه اسکای‌لب آمریکا، نهمین ایستگاه فضایی سرنشین‌دار در مدار زمین است. آبان سال ...

برچسب ها - ایستگاه فضایی بین المللی - عصر ایران

www.asriran.com/fa/tag/1/ایستگاه%20فضایی%20بین%20المللی
تماس اشتباهی فضانوردی از ایستگاه فضایی بین المللی با زمین... به داغ ترین خبر ... بشقاب پرنده ای که از پنجره ایستگاه فضایی دیده شد! ایستگاه فضایی بین ...

یک گالری دیدنی: عکس های زمین از فضا - دیجیاتو

digiato.com/article/2014/05/.../یک-گالری-دیدنی-عکس-های-زمین-از-فضا/
۸ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - s_e11_72503404. یک سیب تر و تازه در نزدیک پنجره ایستگاه فضایی بین المللی معلق است و زمین و خورشید در بیرون، این منظره دیدنی را شکل داده ...

آنا | ایستگاه فضایی بین‌المللی

www.ana.ir/search.aspx?k=ایستگاه%20فضایی%20بین‌المللی
شفق قطبی یا همان هاله نور رنگی اطراف زمین، پدیده ناشناخته‌ای نیست اما تصاویری که از پنجره ایستگاه بین‌المللی فضایی ثبت شده است پدیده تازه‌ و بی‌سابقه‌ای را ...

آنا | ایستگاه بین‌المللی فضایی

www.ana.ir/search.aspx?k=ایستگاه%20بین‌المللی%20فضایی
ایستگاه فضایی بین‌المللی در فاصله 350 کیلومتری از سطح زمین قرار دارد و ... که از پنجره ایستگاه بین‌المللی فضایی ثبت شده است پدیده تازه‌ و بی‌سابقه‌ای را نشان ...

siamak بازدید : 36 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)
دانشمندان علم مواد در یک دانشگاه، ابر خازنی تولید کرده اند که از سیلیکون ساخته شده. ایده این است که خازن های سیلیکونی را در تراشه هایی در داخل تلفن جا سازی کنند تا فقط با یک بار شارژ، دستگاه برای هفته ها روشن بماند یا حتی با تعبیه سلول های خورشیدی از آن برای تأمین نیرو استفاده شود.
این دستاورد که در مجله علمی Nature هم منتشر شده نخستین ابر خازن سیلیکونی است که انرژی را با جمع کردن یون ها در یک سطح متخلخل ذخیره می کند. بر خلاف باتری ها که بر اساس واکنش های شیمیایی کار می کنند، این ابر خازن سیلیکونی می تواند ظرف چند دقیقه شارژ شود ولی روند تخلیه یا دشارژ بسیار کندتری از باتری ها داشته باشد.
پیشتر به خاطر نحوه واکنش با اکترولیت هایی که یون های ذخیره انرژی را ایجاد می کنند تصور می شد که سیلیکون، عنصر مناسبی برای ابر خازن ها نیست. آقای Cary Pint استاد یار و رییس این تیم تحقیقاتی می گوید: «اگر از متخصصان درباره ساخت ابر خازنی از جنس سیلیکون بپرسید خواهند گفت که ایده احمقانه ای است؛ اما ما راهی برای انجام این کار پیدا کردیم.»
آنها سیلیکون را با لایه ای از کربن پوشانده اند (در واقع با تعدادی گرافن در ابعاد نانومتری) و این گونه باعث تثبیت سطح سیلیکون و ایده آل کردن آن برای ذخیره انرژی شده اند. پینت می گوید: «هر آنچه ما را به عنوان ساکنان دنیای نوین تعریف می کند نیازمند برق است. هر چه بیشتر بتوانیم ذخیره انرژی را در دستگاه های موجود تلفیق کنیم، به دستگاه هایی با بهره وری و فشردگی بیشتری دست می یابیم.»
هر چند این طرح هنوز مراحل آزمایشگاهی خود را طی می کند ولی به ثمر نشستن آن قطعاً تحول بزرگی در دستگاه های موبایل، باعث خواهد شد. اگر فناوری های افزایش بهره وری باتری ها هم به موازات این ایده به نتیجه برسند تا چند سال دیگر کمتر نیاز به حمل شارژر خواهیم داشت؛ شما چطور فکر می کنید؟

 

 

ساخت یک ابر خازن سیلیکونی و هفته ها تامین انرژی دستگاه ها ...

forums.animworld.net › ... › تلفن همراه و تبلت - Mobile & Tablet
۷ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 2پست - ‏1 نویسنده
دانشمندان علم مواد در یک دانشگاه، ابر خازنی تولید کرده اند که از سیلیکون ساخته شده. ایده این است که خازن های سیلیکونی را در تراشه هایی در داخل ...

ساخت یک ابر خازن سیلیکونی و هفته ها تامین انرژی دستگاه ها ...

www.mitnews.ir/ساخت-یک-ابر-خازن-سیلیکونی-و-هفته-ها-تامی/
ساخت یک ابر خازن سیلیکونی و هفته ها تامین انرژی دستگاه ها با هر بار شارژ. 810 روز قبل منبع خبر : مجله اینترنتی نارنجی. مشاهده متن اصلی. دانشمندان علم مواد در یک ...

ساخت یک ابر خازن سیلیکونی و هفته ها تامین انرژی دستگاه ها ...

tecnloji.blogsky.com/1392/12/12/post-49/
۱۲ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ساخت یک ابر خازن سیلیکونی و هفته ها تامین انرژی دستگاه ها با هر بار شارژ - سلول خورشیدی - - سلول خورشیدی.

ساخت یک ابر خازن سیلیکونی و هفته ها تامین انرژی دستگاه ها ...

elme1404.glxblog.com/post/6179
ساخت یک ابر خازن سیلیکونی و هفته ها تامین انرژی دستگاه ها با هر بار شارژ ... تلفن جا سازی کنند تا فقط با یک بار شارژ، دستگاه برای هفته ها روشن بماند یا حتی با ...

ابر - قالب وبلاگ

www.weblogskin.com/planet/?tag=ابر
۴ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ابر | اطلاعات جامع و مفید از وب سایت های ایراناطلاعات جامع و مفید از وب سایت ... ساخت یک ابر خازن سیلیکونی و هفته ها تامین انرژی دستگاه ها با هر بار شارژ ... تراشه هایی در داخل تلفن جا سازی کنند تا فقط با یک بار شارژ، دستگاه

اطلاعیه شارژ رایگان همراه اول1 دی 94 | زد ایکس ان

www.zxn.ir/اطلاعیه-شارژ-رایگان-همراه-اول1-دی-94.html
۱ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول دوشنبه 30 اذر 94 dailyposts.rozblog. ..... ساخت یک ابر خازن سیلیکونی و هفته ها تامین انرژی دستگاه ها با هر بار شارژ ...

شگفتی ها و تازه های فیزیک - فناوری و تکنولوژی و اختراعات

atomicphysics9000.blogfa.com/cat-9.aspx
شگفتی ها و تازه های فیزیک - فناوری و تکنولوژی و اختراعات - ... گروه فناوریهای نوین از امروز شنبه 19 دی ماه هر روز ساعت 11:15 یک تصویر از آلبوم پر رمز ... زیبایی برخوردارند می توانند با تاریک شدن هوا روشن شوند و نور طبیعی اتاق را تامین کنند. ..... آنها هفته گذشته طرحي جديد را ارائه كردند كه شامل ساخت تفنگ 1/1 كيلومتري با قدرت ...

برق خونتونو خودتون تولید کنید

khorshidsaz.blogfa.com/
برق خونتونو خودتون تولید کنید - آموزش ساخت پنل خورشیدی جهت استفاده خانگی. ... این انرژی که به زمین می تابد هزاران بار بیشتر از انچه که ما نیاز داریم و مصرف می ... 3- میزان توان تولیدی در نور مستقیم خورشید، به طور متوسط 12 میلی وات در هر سانتی متر .... مثلا در UPS ها با دو باتری 12 ولت ، 7 آمپر ساعت ، یک کامپیوتر رو حدود 20 ...

دانستنی - اخبار روز علمی

flagnews.blogfa.com/category/3
پژوهشگران موفق به ساخت ابرخازن حالت جامد با پوشش نانولوله كربنی شدند كه ... شارژ کند تا فرایند کاهش سرعت به تندی اتفاق افتد، اما ابرخازن‌ها قادرند هم انرژی ... دنده ساخته شدند، اما محققان دانشگاه كوبه ژاپن برای نخستین بار رایانه خرچنگی طراحی كردند! ... هر كدام وظیفه انجام میلیون ها محاسبه را بر عهده دارند، با این وجود مغز انسان به انرژی ...

عکس سهره قناری - انجمن پرندگان و ابزیان

www.parsipet.rozfa.ir/cat/7
عکس سهره قناری,عکس سهره قناری,انجمن هر چیزی که فکر اون میکنی اینجا هست. ... ساخت یک ابر خازن سیلیکونی و هفته ها تامین انرژی دستگاه ها با هر بار شارژ
siamak بازدید : 33 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

بازار تصاحب شرکت های کوچک تر توسط شرکت های بزرگ تر در سال های اخیر بسیار داغ شده. شرکت های بزرگ ابتدا به جیبشان نگاه کرده و سپس با توجه نقشه راهی که در سر دارند، و ارزیابی بازار، نسبت به خرید شرکت ها و استارتاپ های ریز و درشت اقدام می کنند.

بر اساس آخرین آمارها، اپل در این میان وضعیتش از همه بهتر است و 146.8 میلیارد دلار در بانک دارد. مایکروسافت 68 میلیارد، گوگل 50 میلیارد، یاهو و آمازون هرکدام حدود 5 میلیارد و فیسبوک هم چند میلیاردی دارد. با وجود جیب پر این شرکت ها، وقتی نوبت به انتخاب می رسد، کار بسیار دشوار می شود.

سایت Mashable، در یک اقدام جالب به پیشنهادهای موتور جستجوی گوگل و به الگوریتم آن اعتماد کرده. الگوریتم اُتو کامپلیت موتور جستجوگر گوگل بر اساس نتایج جستجوها و محتوای صفحات وب، پیشنهادهایی را هنگام جستجو به کاربر ارائه می دهد.

پاسخ های جالب موتور جستجوی گوگل به گزینه های مناسب برای ...

arshnews.ir/vdci53az3t1a552.cbct.html
پاسخ های جالب موتور جستجوی گوگل به گزینه های مناسب برای خریده شدن توسط شرکت های بزرگ تکنولوژیک. پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۹. بازار تصاحب شرکت ...

پاسخ های جالب موتور جستجوی گوگل به گزینه های مناسب ... - ...

www.ghatreh.com/.../پاسخ-های-جالب-موتور-جستجوی-گوگل-گزینه-های-منا...
۹ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - پاسخ های جالب موتور جستجوی گوگل به گزینه های مناسب برای خریده شدن توسط شرکت های بزرگ تکنولوژیک. بازار تصاحب شرکت های کوچک تر ...

پاسخ های موتور جستجوی گوگل به گزینه های مناسب برای ...

www.khabarjoo24.ir/13735961-پاسخ%20های%20موتور%20جستجوی%2...
پاسخ های موتور جستجوی گوگل به گزینه های مناسب برای خریده شدن توسط شرکت های بزرگ. صفحه نخست درباره ما آخرین اخبار ارتباط با ما RSS خبر گزاری ها. یکشنبه ...

گوگل - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/گوگل
گوگل (به انگلیسی: Google ) یک شرکت سهامی عام است که در زمینهٔ جستجوی ... این شرکت توسط لری پیج و سرگئی برین تأسیس شد که هر دوی آن‌ها در دانشگاه ... بدو ثبت شدن شرکت، زنجیره‌ای از محصولات، خرید و شراکت با شرکت‌های دیگر بود. .... با آغاز به کار این شرکت فناوری هلدینگ، گوگل به عنوان زیرمجموعه ای از آن به فعالیت های ...

مشاهده نظرات پاسخ های موتور جستجوی گوگل به گزینه های ...

newsciencenews.mihanblog.com/post/comment/1030
پاسخ های موتور جستجوی گوگل به گزینه های مناسب برای خریده شدن توسط شرکت های بزرگ تکنولوژیک. سه شنبه 7 آبان 1392 07:16 ب.ظ. تعداد نظرات قابل مشاهده : 0 ...

راهنمای انتخاب و خرید قالب پرستاشاپ و وردپرس – جلسه دوم

dbstheme.com/edu/راهنمای-خرید-قالب-وردپرس-پرستاشاپ/
۹ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آیا قالب هایی که به این سبک آماده می شوند برای خرید مناسب هستند؟ ... همچنین به همین دلیل همراه قالب های دیفالت هیچ ماژول اضافی کاربردی و مفیدی نیست! ... کمپانی های بزرگ و مشهور طراحی قالب وردپرس همگی در این دسته قرار می گیرند. ..... چرا که موجب خطا در خوانده شدن اطلاعات توسط خزنده های موتورهای جستجوگر می شود اما ...

گوگل، مایکروسافت قدیمی - دیجیاتو

digiato.com/article/2015/.../مایکروسافت،-گوگل-جدید-است؛-گوگل،-مای...
۱ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در سال ۲۰۱۵ مایکروسافتی را می بینیم که توسط ساتیا نادلا رهبری می شود و ... هایی که این شرکت را به جایگاه فعلی اش رساندند، یک به یک در حال مواجه شدن با بی توجهی هستند: ... مایکروسافت راه درازی دارد تا بتواند آموخته های خود را مانند گوگل مو به مو به ... برچسب‌ها:اندرویدبرگزیدهتکنولوٰژیجستجوگوگلمایکروسافت.

گزینه‌های ایران برای خرید جنگنده از روسیه + عکس - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/online/2069099430912359197
۳ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در ابتدا به سراغ دو شرکت بزرگ هواپیما سازی روسیه می رویم؛ سوخو و میگ. ... شاخص ترین جنگنده های تولید این شرکت را می توان میگ-۲۱ و ۲۳ و ۲۵ و ... و اپراتورهای آن آموزش لازم را در جهت بکارگیری آن تکنولوژی فرا گرفته باشند. ... هوا به زمین هدایت شونده و برد بیشتر گزینه های مناسبی برای خرید هستند. .... ارسال پاسخ.

sysbaz - موتور های جستجو

it-info.blogfa.com/post/2
به جای آن از 10 لینک آبی رنگ، از ارائه پاسخ مناسب به سؤالات کاربر در سمت راست بالای ... بر خلاف ارائه قطعه متن از وب سایت مقصد، این تکنولوژی ارائه پاسخ های واقعی به ... بینگ (به انگلیسی: Bing) یک موتور جستجو متعلق به شرکت مایکروسافت است ... نتیجه رشد سریع گوگل از بدو ثبت شدن شرکت، زنجیره‌ای از محصولات، خرید و ...

ردیابی کاربران اینترنت و نظارت بر اطلاعات شخصی آنها - علم ...

www.elmefarda.com/ردیابی-کاربران-اینترنت/
 
 
siamak بازدید : 42 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

مایکروسافت برگه راهنمای فرامین صوتی و جسچرهای حرکتی کینکت ۲ را منتشر کرد

 

 

 

مایکروسافت کنسول بازی ایکس باکس وان را به همراه سنسور کینکت به فروش می رساند؛ سنسوری که می تواند حتی ضربان قلب کاربر را اندازه بگیرد و به فرامین صوتی او پاسخ دهد. اما همان طور که تصور می شد کینکت آن قدرها هوشمند نیست که به هر سوالی پاسخ دهد و هر فرمانی را درک کند.

در واقع این سنسور به عبارات مشخص و استانداردی مثل «Xbox Turn off» و «Xbox bing» واکنش نشان می دهد؛ اما طراحان این دستگاه چه تعداد فرمان صوتی برای آن در نظر گرفته اند؟ این سوالی است که مایکروسافت با انتشار برگه ای حاوی فرامین و مثال هایی از هر کدام به آن جواب داده.

علاوه بر دستورهایی مثل «Xbox snap» و «Xbox Play» می توان با گفتن «Xbox Help» در هر صفحه یا هر اپلیکیشن از راهنمای ساده ای که برای کاربر تهیه شده استفاده کرد. مضاف بر فرامین صوتی در این راهنما جسچرهای حرکتی که کینکت قادر به تشخیص آن ها هست هم آورده شده.
به نظر شما آیا دستگاه هایی مثل کینکت به اندازه ای بالغ شده اند که بتوان به عنوان یک قابلیت کاربردی به آن ها نگاه کرد؟

مایکروسافت برگه راهنمای فرامین صوتی و جسچرهای حرکتی ...

bestgroupblog.loxblog.com/.../مایکروسافت%20برگه%20راهنمای%20فر...
۵ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مایکروسافت برگه راهنمای فرامین صوتی و جسچرهای حرکتی کینکت ۲ را منتشر کرد مایکروسافت برگه راهنمای فرامین صوتی و جسچرهای حرکتی ...

مایکروسافت برگه راهنمای فرامین صوتی و جسچرهای حرکتی ...

www.mitnews.ir/مایکروسافت-برگه-راهنمای-فرامین-صوتی-و/
مایکروسافت برگه راهنمای فرامین صوتی و جسچرهای حرکتی کینکت ۲ را منتشر کرد. 781 روز قبل منبع خبر : مجله اینترنتی نارنجی. مشاهده متن اصلی. مایکروسافت ...

مایکروسافت برگه راهنمای فرامین صوتی و جسچرهای حرکتی ...

computerpst.blogfa.com/post-456.aspx
مرجع تخصصی کامپیوتر و تکنولوژِی - مایکروسافت برگه راهنمای فرامین صوتی و جسچرهای حرکتی کینکت ۲ را منتشر کرد - Keep Us Update با ما به روز یاشید.

مایکروسافت برگه راهنمای فرامین صوتی و جسچرهای حرکتی ...

rayanpc.weblogs.us/1392/.../مایکروسافت-برگه-راهنمای-فرامین-صوتی-...
۵ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مایکروسافت برگه راهنمای فرامین صوتی و جسچرهای حرکتی کینکت ۲ را منتشر کرد ... می توان با گفتن «Xbox Help» در هر صفحه یا هر اپلیکیشن از راهنمای ساده ای که برای کاربر تهیه شده استفاده کرد. ... ایمیلتان منتشر نمیشوذ. نام.

مایکروسافت برگه راهنمای فرامین صوتی و جسچرهای حرکتی ...

www.khabarjoo24.ir/13933411-مایکروسافت%20برگه%20راهنمای%20...
مایکروسافت برگه راهنمای فرامین صوتی و جسچرهای حرکتی کینکت ۲ را منتشر کرد. صفحه نخست درباره ما آخرین اخبار ارتباط با ما RSS خبر گزاری ها. یکشنبه ...

مایکروسافت برگه راهنمای فرامین صوتی و جسچرهای حرکتی ...

www.vatan24.ir/مایکروسافت-برگه-راهنمای-فرامین-صوتی-و/
۵ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - حرکتی فرامین و را, را و حرکتی راهنمای, صوتی کرد حرکتی کینکت, ... برگه راهنمای فرامین صوتی و جسچرهای حرکتی کینکت ۲ را منتشر کرد.

مایکروسافت برگه راهنمای فرامین صوتی و جسچرهای حرکتی ...

www.lisnews.ir/1125427-مایکروسافت%20برگه%20راهنمای%20فرامین...
مضاف بر فرامین صوتی در این راهنما جسچرهای حرکتی که کینکت قادر به تشخیص ... لینک دانلود Pdf فرامین کینکت ۲ مایکروسافت کنسول بازی ایکس باکس وان را به ... در هر صفحه یا هر اپلیکیشن از راهنمای ساده ای که برای کاربر تهیه شده استفاده کرد.

xbox one - computer-tech - Sites - Google

https://sites.google.com/site/technologytemp/home/xbox-one
۱ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - این سوالی است که مایکروسافت با انتشار برگه ای حاوی فرامین و مثال هایی از هر کدام به آن جواب داده. ... مضاف بر فرامین صوتی در این راهنما جسچرهای حرکتی که کینکت قادر به تشخیص آن ها هست هم آورده شده. ... لینک دانلود Pdf فرامین کینکت ۲ ... را تصدیق می کردند و البته مایکروسافت هم بیانیه ای در این مورد منتشر کرد.

فرامین - قالب وبلاگ

www.weblogskin.com/planet/?tag=فرامین
۵ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - فرامین | اطلاعات جامع و مفید از وب سایت های ایراناطلاعات جامع و مفید از وب سایت های ایران,Download Free. ... چگونه می توان اسمارت‌فون، کامپیوتر و یا تبلت خود را همیشه آماده دریافت فرامین صوتی کرد. ارسال شده در اسفند ... مایکروسافت برگه راهنمای فرامین صوتی و جسچرهای حرکتی کینکت ۲ را منتشر کرد. ارسال شده ...

خبرهای علمی و فناوری [بایگانی] - صفحه 4 - انجمن تخصصي ...

www.pda-planet.com/forum/sitemap/f-856-p-4.html
... مایکروسافت برگه راهنمای فرامین صوتی و جسچرهای حرکتی کینکت ۲ را منتشر کرد · بر بلندای مرتفع ترین آسمان خراش دنیا · Rocki، همه اسپیکرهای قدیمی شما را ...
siamak بازدید : 36 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

بازگشت  به فناوری های  قدیمی بله ا ین همان کاری است که مدیران شرکت سونی پیکچرز بعد از هک گسترده این شرکت   انجام داده اند.بر اساس مقاله ای از روزنامه Wall Street Journal و New York Times، در دفاتر سونی اکنون از دفترچه های نوت برداری کاغذی ، دستگاه های دستی چک پول و گوشی  های بلک بری  استفاده می شود.


این تلفن های ساخت بلک بری به مدیران سونی پیکچرز  داده شده است تا با استفاده از آنها بتوانند به صورت ایمن ایمیل های خود را ارسال کنند . چرا که تلفن های بلکبری هنوز از سرور های امن این شرکت استفاده می کنند و از خطر  هک شدن آنها را تهدید  نمی کند. آنها همچنین اخبار جدید را از طریق پیامک برای  کارمندان خود ارسال می کنند تا از دسترس هکر ها در  امان باشد.


بر اساس اسنادی که تایمز منتشر  کرده است، مسئولان سونی فکر می کردند هک کردن ماجرایی موقتی باشد  و بعد از چند روز یا چند هفته پایان یابد. اما اکنون این ماجرا پیچیده تر شده است و ۵ الی ۷ هفته  دیگر زمان باقی مانده است تا همه چیز به حالت عادی و سابق خود بازگردد. اکنون نیز تقریبا ۵  هفته شده که هکر ها به سرور سونی دسترسی دارند و در حال استخراج اطلاعات هستند.  بازگشت به حالت عادی   نیز نگرانی های خود را دربر خواهد داشت  و سونی به این  سادگی ها از این  ماجرا رها نخواهد   شد.

هکر ها  پیش از این ادعا کرده بودند در صورت اکران فیلم  The Interview، آنها اطلاعات بیشتری  از این  شرکت ژاپنی را   لو خواهند داد اما آنها فعلا  سکوت کرده اند  و معلوم نیست در آینده چه  پیش  خواهد آمد.

 

مدیران شرکت سونی از وحشت هکر ها به کاغذ بازی و استفاده از ...

tecnolio.rozblog.com/post/166
۱۳ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بر اساس مقاله ای از روزنامه Wall Stree,مدیران شرکت سونی از وحشت هکر ها به کاغذ بازی و استفاده از گوشی بلک بری رو آوردند..!,تکنولیو | اخبار ...

مدیران شرکت سونی از وحشت هکر ها به کاغذ بازی و استفاده از ...

newsciencenews.mihanblog.com/.../مدیران%20شرکت%20سونی%20از%...
مدیران شرکت سونی از وحشت هکر ها به کاغذ بازی و استفاده از گوشی بلک بری رو آوردند..! رضا مختار; شنبه 13 دی 1393 ساعت 06:30 ب.ظ ...

اخبار تکنولوژی جدید

newsciencenews.mihanblog.com/
۱۳ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مدیران شرکت سونی از وحشت هکر ها به کاغذ بازی و استفاده از گوشی بلک بری رو آوردند..! رضا مختار; شنبه 13 دی 1393 ساعت 06:30 ب.ظ ...
شما از این صفحه 2 بار بازدید کردید. آخرین بازدید: 1/29/16

مدیران شرکت سونی از وحشت هکر ها به کاغذ بازی و استفاده ... - 1

tecnolio-rzb.baido.ir/page-71065.html
مدیران شرکت سونی از وحشت هکر ها به کاغذ بازی و استفاده از گوشی بلک بری رو آوردند..! :: مدیران شرکت سونی از وحشت هکر ها به کاغذ بازی و استفاده از گوشی بلک ...

تکنولیو | اخبار فناوری، موبایل، تبلت، گجت ها و تازه های ...

tecnolio-rzb.baido.ir/
مدیران شرکت سونی از وحشت هکر ها به کاغذ بازی و استفاده از گوشی بلک بری رو آوردند..! :: مدیران شرکت سونی از وحشت هکر ها به کاغذ بازی و استفاده از گوشی بلک ...

مدیران شرکت سونی از وحشت هکر ها به کاغذ بازی و استفاده از ...

tecnolio.5fa.ir/page-518358.html
مدیران شرکت سونی از وحشت هکر ها به کاغذ بازی و استفاده از گوشی بلک بری رو آوردند..! بازگشت به فناوری های قدیمی بله ا ین همان کاری است که مدیران شرکت سونی ...

گوشي بلك بري

4paieh.ir/news/گوشي-بلك-بري
بررسی گوشی بلک بری پریو : کلید ورود بلک بری به دنیای اندروید | گجت نیوز .... جدید مدیران شرکت سونی از وحشت هکر ها به کاغذ بازی و استفاده از گوشی بلک بری رو آوردند..! بازگشت به فناوری های قدیمی بله ا ین همان کاری است که مدیران ش.

بری - انجمن پاتوق من و تو

patoghmanoto.ir/tag/بری
خبرگزاری رویترز اذعان دارد که از چهار منبع نزدیک به بلک بری که این موضوع را ... مدیران شرکت سونی از وحشت هکر ها به کاغذ بازی و استفاده از گوشی بلک بری رو ...

بازگشت blu به بازار گوشی های ارزان قیمت با ۴ اسمارت فون ...

tecnolio.rzb.ir/.../بازگشت+BLU+به+بازار+گوشی+های+ارزان+قیمت+با+۴+ا...
بازگشت blu به بازار گوشی های ارزان قیمت با ۴ اسمارت فون جدید از سری st ... مدیران شرکت سونی از وحشت هکر ها به کاغذ بازی و استفاده از گوشی بلک بری رو آوردند.

تاریخ انتشار بازی متال گیر سالید ۵ درز کرد - دانلود نرم ...

newsofts1.blogsky.com/.../تاریخ-انتشار-بازی-متال-گیر-سالید-۵-درز-کر...
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... کنفرانس خود وعده واچ هوشمند خود را داد خبرهای بسیاری در مورد مدیران شرکت سونی از وحشت هکر ها به کاغذ بازی و استفاده از گوشی بلک بری رو آوردند ...
siamak بازدید : 29 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

از روزی که اپل در کنفرانس خود  وعده واچ هوشمند خود را داد خبرهای بسیاری در مورد این واچ هوشمند و مزایایی که برای آن شمرده بودند ، گفته شده است . فرد نیلسون ، سرمایه گذار و متخصص مالی  برجسته آمریکایی  روز جمعه اعلام  کرد ساعت هوشمند اپل به نام Apple Watch (که بر اساس  گفته های تیم  کوک مدیر عامل اپل قرار است اوایل سال جاری عرضه شود) آنطور که بسیاری از اهالی فناوری توقع دارند بازار را قبضه نمی کند و در حقیقت برای اپل یک شکست خواهد بود.

وی  روز پنجشنبه  در وبلاگ خویش نوشت :

    “ساعت Apple Watch مانند آیپاد ، آیفون، یا آیپد  محصولی موفق نخواهد بود ، چون تعداد کمی هستند که ساعت مچی کامپیوتری به مچ می بندند و عده ی زیادی علاقهای به آن ندارند ”.

ویلسون  که زمانی سرمایه گذا ر شرکت هایی چون توییتر  و  Foursquare بود  همچنین  گفت :

    “شرکت اپل  می خواهد  با  تولید  اولین  محصول در  بخش محصولات پوشیدنی در سال جاری تمرکز خود را روی این موضوع بگذارد و سریعا نیز به موفقیت دست پیدا کند ، غافل از اینکه موفقیت در این حوزه به پول ، انرژی و زمان زیادی نیاز دارد  و یک ساله نمی توان به نتایج پر ثمری دست یافت” .

کولین گیلیس،  تحلیلگر فناوری  شرکت BCG  (گروه مشاوره بوستون) احتمال  می دهد که شرکت اپل ظرف ۴  ماه از تولید ، ۳۰ میلیون  قطعه از ساعت های اپل خود را  به فروش خواهد رساند اما این هشدار را  هم داد که این  حرکت صعودی  با توجه به اینکه قیمت این ساعت ممکن است گران  باشد محدود نیز  خواهد شد.

 

اخبار تکنولوژی جدید

newsciencenews.mihanblog.com/
۱۳ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - فرد نیلسون ، سرمایه گذار و متخصص مالی برجسته آمریکایی روز جمعه ... آنها همچنین اخبار جدید را از طریق پیامک برای کارمندان خود ارسال می کنند تا از ...
شما از این صفحه در 1/25/16 بازدید کردید.

گجت نیوز | آخرین اخبار گجتی و فناوری های روز دنیا

gadgetnews.ir/
دانلود آپدیت جدید بازی کلش آف کلنز ( Clash Of Clans 8.116.2 ) تاریخ ۶ بهمن ۹۴ ... شعبه‌ی آمریکا موبایل ال‌جی نیز در یک جواب به شوخی زیر توییت سامسونگ زده که ...
گوشی های موبایل - ‏سامسونگ - ‏آیفون - ‏سونی
شما از این صفحه در 1/28/16 بازدید کردید.

تکنولوژی - جدیدترین خبرهای علمی روز دنیا

methodicalnews.persianblog.ir/tag/تکنولوژی
اما سایت خبری etnews کره جنوبی خبر از تولید پنل های جدیدی در شرکت .... دانشمندان آمریکایی اعلام کردند شش نفر برای شبیه سازی ماموریت مریخ انتخاب شده اند تا ...

اخبار تکنولوژی

tech.aranian.com/
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سایت آرانیان منبع جدیدترین اخبار دنیای تکنولوژی و نو آوری های این ... سن‌دیسک از حافظه USB 3.0 جدیدی رونمایی کرده که به ادعای این شرکت از یک 10 سنتی نیز کوچکتر است. ... ارتش آمریکا و آزمایش روی پهبادی به اندازه‌ی کف دست.

اخبار فناوری - جدیدترین و آخرین اخبار فناوری - شهرخبر

www.shahrekhabar.com/اخبار-فناوری
آخرین و جدیدترین اخبار فناوری. ... پربیننده ترین اخبار فناوری در 24 ساعت گذشته ... با تکنولوژی شارژ وایرلس جدید اپل می توانید گوشی های خود را از فواصل دور شارژ ... سیستم های پرداختی اپل و اندروید به دستگاه های ATM آمریکا می آیندبه لطف ...
شما از این صفحه 2 بار بازدید کردید. آخرین بازدید: 1/29/16

شهرخبر - تیتر جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان

www.shahrekhabar.com/
آمریکا زبان زور را خوب می‌فهمد/ سپاه، آمریکا را در خلیج فارس تحقیر کردفرمانده نیروی دریایی سپاه .... دومین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی (اطلاعیه جدید).
شما از این صفحه 3 بار بازدید کردید. آخرین بازدید: 1/25/16

پربیننده ترین اخبار روز - مهمترین اخبار روز - شهرخبر

www.shahrekhabar.com/پربیننده-ترین-اخبار-روز
اخطار نداجا به چند جنگنده و ناو آمریکا در رزمایش ولایت 94/ آمریکایی‌ها منطقه را ترک کردندنیروی دریایی ... فروش خودرو باوام‌ بی‌بهره/ افزودن آپشن‌های جدید به شرایط فروش.
شما از این صفحه بازدید کردید.

تازه ترین ها از فناوری امروز - تمام برنامه ها | euronews : اخبار ...

persian.euronews.com › تمام برنامه ها
آخرین اخبار مربوط به کامپیوتر و اطلاعات علمی-تکنولوژی شما را در جریان تحولات ... این روزها در واشنگتن تنها نامزدان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیستند که سر و ...
شما از این صفحه در 1/25/16 بازدید کردید.

دیجیاتو - زندگی با تکنولوژی

digiato.com/
اختصاصی دیجیاتو: نگاه نزدیک به نسل جدید ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ ... مسابقات نسکار در صعنت خودروسازی و فرهنگ مردمی آمریکا سابقه ای بسیار طولانی دارد، چرا .... بنابر اخبار اخیر به نظر می رسد که استودیوی Flying Wild Hog، سازنده عنوان Shadow ...
شما از این صفحه در 1/27/16 بازدید کردید.

اخبار تکنولوژی

ittl.ir/

جدیدترین اخبار تکنولوژی. ... Genesis G90 اولین ماشین از برند تجملی جدید هیوندای آمد! مهران کردوانی 6 روز پیش ۰ 28. genesis_g90_جنسیس جی 90-ittl.ir. مدتی است ...

siamak بازدید : 38 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

معماری جالب یک پل – دایراه ای – در سواحل جنوبی و زیبای منطقه مالدونادو کشور اروگوئه این روزها در حالی مورد توجه رسانه ها و بخصوص معماران و طراحان حوزه راهسازی قرار گرفته است.معماری این پل مدور زیبا در اروگوئه برای کسانی که از روی آن تردد می کنند نمایش پانوراما زیبایی را از ساحل دیدنی اطرافش به آن ها هدیه می بخشد.با گجت نیوز همراه شوید.

 

مراحل ساخت این پل مدور در اواخر سال ۲۰۱۵ به پایان رسید و به گفته معمار و سازنده ی آن – رافائل وینولی – وی تلاش کرده است که با ساخت این پل دورانی سه هدف را دنبال کند، ۱ – این که اگر چه می توانست این پل را با ساختاری مستقیم و با هزینه و مدت زمانی کمتر احداث کند اما با طراحی و ساخت دروانی آن این پل مدور می تواند از ساختار و چهار چوب محکمی برخوردار شود. ۲ – این که بتواند برای کسانی که از این مسیر با ماشین تردد می کنند نمایشی پارنوراما ، جالب و لذت بخشی را برای این افراد خلق کند. ۳- فرم ، ساختار طراحی و ساخت این پل مدور در اروگوئه آن هم در این سواحل زیبا می تواند نه تنها در جذب گردشگر به این کشور کمک کند بلکه برای افرادی که از طبیعت این سواحل استفاده می کنند، لذت حضور آن ها را با عبور از این پل زیبا دو چندان کند.

 

 

 

 

 

تصاویر زیبا و دیدنی پل دایراه ای در سواحل جنوبی مالدونادو ...

newtec.rozblog.com/.../تصاویر-زیبا-و-دیدنی-پلایراه-ای-در-سواحل-جن...
۲ ساعت پیش - پل,دایراه ای,سواحل جنوبی,مالدونادو اروگوئه,گردشگری,جهانگردی, ... همان طور که در تصاویر نیز مشاهده خواهید کرد طراحی دایره ای این پل باعث کاهش ... علاوه بر لاین رانندگی، یک محل نیز در کنار پل برای عبور به عابران پیاده اختصاص داده شده است. ... مراحل ساخت این پل مدور در اواخر سال ۲۰۱۵ به پایان رسید و به گفته معمار و ...

معماری جالب و دیدنی یک پل دایراه ای در سواحل جنوبی اروگوئه

monitor.shafaqna.com/FA/IR/3315471
۴ ساعت پیش - معماری جالب و دیدنی یک پل دایراه ای در سواحل جنوبی اروگوئه. ... معماری این پل مدور زیبا در اروگوئه برای کسانی که از روی آن تردد می کنند نمایش ...

خبر724، آخرین اخبار ایران و جهان

khabar724.ir/
گزارشی از تغییرات ترکیب استقلال و پرسپولیس در نیم فصل دوم · معماری جالب و دیدنی یک پل دایراه ای در سواحل جنوبی اروگوئه · به دنبال راه‌حل برای تبدیل ...

گنجینه فیلم - مشاهده مطالب

www.tebyan.net/newmobile.aspx/1388/07/index.aspx?...10...
معماری این موزه آنقدر جالب و دیدنی است كه گردشگران بسیاری را از نقاط مختلف جهان به سوی ... از 10 كشور آمریكای جنوبی، یعنی برزیل، آرژانتین، پاراگوئه، اروگوئه، ... در جنوب اسپانیا منطقه‌ای به نام جبل‌الطارق وجود دارد، كه در این منطقه یك تنگه می باشد .... Chinoike Jigoku و یا همان برکه خونین جهنم در حقیقت چشمه ای است که در شهر بپو در ...

جغرافیا

eslami-76.blogfa.com/
این منطقه شبیه به یک ناحیه در جنوب در سال 1982 است که تنها 400 تا 700 کیلومتر ... امروزه آثار هنری و معماری بسیاری متعلق به قرن نوزدهم و نیمه اول قرن بیستم در ونیز .... بود فرودگاه بین المللی کاراسکو، اروگوئه کاراسکو فرودگاهی متعلق به بخش .... حالت کمانی این پل به گونه ای طراحی شده است که همراه با انعکاس آن در آب یک دایره ...

ویزا - تور | سفرهای کاغذی - ژانویه 2013 بایگانی - خانه

visa-tour.com › راهنمای سفر › ۱۳۹۱
این شهر در ساحل جنوبی ریودولاپلاتا و بر روی ساحل جنوب شرقی قاره آمریکای جنوبی و ... بوئنوس آیرس که به شدت تحت تأثیر فرهنگ اروپا قرار گرفته، به خاطر معماری، ... در اصلاحات ۱۹۹۴ قانون اساسی آرژانتین، این شهر یک شهر خودمختار معرفی گردید، از این .... و تورهای داخلی با راهنما از موزه و سالن پشت صحنه تئاتر، تجربه ای جالب است.

An Introduction To Tourism - برزیل در آیینه جهانگردی

gardeshgar6.blogfa.com/post-50.aspx
و با کشورهای اروگوئه در جنوب و آرژانتین و پاراگوئه در جنوب غربی همچنین با بولیوی و .... مغازه‌ها و موسسات اداری و همچنین تعدادی از مکان‌های دیدنی شهر در این ناحیه واقع شده‌اند. ... بنای با عظمت بازار شهری با معماری جالب گوتیک آلمانی در حاشیه شمال شرقی مرکز .... شهر ریو با یک پل بزرگراهی به طول ۱۴ کیلومتر بر روی خلیج گوانابارا به ...

آتلیه معماری مهرازان - ساختمان های معروف معماری

mehrazan92.blogfa.com/category/3

خانه ای بر صخره های معلق، همراه با یک استخر معلق، رویایی و نامتناهی در دامنه صخره ای در ... هسته خصوصی اقامتگاه مانند یک پل از سطح زمین سر برآورده است و منظر شفاف و ..... و با توجه به ویژگی‌های طبیعی، سواحل زیبای مرجانی و آب‌های زلال اطراف آن، به عنوان ... بندر لنگه در استان هرمزگان و از مراکز دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران است.

siamak بازدید : 28 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از بی بی سی، شرکت خودروسازی تویوتای ژاپن، برای چهارمین سال متوالی در سال 2015 بزرگ‌ترین خودروساز جهان شد.

این شرکت در سال 2015 به میزان 10.15 میلیون دستگاه خودرو تولید کرده است که بیش از 200 هزار دستگاه بیشتر از 9.93 میلیون دستگاه خودروهای تولیدی گروه خودروسازان فولکس واگن آلمان بوده است.

تویوتا همچنین توانسته است سطوح تولید از پیش تعیین شده خود را نیز پشت سر بگذارد.

از سوی دیگر گروه خودروسازی جنرال موتورز آمریکا نیز پس از فولکس واگن با 9.8 میلیون دستگاه خودروی تولید شده در جایگاه سومین شرکت خودروسازی جهان در سال 2015 قرار گرفت.

در نیمه نخست سال 2015 فولکس واگن بیشتر از تویوتا خودرو تولید کرد اما با رو شدن رسوایی آلایندگی خودروهای این شرکت، فروش فولکس واگن کاهش قابل توجهی را تجربه کرد.

در سال 2014 تویوتا 10.23 میلیون دستگاه خودرو تولید کرده بود.

به دلیل کاهش رشد اقتصاد جهانی استقبال خریداران در بازارهای خودروی کشورهای در حال توسعه به شدت کاهش یافته است.

 

 

 

 

 

 

تویوتا بزرگ‌ترین خودروساز جهان شد - فارس

www.farsnews.com/newstext.php?nn=13941107001223
۲ روز پیش - شرکت خودروسازی تویوتای ژاپن در سال 2015 با تولید 10.15 میلیون خودرو بار ... برای چهارمین سال متوالی در سال 2015 بزرگ‌ترین خودروساز جهان شد.

تویوتا برای چهارمین سال متوالی بزرگترین خودروساز جهان شد ...

gadgetnews.ir/77069/تویوتا-بزرگترین-خودروساز-جهان/
رتبه: ۱۰۰% - ‏۱ رأی
۲ ساعت پیش - کمپانی خودروسازی ژاپنی تویوتا ( Toyota ) ، برای چهارمین سال متوالی به عنوان بزرگترین خودروساز جهان در سال ۲۰۱۵ معرفی شد.این شرکت در سال ...

تویوتا برای چهارمین سال متوالی بزرگترین خودروساز جهان شد ...

tnews.ir/news/5EA056640963.html
۲ ساعت پیش - تویوتا برای چهارمین سال متوالی بزرگترین خودروساز جهان شد.

تویوتا بزرگ‌ترین خودروساز جهان شد - مجله ماشین

www.machinemag.ir/News.aspx?ID=9805
۱۸ ساعت پیش - شرکت خودروسازی تویوتای ژاپن، برای چهارمین سال متوالی در سال 2015 بزرگ‌ترین خودروساز جهان شد. این شرکت در سال 2015 به میزان 10.15 میلیون ...

عصر خودرو - تویوتا بزرگترین خودروساز جهان شد

www.asrekhodro.com/News/.../تویوتا-بزرگترین-خودروساز-جهان-شد
۲۱ ساعت پیش - عصر خودرو- تویوتا برای چهارمین سال متوالی عنوان بزرگترین خودروساز جهان را از حیث میزان فروش از آن خود کرد.

بزرگ‌ترین خودروساز جهان در سال 2015 که بود !؟ - اروند پلاک

arvandplak.ir › اخبار خودروهای داخلی
۱ روز پیش - شرکت خودروسازی تویوتای ژاپن در سال 2015 با تولید 10.15 میلیون خودرو بار ... برای چهارمین سال متوالی در سال ۲۰۱۵ بزرگ‌ترین خودروساز جهان شد.

تویوتا بزرگ‌ترین خودروساز جهان در 2015 - دنیای اقتصاد

www.donya-e-eqtesad.com/news/1002917/
۲ روز پیش - گروه اقتصاد بین‌الملل: تویوتا موتور اعلام کرد در سال 2015 موفق به‌فروش 151/ 10 میلیون دستگاه خودرو شده و برای چهارمین سال متوالی جایگاه ...

تویوتا بزرگترین خودروساز جهان شد - SPI News

spinews.ir/car/7819-تویوتا-بزرگترین-خودروساز-جهان-شد.html
۲۰ ساعت پیش - عصر خودرو- تویوتا برای چهارمین سال متوالی عنوان بزرگترین خودروساز جهان را از حیث میزان فروش از آن خود کرد.

تویوتا برای چهارمین سال متوالی بزرگترین خودروساز جهان شد

monitor.shafaqna.com/FA/IR/3315935
۲ ساعت پیش - تویوتا برای چهارمین سال متوالی بزرگترین خودروساز جهان شد. ... امام جمعه کرمانشاه : اقتدار ايران اسلامي همواره به همه دنيا ثابت شده است. - خبرگزاری ...

گوناگون » تویوتا بزرگ‌ترین خودروساز جهان شد

www.khabar.pichak.net/.../تویوتا_بزرگ‌ترین_خودروساز_جهان_شد

به گزارش سرویس اقتصادی "جام نیـوز" به نقل از بی بی سی، شرکت خودروسازی تویوتای ژاپن، برای چهارمین سال متوالی در سال 2015 بزرگ‌ترین خودروساز جهان شد.

 

siamak بازدید : 45 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از بی بی سی، شرکت خودروسازی تویوتای ژاپن، برای چهارمین سال متوالی در سال 2015 بزرگ‌ترین خودروساز جهان شد.

این شرکت در سال 2015 به میزان 10.15 میلیون دستگاه خودرو تولید کرده است که بیش از 200 هزار دستگاه بیشتر از 9.93 میلیون دستگاه خودروهای تولیدی گروه خودروسازان فولکس واگن آلمان بوده است.

تویوتا همچنین توانسته است سطوح تولید از پیش تعیین شده خود را نیز پشت سر بگذارد.

از سوی دیگر گروه خودروسازی جنرال موتورز آمریکا نیز پس از فولکس واگن با 9.8 میلیون دستگاه خودروی تولید شده در جایگاه سومین شرکت خودروسازی جهان در سال 2015 قرار گرفت.

در نیمه نخست سال 2015 فولکس واگن بیشتر از تویوتا خودرو تولید کرد اما با رو شدن رسوایی آلایندگی خودروهای این شرکت، فروش فولکس واگن کاهش قابل توجهی را تجربه کرد.

در سال 2014 تویوتا 10.23 میلیون دستگاه خودرو تولید کرده بود.

به دلیل کاهش رشد اقتصاد جهانی استقبال خریداران در بازارهای خودروی کشورهای در حال توسعه به شدت کاهش یافته است.

 

 

 

 

 

تویوتا بزرگ‌ترین خودروساز جهان شد - فارس

www.farsnews.com/newstext.php?nn=13941107001223
۲ روز پیش - شرکت خودروسازی تویوتای ژاپن در سال 2015 با تولید 10.15 میلیون خودرو بار ... برای چهارمین سال متوالی در سال 2015 بزرگ‌ترین خودروساز جهان شد.

تویوتا برای چهارمین سال متوالی بزرگترین خودروساز جهان شد ...

gadgetnews.ir/77069/تویوتا-بزرگترین-خودروساز-جهان/
رتبه: ۱۰۰% - ‏۱ رأی
۲ ساعت پیش - کمپانی خودروسازی ژاپنی تویوتا ( Toyota ) ، برای چهارمین سال متوالی به عنوان بزرگترین خودروساز جهان در سال ۲۰۱۵ معرفی شد.این شرکت در سال ...

تویوتا برای چهارمین سال متوالی بزرگترین خودروساز جهان شد ...

tnews.ir/news/5EA056640963.html
۱ ساعت پیش - تویوتا برای چهارمین سال متوالی بزرگترین خودروساز جهان شد.

تویوتا بزرگ‌ترین خودروساز جهان شد - مجله ماشین

www.machinemag.ir/News.aspx?ID=9805
۱۸ ساعت پیش - شرکت خودروسازی تویوتای ژاپن، برای چهارمین سال متوالی در سال 2015 بزرگ‌ترین خودروساز جهان شد. این شرکت در سال 2015 به میزان 10.15 میلیون ...

عصر خودرو - تویوتا بزرگترین خودروساز جهان شد

www.asrekhodro.com/News/.../تویوتا-بزرگترین-خودروساز-جهان-شد
۲۱ ساعت پیش - عصر خودرو- تویوتا برای چهارمین سال متوالی عنوان بزرگترین خودروساز جهان را از حیث میزان فروش از آن خود کرد.

بزرگ‌ترین خودروساز جهان در سال 2015 که بود !؟ - اروند پلاک

arvandplak.ir › اخبار خودروهای داخلی
۱ روز پیش - شرکت خودروسازی تویوتای ژاپن در سال 2015 با تولید 10.15 میلیون خودرو بار ... برای چهارمین سال متوالی در سال ۲۰۱۵ بزرگ‌ترین خودروساز جهان شد.

تویوتا بزرگ‌ترین خودروساز جهان در 2015 - دنیای اقتصاد

www.donya-e-eqtesad.com/news/1002917/
۲ روز پیش - گروه اقتصاد بین‌الملل: تویوتا موتور اعلام کرد در سال 2015 موفق به‌فروش 151/ 10 میلیون دستگاه خودرو شده و برای چهارمین سال متوالی جایگاه ...

تویوتا بزرگترین خودروساز جهان شد - SPI News

spinews.ir/car/7819-تویوتا-بزرگترین-خودروساز-جهان-شد.html
۲۰ ساعت پیش - عصر خودرو- تویوتا برای چهارمین سال متوالی عنوان بزرگترین خودروساز جهان را از حیث میزان فروش از آن خود کرد.

گوناگون » تویوتا بزرگ‌ترین خودروساز جهان شد

www.khabar.pichak.net/.../تویوتا_بزرگ‌ترین_خودروساز_جهان_شد
به گزارش سرویس اقتصادی "جام نیـوز" به نقل از بی بی سی، شرکت خودروسازی تویوتای ژاپن، برای چهارمین سال متوالی در سال 2015 بزرگ‌ترین خودروساز جهان شد.

تسنیم - تویوتا بزرگترین خودروساز جهان شد - صاحب‌خبر

sahebkhabar.ir/news/10720738/تویوتا-بزرگترین-خودروساز-جهان-شد
۱ روز پیش - رکت خودروسازی تویوتای ژاپن در سال ۲۰۱۵ با تولید ۱۰٫۱۵ میلیون خودرو بار دیگر بزرگ‌ترین خودروساز جهان شد. ... [فارس] برای چهارمین سال متوالی · تویوتا بزرگ‌ترین خودروساز جهان شد ...

 

siamak بازدید : 41 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

 

 

در ویندوز ۸ شاهد قابلیت‌ها و تغییراتی هستیم که کارکرد سیستم‌عامل را بسیار بهبود داده است. این قابلیت‌ها تجربه‌ی کار با ویندوز را آن‌قدر بهینه کرده است که بعید است کسی که با ویندوز ۸ کار کرده به راحتی از آن‌ها بگذرد و به ویندوز ۷ برگردد. ولی مسأله‌ای که در مورد ویندوز ۸ وجود دارد ظاهر آن است که بسیار با نسخه‌های پیشین ویندوز متفاوت است و با اینکه این تغییرات در راستای بهبود صورت گرفته ولی با صلیقه‌ی بسیاری از کاربران هم‌خوانی ندارد.

در این مقاله از پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام، قصد داریم ابزارهایی به شما معرفی کنیم که بوسیله‌ی آن‌ها در ویندوز ۷ از بسیاری از قابلیت‌های ویندوز ۸ استفاده کنید بدون اینکه مجبور باشید به ویندوز ۸ ارتقا دهید.

 

 

انتقال فایل‌ها به شیوه‌ی ویندوز ۸

شاید بتوان گفت در میان تمام قسمت‌هایی که در ویندوز ۸ بهبود یافته، قسمت مربوط به کپی و انتقال فایل‌ها از همه کاربردی‌تر و مهم‌تر است. پنجره‌ی کپی و انتقال در ویندوز ۷ و نسخه‌های پیشین آن قابلیت چندانی ندارد و برای فایل‌های زیاد و حجیم و فایل‌هایی که در کپی کردندشان مشکلاتی مثل ایراد  منبع فایل و یا وجود فایل‌های مشابه در محل مقصد وجود داشته باشد، تاحدودی ناکارامد است.

در ویندوز ۸ عملیات کپی و انتقال فایل‌ها، سریع‌تر انجام می‌گیرد، مشکلات هوشمندانه‌تر مدیریت می‌شوند و حتی تغییرات سرعت انتقال فایل‌ها نیز به صورت نمودار برای کاربر نمایش داده می‌شود.

 

فایل‌هایی که قسمت نمودار سرعت آن‌ها به رنگ زرد است یعنی انتقال آن‌ها با گزینه‌ی Pause به وسیله‌ی کاربر موقتاً متوقف شده است.

اگر می‌خواهید از این قابلیت‌های جدید و کاربردی در ویندوز ۷ بهره‌مند شوید پیشنهاد می‌کنیم نرم‌افزار TeraCopy را نصب نمایید. این نرم‌افزار مجانی، بسیار قوی و بسیار پرطرفدار است.

TeraCopy عملیات کپی و انتقال فایل‌ها را سریع‌تر از ابزار پیش‌فرض ویندوز انجام می‌دهد و قابلیت‌هایی از جمله متوقف نمودن عملیات به صورت موقتی (Pause) دارد و اطلاعات زیادی از فایل‌ها در اختیار کاربر می‌گذارد. علاوه بر این‌ها در مواقعی که یک فایل ایراد داشته باشد کل عملیات را متوقف نمی کند. بلکه از آن فایل عبور می‌کند و در پایان کار از کاربر سوال می‌کند که می‌خواهد با آن فایل چکار کند.

teracopy

TeraCopy‌ بهترین نرم‌افزار کپی و انتقال فایل‌ برای نسخه‌های پیشین ویندوز (ویندوز ۷ و قبل از آن) می‌باشد و می‌تواند جایگزین ابزار پیشفرض ویندوز شود تا در هنگام کپی یا انتقال فایل‌ها به طور خودکار از آن استفاده شود.

ابزار مدیریت فایل ویندوز ۸

ابزار مدیریت فایل ویندوز یا Windows Explorer (همان پنجره‌ای که با بازکردن MyComputer  باز می‌شود.)یکی از ابزارهایی است که عموم مردم بسیار با آن کار می‌کنند و در عین حال نمی‌دانند که می‌توانند آن را همانند نرم‌افزارهای دیگر ویندوز عوض کنند تا قابلیت‌های جدیدی بدست بیاورند.

در ویندوز ۸،ظاهر Explorer تغییرات عمده‌ای کرده است. مهم ترین تغییر آن استفاده از حالت ربانی به جای حالت کلاسیک است. حالت ربانی (Ribbon) پنج سال پیش در مجموعه‌ی Microsoft Office 2007 به مردم معرفی شد. در این حالت کار با نرم‌افزار بسیار ساده تر و راحت‌تر است. کاربر در عین حال که به تمام گزینه‌های یک منو دسترسی دارد برای هرکدام یک آیکون می‌بیند و به همین خاطر دیگر احساس سردرگمی نمی‌کند و به راحتی به تمام گزینه‌های نرم‌افزار مسلط می‌شود. علاوه بر این ظاهر نرم‌افزار نیز در این حالت بسیار زیبا تر از شکل کلاسیک منویی است.

علاوه بر حالت ربانی گزینه‌ی Up‌ نیز که در نسخه‌های بعد از ویندوز XP از Explorer حذف شده بود، باز گشته است. بوسیله‌ی این گزینه در هر پوشه‌ای که باشید می‌توانید با کلیک کردن بر روی آن، یک پوشه به عقب برگردید.

قابلیت دیگر ویندوز ۸ قابلیت Mount شدن فایل‌های ISO با دوبار کلیک بر روی آن‌ها است. فایل ISO فایلی است که تمام محتویات یک دیسک فیزیکی (مثل CD) درون آن ذخیره می‌شود. این فایل‌ها توسط نرم‌افزارهای رایت CD و DVD تولید می‌شوند تا بتوان کل محتویات آن دیسک را به محل دیگر انتقال داد یا از آن بدون در اختیار داشتن اصل دیسک استفاده کرد. Mount شدن فایل ISO‌ به این معنا است که  یک درایو مجازی برای آن ایجاد می‌شود. مثل اینکه آن CD یا DVD‌ را درون دستگاه خود قرار داده باشیم.

این قابلیت‌های جدید را می‌توانید توسط نرم‌افزارهای Better Explorer و WinCDEmu داشته باشید. Better Explorer مشابه نسخه‌ی جدید Explorer در ویندوز ۸ از ظاهر ربانی بهره می‌برد و قابلیت‌های بسیاری (از جمله گزینه‌ی Up) دارد. بعد از نصب آن کافی است آیکون آن را داخل نوار وظیفه‌ی پایین صفحه (Taskbar) بیاورید و به جای ابزار پیش‌فرض ویندوز از آن استفاده کنید.

betterexplorer

البته اگر می‌خواهید به همراه این نرم‌افزار از TeraCopy استفاده کنید باید گزینه‌ی Allow third-party file operation replacements را در تنظیمات آن فعال کنید.

نرم‌افزار WinCDEmu نرم‌افزار بسیار ساده‌ای است که مثل ویندوز ۸ با یک کلیک فایل‌های ISO را Mount می‌کند و جایگزین این قابلیت در ویندوز ۸ خواهد بود.

نرم‌افزار Wincdemu به همراه ‌Better Explorer

نرم‌افزار WinCDemu به همراه ‌Better Explorer

Task Manager

نسخه‌ی جدید Task Manager که در ویندوز ۸ بکار گرفته شده است بسیار عالی است به طوری که آن را می‌توان بهترین نرم‌افزار Task Manager که تا کنون برای ویندوز عرضه شده است معرفی کرد. نسخه‌ی جدید Task Manager، قابلیت‌هایی بسیار کاربردی دارد. مثلاً با یک کلیک می‌توانید explorer.exe را اجرای مجدد (restart) کنید. در این نسخه، صفحه‌ی مدیریت پروسه‌ها (Processes) بسیار گسترده شده و صفحه‌ای هم برای مدیریت نرم‌افزارهای Startup (نرم‌افزارهایی که با اجرای ویندوز به طور خودکار اجرا می‌شوند.) گذارده شده است.windows8taskmanager

هیچ نرم‌افزاری نیست که با نصب آن بر روی ویندوز ۷ کاملاً جای خالی Task Manager ویندوز ۸ پر شود ولی می‌توان از نرم‌افزار Process Explorer که توسط خود Microsoft عرضه شده است استفاده کرد که نسبت به Task Manager‌ ویندوز ۷ با سروسامان تر است و با اینکه کمی کار با آن سخت تر از ابزار پیش‌فرض ویندوز است ولی قابلیت‌های خوبی برای کاربران به ارمغان می‌آورد. از جمله‌ی این قابلیت‌ها نشان دادن پروسه‌ها به صورت نمودار درختی است. اینگونه متوجه می‌شوید که چه پروسه‌هایی توسط پروسه‌های دیگر ایجاد شده اند. اگر می‌خواهید از این نرم‌افزار به عنوان نرم‌افزار Task Manager پیش‌فرض ویندوز استفاده کنید تا با زدن Ctrl+Alt+Delete باز بشود، در منوی Options بر روی گزینه‌ی Replace Task Manager کلیک کنید.

processexplorer

اگر می‌خواهید مانند ویندوز ۸ ابزاری قوی و کاربر پسند برای مدیریت نرم‌افزارهای Startup داشته باشید می‌توانید از نرم‌افزار CCleaner استفاده کنید. این نرم‌افزار برای بهینه سازی سیستم قابلیت‌های بسیار کارا و مفیدی دارد. اگر نمی‌خواهید این نرم‌افزار را نصب کنید می‌توانید از نرم‌افزار Autoruns‌ استفاده کنید که توسط خود Microsoft عرضه شده است. کار با این نرم‌افزار از msconfig راحت تر و از ابزار مدیریت Startup در ویندوز ۸ و CCleaner سخت تر است. ولی در عوض قابلیت‌های بیشتری نسبت به دو گزینه‌ی قبل در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

CCleaner

نرم‌افزار CCleaner

نرم‌افزار Autoruns

آنتی‌ویروس ویندوز ۸

در ویندوز ۸ برعکس نسخه‌های پیشین ویندوز، یک نرم‌فزار بسیار قدرتمند ضد ویروس در ویندوز نصب است به نام Windows Defender. این نرم‌افزار در حقیقت ترکیب Microsoft Security Essentials (نرم‌افزار آنتی‌ویروس رسمی مایکروسافت) با Windows Firewall است و حتی ظاهر آن هم تفاوتی با Microsoft Security Essentials نمی‌کند. لذا می‌توانید در ویندوز ۷ این نرم‌افزار را مجاناً دریافت کرده و نصب کنید و از قابلیت‌های امنیتی آن بهره مند شوید.

MicrosoftSecurityEssentials

افزایش بسیار زیاد سرعت در ویندوز ۸

سرعت بوت در ویندوز ۸ به مراتب از ویندوز ۷ بالاتر است. دلیل این افزایش سرعت این است که هسته‌ی سیستم‌عامل با خاموش شدن کامپیوتر، خاموش نمی‌شود. بلکه به حالت Hibernate می‌رود یعنی اطلاعات آن از رم به هارد‌دیسک کپی شده و در صورتی که تغییر عمده‌ای در رایانه در زمان خاموش بودن آن رخ نداده باشد دفعه‌ی بعدی که رایانه روشن می‌شود دیگر احتیاجی نیست که هسته از اول اجرا شود. تنها اطلاعات قبلی از هارددیسک به درون رم باز می‌گردد و این یعنی صرفه‌جویی بسیار زیاد در زمان بوت.

اگر می‌خواهید در ویندوز ۷ سرعت بارگذاری ویندوز را افزایش دهید می‌توانید آن را کاملاً خاموش نکنید. یعنی آن را به حالت Sleep یا Hibernate ببرید. در حالت Sleep تنها اجزایی از رایانه خاموش نمی‌شوند که برای ازبین نرفتن محیط کاری فعلی و ادامه‌ی کار با رایانه باید روشن بمانند مثل RAM. در Hibernate کل محتویات RAM به درون هارددیسک کپی می‌شود و با روشن شدن رایانه این محتویات به درون RAM باز می‌گردند و به این صورت می‌توانید به کار قبلی خود با رایانه ادامه دهید. در حالت Sleep‌ رایانه کمی برق مصرف می‌کند و اگر هم برق قطع بشود مثل اینکه رایانه را کاملاً خاموش کرده اید پنجره‌هایی که با آن‌ها در حال کار بودید از بین می‌روند. ولی در حالت Hibernate رایانه کاملاً خاموش می‌شود و نه تنها برقی مصرف نمی‌کند بلکه با قطع شدن برق نیز مشکلی پیش نخواهد آمد. در حالت Sleep رایانه بعد از فعال شدن تنها حدود ۲ یا ۳ ثانیه طول می‌کشد تا کاملاً روشن شود و بتوانید با آن کار کنید.

ویندوز ۸ بار اطلاعاتی کمتری برای RAM دارد و این یعنی مقدار بیشتری از ظرفیت RAM را می‌توانید برای نرم‌افزارها استفاده کنید و این یعنی سرعت بیشتر. برای این در ویندوز ۷ نمی‌توانید کاری بکنید جز اینکه RAM رایانه‌ی خود را ارتقا دهید. امروزه قطعاتی مثل RAM‌ قیمت چندانی ندارند و با خرید RAM می‌توانید با هزینه‌ی کم، تفاوت زیادی در سرعت رایانه‌ی خود مشاهده کنید.

دانلود TeraCopy

دانلود Better Explorer

دانلود WinCDemu

دانلود Process Explorer

دانلود CCleaner

دانلود Autoruns

دانلود

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چگونه قابلیت‌های ویندوز ۸ را به ویندوز ۷ بیاوریم - برسام

barsam.ir/archive/چگونه-قابلیت‌های-ویندوز-۸-را-به-ویندو/
۲۸ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - این قابلیت‌ها تجربه‌ی کار با ویندوز را آن‌قدر بهینه کرده است که بعید است کسی که با ویندوز ۸ کار کرده به راحتی از آن‌ها بگذرد و به ویندوز ۷ برگردد.

آموزش 20 ترفند ویندوز 8 برای استفاده حداکثر از امکانات ...

www.zoomit.ir/howto/computer/1927-ترفند-ویندوز-8
۲۱ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - اگر شما هم نسخه آزمایشی ویندوز ۸ را بر روی سیستم خود نصب کرده و ... و آن‌را ذخیره نمایید، البته در ویندوز ۷ ابزار بسیار جذابی به نام Snipping ... دسترسی به قابلیت‌های ویندوز‌ گردی در ویندوز 8 بسیار ساده است، اما .... برای من یک سوال هست ما که کامپیوتر یا لب تاب قدیمی داریم چگونه میتوانیم ویندوز لمسی آنرا حذف ...

چگونه منوی استارت را آبرومندانه به «ویندوز 8» خود بازگردانیم ...

farnet.ir/1391/08/.../how-to-bring-the-start-menu-back-in-windows-8/
امکانات و قابلیت‌های این ویندوز فوق‌العاده هستند، اما برخی اعتقاد دارند این ویندوز یک مشکل بزرگ ... چگونه منوی استارت را آبرومندانه به «ویندوز 8» خود بازگردانیم! .... به نظر من ویندوز 8 ، باعث میشه تجربه تلخ ویستا برای مایکروسافت تکرار بشه !

آموزش: چگونه Hibernate را در ویندوز 8 به منوی پاور اضافه ...

toranji.ir/آموزش-چگونه-hibernate-را-در-ویندوز-8-به-منوی-پاور/
۳ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اما در ویندوز 8، 8.1 این قابلیت به صورت پیش فرض فعال نیست. با ترنجی همراه باشید تا Hibernate را به منوی پاور اضافه کنیم. Hibernate حالتی ...

نحوه ورود به سیف مود ویندوز 8 و 7 و XP - بایت گیت

bytegate.ir/نحوه-ورود-به-سیف-مود-ویندوز-8-و-7-و-xp/
۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آموزش وارد شدن و بوت کردن ویندوز در حالت سیف مد یا سیف مود (Safe mode) در همه ویندوزها (8.1 و 8 و 7 و XP) به منظور اشکال یابی و تعمیر ویندوز و نرم افزارهای آن. ... -us/insider/wiki/insider_wintp-insider_install/how-to-restore-missing- ...

تجربه کار با استارت اسکرین ویندوز 8 در ویندوز 7 - گویا آی ...

www.gooyait.com › آموزش
۱۸ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - شاید ویندوز 8 قابلیت های بسیار زیادی را برای کاربران خود تدارک دیده باشد ، اما تنها چیزی که برای ... چون می خواهیم استارت اسکرین را به ویندوز 7 بیاوریم . ... چگونه از بروزرسانی خودکار ویندوز ۷ و ۸ به ویندوز ۱۰ جلوگیری نماییم.

چگونه قابلیت‌های ویندوز ۸ را به ویندوز ۷ بیاوریم | پایگاه ...

www.linkpad.ir › نرم افزار › نرم افزار Windows
در ویندوز ۸ شاهد قابلیت‌ها و تغییراتی هستیم که کارکرد سیستم‌عامل را بسیار بهبود داده است. این قابلیت‌ها تجربه‌ی کار با ویندوز را آن‌قدر بهینه کرده است که بعید ...

بررسی و راهنمای کامل استفاده از ویندوز 8 - انزل وب

anzalweb.ir/1390/12/14/بررسی-و-راهنمای-کامل-استفاده-از-ویندوز-8/
۱۴ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - همانطور که قبلا نیز به آن اشاره کرده بودیم نصب ویندوز ۸ دارای تعداد مراحل ... به عنوان مثال اگر شما دارای دو سیستم عامل ۸ و ۷ بر وری کامپیوتر ... علاوه بر این در قسمت Advance نیز قابلیتهای دسترسی به Command Prompt،System Restore و. ..... تنظیمات زبان ویندوز 8 , چگونه در ویندوز 8 پسورد تصویری ایجاد کنیم ...

چگونه قابلیت های ویندوز 8 را به ویندوز 7 بیاوریم | در ویندوز

www.ghatreh.com/news/.../چگونه-قابلیت-های-ویندوز-ویندوز-بیاوریم
۲۸ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - در ویندوز 8 شاهد قابلیت ها و تغییراتی هستیم که کارکرد سیستم عامل را بسیار بهبود داده است. این قابلیت ها تجربه ی Ú.

چگونه در ویندوز ۸ و ۸٫۱ به حالت SafeMode برویم؟ - دیجیاتو

digiato.com/.../11/.../چگونه-در-ویندوز-۸-و-۸-۱-به-حالت-safemode-برویم...

۶ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - چگونه در ویندوز ۸ و ویندوز ۸.۱ حالت SafeMode را بوت کنیم.

 

siamak بازدید : 29 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

محمدرضا توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه "ساینا" اولین مرورگر ایرانی است که مراحل بومی سازی آن توسط متخصصان ایرانی انجام شده اظهار داشت: در حال حاضر این پروژه مراحل تست و آزمون اولیه را طی می کند و پس از نسخه آزمایشی، نسخه اولیه آن آماده عرضه خواهد بود.

وی با بیان اینکه مرورگر ایرانی سازگار با دو سیستم عامل ویندوز و لینوکس طراحی شده است ادامه داد: اجرای این طرح، با همکاری مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت - متما-، شرکت ایمن رایانه امیرکبیر و مپنا به سفارش سازمان فناوری اطلاعات ایران نهایی شده است.

توکلی با تاکید بر سطح امنیت بالا در این مرورگر فارسی، امکان شخصی سازی نحوه نمایش صفحه وب، دانلودگر ویدئو و امکان مرتب سازی بر اساس پربازدیدترین، محبوب ترین و جدید ترین سایتها را از جمله امکانات این مرورگر عنوان کرد و گفت: مرورگر ایرانی به شکل متن باز - اپن سورس - طراحی شده و علاوه بر اینکه بومی سازی شده، استفاده از یک سری خدمات مانند پشتیبانی از زبان فارسی، تغییر تم، شکل و کدهای امضای الکترونیکی را پشتیبانی می کند.

سرپرست مرکز متما با بیان اینکه مرورگر یک نرم افزار است که کامپیوتر کاربر را از طریق پروتکل ها شبیه سازی می کند تا کاربر بتواند آدرس و صفحات مورد نظر خود را ببیند ادامه داد: معروفترین مرورگرها در فضای سایبر را فایرفاکس، کروم، اینترنت اکسپلورر تشکیل می دهند که اغلب کاربران از این مرورگرها استفاده می کنند اما در سالهای اخیر برخی شرکتهای داخلی در حوزه تولید مرورگر بومی ورود کردند که به موفقیت چندانی دست پیدا نکرده اند.

وی گفت: هم اکنون نسخه آزمایشی ساینا - Saina - آماده و قرار است در فازهای بعدی، از صفر تا صد این پروژه با حمایتهایی که از آن می شود توسط متخصصان داخلی کشور در اختیار کاربران قرار گیرد.

توکلی با تاکید براینکه استفاده از مرورگر فارسی ضریب امنیت کاربر را افزایش می دهد، افزود: تمام منوهای این مرورگر فارسی بوده و حتی کاربران عامه نیز می توانند از آن استفاده کنند.

سرپرست مرکز متما با تاکید براینکه هم اکنون برخی از کدهای این نرم افزار بومی سازی و فارسی شده و حتی برخی از قسمتهای این مرورگر مشابه خارجی ندارد، تصریح کرد: برای مثال بخش حمایت از خانواده در این مرورگر دیده شده تا خانواده ها این امکان را داشته باشند که اجازه استفاده بخشی از آدرسهای اینترنتی را به فرزندان خود ندهند و از طرفی امکان کنترل استفاده از IP آدرسها برای سنین مختلف در این مرورگر دیده شده است.

وی با بیان اینکه استفاده از مرورگر ایرانی سرعت کاربر را بالا می برد خاطرنشان کرد: در فاز بعدی امکانات کنترلی برای حمایت از خانواده با ارائه سرویس های "لیست سیاه" و "لیست سفید" افزوده خواهد شد.

به گفته توکلی این نرم افزار متناسب با تکنولوژی روز دنیا بوده و مشابه مرورگرهای دیگر عمل می کند اما از لحاظ طراحی متفاوت از دیگر مرورگرها است.

وی گفت: در نسخه بتا این مرورگر، امکان دریافت نظرات کاربران نیز وجود دارد تا هر ایرانی پس از استفاده از این مرورگر، نظر خود را برای هرچه بهتر شدن این محصول و رفع مشکلات احتمالی از طریق ایمیل اعلام کند.

توکلی با تاکید براینکه ایجاد و پشتیبانی از این سرویس در مرحله اول و با کمک بخش داخلی حدود 400 میلیون تومان هزینه دربر داشته است گفت: برای توسعه آتی و اصلاح و تغییرات ساختاری نیاز به 500 میلیون تا یک میلیارد تومان بودجه خواهیم داشت تا نسخه کامل فارسی این مرورگر را تا 3 سال آینده از طریق ورژن های مختلف موبایل و PC در اختیار کاربران قرار دهیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مرورگر "ساینا" جایگزین اکسپلورر و فایرفاکس - خبرگزاری مهر

www.mehrnews.com/.../مرورگر-ساینا-جایگزین-اکسپلورر-و-فایرفاک...
۹ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - سرپرست مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت از طراحی و آغاز بکار نخستین مرورگر ایرانی در دو نسخه ویندوز و لینوکس متناسب با سیستم عامل ...

آغاز بکار نخستین مرورگر ایرانی در دو نسخه ویندوز و لینوکس ...

mazandasnaf.ir/.../آغاز-بکار-نخستین-مرورگر-ایرانی-در-دو-نسخه-ویندو...
سرپرست مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت از طراحی و آغاز بکار نخستین مرورگر ایرانی در دو نسخه ویندوز و لینوکس متناسب با سیستم عامل کاربران ایرانی خبر داد.

مرورگر "ساینا" جایگزین اکسپلورر

www.zahedan-tebyan.ir/cms/printit.asp?id=27764
مرورگر "ساينا" جايگزين اکسپلورر. سرپرست مرکز مديريت توسعه ملي اينترنت از طراحي و آغاز بکار نخستين مرورگر ايراني در دو نسخه ويندوز و لينوکس متناسب با ...

کمیته علمی-دانشجویی فناوری اطلاعات سلامت

www.committemazhit.blogfa.com/
سرپرست مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت از طراحی و آغاز بکار نخستین مرورگر ایرانی در دو نسخه ویندوز و لینوکس متناسب با سیستم عامل کاربران ایرانی خبر داد.

آغاز به*کار نخستین مرورگر ایرانی - انجمن جوملا ایران

joomlaforum.ir/showthread.../17407-آغاز-به*کار-نخستین-مرورگر-ایرا...
۱۰ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 8پست - ‏8 نویسنده
سرپرست مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت از آغاز به*کار نخستین مرورگر ایرانی در دو نسخه ویندوز و لینوکس متناسب با سیستم عامل کاربران ...

"ساینا" مرورگر بومی ایرانی, کپی برداری از فایرفاکس | آی ...

www.itsn.ir/?p=10563
۱۷ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - هفته‌‌ گذشته سرپرست مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت از طراحی و آغاز به کار نخستین مرورگر ایرانی در دو نسخه ویندوز و لینوکس متناسب با ...

ساینا» دروغی به نام مرورگر ایرانی و خطری برای امنیت کاربران

https://tech.tavaana.org/fa/Saina-Iranian-web-browser-actually-is-firefox
۱۶ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - تواناتک: هفته‌‌ گذشته سرپرست مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت از طراحی و آغاز به کار نخستین مرورگر ایرانی در دو نسخه ویندوز و لینوکس ...

گرفتن بهانه افزایش تعرفه تلفن از مخابرات با لغو دو مصوبه ...

khabaronline.ir/detail/315686/ict/comunication
۹ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - سرپرست مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت از طراحی و آغاز بکار نخستین مرورگر ایرانی در دو نسخه ویندوز و لینوکس متناسب با سیستم عامل ...

[PDF]اینترنت در زنجیر - کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران

persian.iranhumanrights.org/wp-content/.../Internet_report_P_Digital-1.p...
از طراحی و آغاز بکار نخستین مرورگر ایرانی در 30خبر در تاریخ نهم مهرماه سال 92، سرپرست ... دو نسخه ویندوز و لینوکس متناسب با سیستم عامل کاربران ایرانی داد.

آغاز بکار نخستین مرورگر ایرانی در دو نسخه ویندوز و لینوکس

www.arshnews.ir/sdcbs0b80rhbffp.uiur.html
... اين مطلب به دوستان. (( آغاز بکار نخستین مرورگر ایرانی در دو نسخه ویندوز و لینوکس )) ... سکته مغزی سومین عامل مرگ ایرانی ها/ روزانه ۱۰۰۰ سکته مغزی · ساخت قطعه ...
siamak بازدید : 36 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

ساختن تصاویر سه بعدی به روندی برای تولید نیاز دارد. یکی از روش ها این است که با استفاده از دو لنز، یک تصویر برجسته تولید کنیم. حالا پژوهشگران دانشگاه هاروارد به راهی دست یافته اند که این کار را تنها با یک لنز و بدون ابزار دیگری انجام دهند. تصویر بالا یکی از تصاویر آزمایشی برای نشان دادن تکنیک سه بعدیِ تک لنز است.

 

این روش با گرفتن دو عکس با یک دوربین یا میکروسکوپ انجام می شود. دوربین جا به جا نمی شود، اما عمق فوکوس هر یک متفاوت است. تصاویر تهیه شده در یک رایانه اجرا می شود تا زاویه نور هر پیکسل را محاسبه کند. این کار به رایانه امکان می دهد که مشخص کند اگر تصویر از زاویه و مکان دیگری تهیه می شد (دوربین دومی در کار بود) نتیجه چه شکلی می شد.

به این تکتیک «تصویر برداری لحظه ای میدان نور» می گویند. این محققان ابداع خود را در مقاله ای در مجله علمی «اپتیک لترز » به چاپ رسانده اند. این تصاویر با کنار هم گذاشته شدن، امکان تولید انیمیشن برجسته را نیز فراهم می کنند. آنچه این فناوری را جذاب می کند این است که می تواند توسط یک دوربین عادی به کار گرفته شود. با این حساب پتانسیل عظیمی برای مشاهده عناصر میکروسکوپیک، عکس ها، و البته فیلم های سه بعدی به وجود آمده است.

ویدیوی کوتاهی از تصاویر سه بعدی که به این روش درست شده است :

 

یکی از این محققان توضیح می دهد: «وقتی به تماشای یک فیلم سه بعدی می نشینید ناگزیرید سرتان را حرکت دهید تا اطراف تصویر سه بعدی را ببینید؛ اما خوب این کار بی فایده است چراکه تصویری که می بینید به عینکی که به چشم دارید بستگی دارد. استفاده از روش تصویر برداری لحظه ایِ میدان نور، تصویری پرسپکتیو-شیفت داده شده به دست می دهد که فقط با یک دوربین تهیه شده است. با این روش شاید روزی دیگر نیازی به عینک (سه بعدی) نباشد. حالا با یک صفحه نمایش مناسب، می توانید آن پشت را هم به نمایش بگذارید و تماشاگران با حرکت دادن سرشان احساس کنند واقعاً در همان مکان هستند.»


 

Creating 3D images with a single lens, without moving it

Harvard researchers come up with a computational method for creating images with depth from a single lens.
Making 3D images is typically a bit of a production. One method is to use two lenses to create a stereoscopic image. Harvard researchers have come up with a way to create 3D images using a single lens without requiring new hardware.

The method works by taking two images with a camera or microscope. The camera doesn't move, but each image is focused at a different depth. Those images are then run through a computer that calculates the angle of light to each pixel. This allows the computer to determine what the image would look like if taken from a different position, the way the second lens on a 3D camera would see it.

The technique is called "light field moment imaging." A paper describing the research has been published in the Optics Letters journal.

The images can be stitched together to create a stereoscopic animation, as seen in the demonstration video below. What's so intriguing about this technology is that it can be used with a regular camera, opening up potential uses for viewing microscopic materials, photos, and eventually movies in 3D.

    "When you go to a 3D movie, you can't help but move your head to try to see around the 3D image but, of course, it's not going to do anything because the stereo image depends on the glasses. Using light field moment imaging, though, we're creating the perspective-shifted images that you'd fundamentally need to make that work — and just from a regular camera. So maybe one day this will be a way to use all of the existing cinematography hardware and get rid of the glasses. With the right screen, you could play that back to the audience, and they could move their heads and feel like they're actually there," says graduate

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خلق تصاوير 3 بعدي با روشي جديد توسط محققان دانشگاه ...

gadgetnews.ir/.../creating-3d-images-with-a-single-lens-without-moving-...
۲۰ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - خلق تصاوير 3 بعدي با روشي جديد توسط محققان دانشگاه هاروارد. ارسال شده ... این روش با گرفتن دو عکس با یک دوربین یا میکروسکوپ انجام می شود.

تصاویر برای خلق تصاوير 3 بعدي با روشي جديد توسط محققان دانشگاه هاروارد.گزارش تصاویر
تصاویر بیشتر برای خلق تصاوير 3 بعدي با روشي جديد توسط محققان دانشگاه هاروارد.

خلق تصاوير 3 بعدي با روشي جديد توسط محققان دانشگاه ...

hostoserver.net/web/.../خلق-تصاوير-3-بعدي-با-روشي-جديد-توسط-محق...
اخبار خلق تصاوير 3 بعدي با روشي جديد توسط محققان دانشگاه هاروارد. دانلود آپدیت نو تلگرام برای اندروید، iOS، ویندوزفون، دسکتاپ و مکHe3am1 ماه قبل. خرید هاست.

خلق تصاویر سه بعدی باروشی جدید توسط محققان دانشگاه هارولد

00mahdicompany.blogfa.com/post/23
company..mahdi - خلق تصاویر سه بعدی باروشی جدید توسط محققان دانشگاه هارولد ... یکی از روش ها این است که با استفاده از دو لنز، یک تصویر برجسته تولید کنیم. حالا پژوهشگران دانشگاه هاروارد به راهی دست یافته اند که این کار را تنها با یک لنز و ...

لیزر و اپتیک‎ - Facebook

https://es-la.facebook.com/SwnyaSntDawdy/
خلق تصاوير 3 بعدي با روشي جديد توسط محققان دانشگاه هاروارد : ساختن تصاویر سه بعدی به روندی برای تولید نیاز دارد. یکی از روش ها این است که با استفاده از دو لنز، ...

جراحی از راه دهان/ تشخیص بیماری با خالکوبی/ پیش بینی ...

www.mehrnews.com/news/.../جراحی-از-راه-دهان-تشخیص-بیماری-با-خالک...
۵ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - دانشمندان دانشگاه هاروارد سال گذشته روشهای جدیدی با فناوری پیشرفته توسعه ... محققان چسب پوستی ابداع کرده اند که با تزریق انسولین از طریق پوست ... جایگزین برای عضو و بافت های آسیب دیده و خراب شده بدن خلق کنند. ... این اطلس جدید تصاویر سه بعدی تهیه شده از اسکن های MRIمغز 100 داوطلب را ترکیب می کند.

فناوریهایی که به یاری پزشکان آمدند +عکس - - سایت خبری ...

https://www.tabnak.ir/.../news/.../فناوریهایی-که-به-یاری-پزشکان-آمدند-...
۶ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - به گزارش مهر، محققان در سالی که گذشت، زیست حسگری را ساختند که شیوه ای ... مستقر شود و دربرگیرنده هزاران تصویر سه بعدی خواهد بود که اطراف یک کابین سه ... دانشمندان دانشگاه هاروارد سال گذشته روشهای جدیدی با فناوری پیشرفته توسعه ... قطعات جایگزین برای عضو و بافت های آسیب دیده و خراب شده بدن خلق کنند.

ایسنا - چاپ سه‌بعدي

www.isna.ir/fa/tag/.../چاپ%20سه‌بعدي
محققان دانشگاه پلی‌تکنیک فدرال لوزان در فرانسه از ایده تصاویر هولوگرافی سه‌ بعدی که طی ... VULCAN اعطا کرده که توسط شرکت آزمایشگاه طراحی خلاق (LCD) در پکن طراحی شده است. ... محققان دانشگاه کارنگی ملون از یک روش چاپ زیستی سه‌بعدی برای تولید ... محققان با ارائه چاپگر سه بعدی جدیدی موفق به تبدیل نانوالیاف سلولز به ...

آرشیو تازه های علوم نوین

novinu.sums.ac.ir/archiv-new-of-science.html
۱۹ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ایجاد نوزادانی با سه والد به عنوان یک روش منطقی برای پیشگیری از تولد نوزادان ... در تکنیک ایجاد جنین با سه والد که در تصویر زیر نشان داده شده است، ابتدا .... دانشمندان انستیتو سلول های بنیادی هاروارد با استفاده از تکنیک جدید ویرایش ..... و خلقی فرد را کنترل می کند بلکه توسط خلق و رفتار ما نیز کنترل می شود.

توسعه جوهر جدید نانوذرات برای استفاده در باتری های چاپ سه ...

www.topinearth.com/.../توسعه-جوهر-جدید-نانوذرات-برای-استفاده-در-بات...

۸ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در حال حاضر محققان دانشگاه هاروارد مشغول کار بر روی روشی به منظور ... دهد که می تواند برای باتری های چاپ سه بعدی و دیگر اجزای الکترونیکی با کمک تکنولوژی های فعلی مورد استفاده قرار گیرد. ... اگر اثبات شود که رویکرد انجام شده توسط Lewis proves مثمر ثمر است، .... ۱۳ تصویر که نشان می دهد زمین چقدر کوچک است !

siamak بازدید : 35 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

 

اپل، نام پرطمطراقش را مدیون نبوغ استیو جابز است. از پیکسار تا اپل، میراثی به جای مانده از این نابغه دنیای فناوری هستند.

استیو جابز یکی از نمادهای فن‌آوری که نامش در فهرست ۱۰مرد با نفوذ جهان به چشم می‌خورد، دو سال پیش در پنجم اکتبر درگذشت.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ایسنا، تیم کوک – مدیرعامل کنونی شرکت اپل که پس از استیو جابز جانشین وی شد، به مناسبت دومین سالگرد مرگ نابغه تکنولوژی جهان در نامه‌ای به کارکنان این شرکت نوشت:

“امروز دومین سالگرد مرگ استیو است. امیدوارم هر یک از شما تجلی آن چیزی باشید که او برای همه ما و کل جهان بود. استیو انسان فوق العاده‌ای بود که جهان را به مکان بهتری تبدیل کرد. اغلب به او فکر می‌کنم و از خاطرات دوستی، بینش و رهبری او قدرت فراوانی بدست می‌آورم.

استیو شرکتی را از خود بجا گذاشته که تنها او میتوانست آن را بسازد و روحیه او برای همیشه بنیان اپل خواهد بود. ما به کاری که او به شدت عاشقش بود ادامه می‌دهیم تا یاد و خاطره اش را زنده نگه داریم و هیچ بزرگداشتی بالاتر از این برای او وجود ندارد. من مطمئنم که او به تک تک شما افتخار می‌کند”.

استیو جابز در ۲۴ فوریه ۱۹۵۵ در سانفرانسیسکو به دنیا آمد. او یکی از بزرگترین مخترعان و نابغه‌های فن‌آوری قرن گذشته است. او یکی از موسسان شرکت کامپیوتری اپل است.

در سال ۱۹۸۵ وی پس از اختلاف با هیات مدیره شرکت اپل را ترک و شرکت نکست سازنده پلت فورم کامپیوتر را تاسیس کرد. وی در سال ۱۹۸۶ بخش گرافیک کامپیوتری لوکاس فیلم را در اختیار گرفت و پس از تهیه کنندگی انیمیشن داستان اسباب بازی در سال ۱۹۹۵ اعتباری برای خود دست و پا کرد.

وی همچنین یکی از موسسان و رئیس اجرایی استودیو انیمیشن پیکسار بود که بعدها پس از ادغام پیکسار و والت دیسنی یکی از اعضای هیئت مدیره والت دیسنی شد.

در سال ۱۹۹۶ پس از آنکه اپل در ساخت یک سیستم عامل شکست خورد، مسوولان این شرکت سراغ جابز و شرکت نکست رفتند و پلت فرم نکست به پایه و اساس سیستم عامل مک تبدیل شد.

بدین ترتیب جابز به شرکتی که خود آن را تاسیس کرده بود بازگشت و به عنوان رئیس موقت کنترل آن را در دست گرفت. استیو جابز توانست شرکت اپل را ظرف دو سال از ورشکستگی به سوددهی برساند.

تحت مدیریت جابز شرکت اپل دستگاههای محبوب آی مک، آی پاد، آیفون و آی پد و خدماتی نظیر آی تون و اپل استور را ارائه کرد. موفقیت این محصولات و خدمات باعث شد شرکت اپل چندین سال بازگشت سرمایه باثبات را تجربه کند و به یکی از باارزش ترین برندهای جهان تبدیل شود.

استیو جابز در سال ۲۰۰۳ به سرطان پانکراس مبتلا شد. اگرچه بیماری وی در مراحل اولیه درمان شد اما عدم تعادل هورمونی باعث شد که وی در سال ۲۰۰۹ تحت عمل جراحی پیوند کبد قرار بگیرد. پس از آن وی به دلیل بیماری اش روز به روز لاغرتر به نظر میرسید. وی در اوت ۲۰۱۱ از مدیرعاملی اپل استعفا داد و ریاست هیات مدیره را به دست گرفت.

جابز در نامه استعفای خود نوشته بود: همواره گفته‌ام اگر روزی فرا برسد که نتوانم به وظایف و انتظاراتی که از من به عنوان مدیرعامل اپل می‌رود عمل کنم، خودم اولین کسی خواهم بود که این موضوع را به شما اطلاع خواهم داد. متاسفانه این روز فرا رسیده است.

استیو جابز سرانجام در پنجم اکتبر ۲۰۱۱ درگذشت.

جابز تابحال جوایز متعددی را به دلیل تاثیرگذاری اش بر دنیای فن آوری و صنعت موسیقی دریافت کرده و لقب‌های متعددی نظیر “افسانه ای” ، “آینده نگر” و “رویایی” به او داده شده است. او همچنین به عنوان “پدر انقلاب دیجیتال”، “استاد نوآوری” و “طراح کمالگرا” شناخته می‌شود.

واکنش جهان به مرگ اسطوره

اما مرگ استیو جابز واکنشهای زیادی برای جهانیان داشت که شرکت اپل به همین دلیل بسیاری فعالیتهایش را به تعویق انداخت و حتی دیگر شرکت‌ها نیز به احترام جابز رونمایی‌ها و اقدامات جدیدشان را تا مدتی به تعویق انداختند و شرکت اپل روز بعد از مرگ جابز صفحه نخست سایت اینترنتی خود را به احترام وی تغییر داد.

در صفحه نخست شرکت اپل تصویر بزرگی از استیو جابز به همراه تاریخ تولد (۱۹۵۵)‌ و تاریخ وفات (۲۰۱۱) او قرار داده شد.

در همین حال بیل گیتس، ثروتمندترین مرد آمریکا و بنیا‌ن‌گذار شرکت مایکروسافت نیز در واکنش به خبر درگذشت جابز عنوان کرد: من و خانواده‌ام از شنیدن این خبر به شدت متاثر شدیم و شدیدا با خانواده استیو همدردی می‌کنیم. استیو کسی بود که زندگی بسیاری را تغییر داد.

وی افزود: من و استیو نزدیک به ۳۰ سال پیش برای اولین بار با هم ملاقات کردیم. ما در آن زمان هم‌دانشگاهی، رقیب و دوست بودیم. به جرات می‌توانم بگویم که دنیا نظیر افرادی مانند جابز را کمتر به خود دیده است.

مارک زاکربرگ، بنیان‌گذار شبکه اجتماعی فیس‌بوک نیز درباره فوت جابز گفت: از تو تشکر می‌کنم که دوست و مربی ما بودی. متشکرم از این‌که به ما نشان دادی چطور می‌توانیم دنیا را تغییر دهیم. دلمان برایت تنگ می‌شود.

دیک کاستولو، مدیرعامل توییتر، تیم کوک، مدیرعامل اپل و همچنین اعضای هیات مدیره شرکت اپل نیز در اظهاراتی جداگانه نسبت به درگذشت اسطوره فناوری اطلاعات واکنش نشان دادند.

نامگذاری ۱۶ اکتبر برای جابز 

در راستای برگزاری مراسم یادبودی برای بنیانگذار شرکت اپل در ۱۶ ماه اکتبر، در ایالت کالیفرنیا به نام “روز استیو جابز” نام‌گذاری شد و جری براون، فرماندار کالیفرنیا اعلام کرد که روز ۱۶ اکتبر در ایالت کالیفرنیا روز استیو جابز نامیده خواهد شد.

برترین مدیرعامل 

چندی پیش موسسه اینسید(Insead) در تازه‌ترین گزارش خود درباره مدیران عامل برتر جهان در سال ۲۰۱۲ نام استیو جابز فقید را در صدر قرار داد.

این فهرست بر اساس نظرسنجی از سه هزار و ۱۴۳ مدیرعامل از سراسر جهان تهیه شد و تاثیر شگرف استیو جابز باعث شد تا به رغم فوتش همچنان در صدر قرار بگیرد.
استیو جابز پیش از مرگ خود در سال ۲۰۱۰ نیز در صدر فهرست مدیران عامل برتر جهان موسسه اینسید قرار داشت.

۷ قانون جابز 

بی‌شک هر فردی برای موفقیت در زندگی از قوانینی پیروی می‌کند و این قوانین هرچند نانوشته هستند که وی را به پیشرفت سوق می‌دهند.

بنیانگذار شرکت اپل تاثیرات غیرقابل انکاری در زندگی بسیاری از مردم جهان گذاشت و این تاثیرات ناشی از ابداعات او در شرکت اپل بوده است.

وی برای رسیدن به این موفقیت از قوانینی پیروی می‌کرد که یکی از دوستان نزدیک او آن‌ها را بازگو کرده است.

۱-کاری را که عاشق آن هستید انجام دهید.

۲- در جهان تاثیر بگذارید.

۳- ارتباط برقرار کنید.

۴- تمرکز خود را بر همه چیز نگذارید.

۵- تجربیات جدید ایجاد کنید.

۶- توانایی بیان درست ایده‌های خود را افزایش دهید.

۷- استفاده از محصولاتان را پیچیده نکنید.

جملات تاثیرگذار 

استیو جابز در زمان حیاتش جملات تاثیرگذاری را در گفت‌وگو با روزنامه‌ها و نشریات گفته که از جمله آنها به موارد زیر می‌توان اشاره کرد.

“تمرکز و سادگی سرلوحه کار من بوده است. سادگی میتواند از پیچیدگی سخت تر باشد. باید سخت کار کنید تا ذهن خود را شفاف کرده و به سادگی برسید. اما ارزشش را دارد زیرا زمانی که به آن نقطه برسید میتوانید کوه را جابجا کنید.” (بیزینس ویک ۲۵ مه ۱۹۹۸)

“ثروتمندترین فرد گورستان بودن برای من مهم نیست… اینکه شب هنگام خواب با خود بگویم ما کار خارق العاده ای انجام داده‌ایم، برای من اهمیت دارد. (وال استریت ژورنال ۲۵ مه ۱۹۹۳)

“شغل شما بخش زیادی از زندگی شما را تشکیل می‌دهد و تنها راه اینکه واقعا از کارتان راضی باشید اینست که کاری را انجام دهید که به بزرگی آن اعتقاد داشته باشید. و تنها راه انجام کارهای بزرگ اینست که عاشق کارتان باشید. اگر تابحال آن را پیدا نکرده اید به جستجو ادامه دهید و تسلیم نشوید. (ژوئن ۲۰۰۵)

” هیچ کس نمیخواهد بمیرد. حتی آنهایی که می‌خواهند به بهشت بروند نمی‌خواهند بمیرند تا به آنجا بروند. اما مرگ مقصد مشترک همه ما است. هیچ کس تاکنون از آن نگریخته. مرگ بهترین ابداع زندگی است. مرگ عامل تغییر حیات است و باعث می‌شود پیرها بروند و راه را برای جوانها باز کنند. اکنون شما جوان هستید اما روزی نه چندان دور فرا می‌رسد که به تدریج پیر می‌شوید و کنار می‌روید. متاسفانه خیلی دراماتیک است ولی واقعیت محض است. (ژوئن ۲۰۰۵)

“معتقدم اگر شما کاری را انجام دهید و فوق العاده از آب درآید باید پس از آن سراغ کار فوق العاده دیگری بروید، نه اینکه مدتها در باد آن بخوابید. فقط به دنبال این باشید که ماموریت بعدی تان چیست. ” (ان بی سی مه ۲۰۰۶)

تماس کلینتون برای رهایی از رسوایی 

در زندگینامه استیو جابز آمده است: بیل کلینتون در زمان انتشار اخبار رسوایی رابطه نامشروع خود با “مونیکا لوینسکی” از استیو جابز برای برون‌رفت از این بحران، تقاضای کمک کرده بود.

در این کتاب آمده است: بیل کلینتون رئیس جمهور اسبق آمریکا در زمان انتشار خبر رسوایی رابطه نامشروع خود با مونیکا لوینسکی طی یک تماس تلفنی شبانه از بنیانگذار اپل خواسته بود تا در مورد چگونگی مدیریت این رسوایی او را راهنمایی کند.
استیو جابز در پاسخ به درخواست بیل کلینتون گفته بود: “اگر این کار را کرده‌اید من نمی‌توانم به شما کمک کنم، اگر این کار را انجام داده‌اید باید موضوع را به ملت آمریکا بگویید.”

به گفته نویسنده کتاب، پس از اینکه جابز این پاسخ را به کلینتون داد سکوتی سنگین در آن‌طرف خط تلفن برقرار شد.

اندکی پس از مرگ استیو جابز، کلینتون در یک مصاحبه درخصوص رابطه دوستی خود با بنیانگذار اپل صحبت کرد.

تعهد برای نابودی اندروید! 

طبق ادعای زندگینامه‌نویس رسمی استیو جابز، وی متعهد شده بود تا سیستم عامل اندروید را که توسط گوگل در مقابل سیستم عامل IOS شرکت اپل ساخته شد و آن را به عنوان یک سرقت بزرگ می‌دید، نابود سازد.

زندگینامه‌نویس جابز مدعی است که بنیانگذار اپل از سیستم عامل گوگل که در حال حاضر پرفروش‌ترین سیستم عامل تلفن‌های هوشمند است، خشمگین شده بود؛ وی قصد داشت تا اندروید را از بین ببرد، چراکه آن را یک محصول دزدی می‌دانست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

درمورد نابغه دنیای فناوری بیشتر بدانید - برسام

barsam.ir/archive/درمورد-نابغه-دنیای-فناوری-بیشتر-بدانی/
۱۵ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اپل، نام پرطمطراقش را مدیون نبوغ استیو جابز است. از پیکسار تا اپل، میراثی به جای مانده از این نابغه دنیای فناوری هستند.

آسمان - درمورد نابغه دنیای فناوری بیشتر بدانید

sky1998.blogfa.com/post/6
اپل، نام پرطرفدارش را مدیون نبوغ استیو جابز است. از پیکسار تا اپل، میراثی به جای مانده از این نابغه دنیای فناوری هستند. استیو جابز یکی از نمادهای فن‌آوری که نامش ...

درمورد نابغه دنیای فناوری بیشتر بدانید :: آینده ساز بوکان

https://bokan.blog.ir/1392/10/10/مکومگموگموگموگکوکگوگ
۱۰ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اپل، نام پرطرفدارش را مدیون نبوغ استیو جابز است. از پیکسار تا اپل، میراثی به جای مانده از این نابغه دنیای فناوری هستند. استیو جابز یکی از ...

درمورد نابغه دنیای فناوری بیشتر بدانید - کلوپ ایرانی

irani-club.ir/tag/درمورد+نابغه+دنیای+فناوری+بیشتر+بدانید
... فناوری بیشتر بدانید. دانلود به صورت pdf باحجم 835.44 KB. پسورد : ندارد. ادامه مطلب + دانلود. برچسب ها : درمورد نابغه دنیای فناوری بیشتر بدانید, استیو جابز,.

اپل، نام پرطمطراقش را مدیون نبوغ استیو... - مجله دنیای فناوری ...

https://www.facebook.com/lastest.it.news/posts/584571898275073
از پیکسار تا اپل، میراثی به جای مانده از این نابغه دنیای فناوری هستند. برای مشاهده متن کامل خبر و... ... درمورد نابغه دنیای فناوری بیشتر بدانید · LikeCommentShare ...

در مورد نابغه یدنیا (مدیر اپل) بیشتر بدانیم

isoftahar.aytablog.com/page-599164.html
در مورد نابغه یدنیا (مدیر اپل) بیشتر بدانیم. اپل، نام پرطمطراقش را مدیون نبوغ استیو جابز است. از پیکسار تا اپل، میراثی به جای مانده از این نابغه دنیای فناوری ...

فناوری روز دنیا - مطالب محمدرضا شدتی

fanavareyrozdonya.mihanblog.com/post/author/1312781/page/2
۱ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - فناوری های روز دنیا، روز به روز و حتی بدون اغراق ساعت به ساعت در حال پیشرفت هستند و هر یک از شرکت ... درمورد نابغه دنیای فناوری بیشتر بدانید.

اولین تلفن همراه هوشمند منحنی “واقعی” دنیا معرفی شد

fannavari-donya.rzb.ir/post/13
اولین تلفن همراه هوشمند منحنی “واقعی” دنیا معرفی شد, <-BlogAbout->, ... درمورد نابغه دنیای فناوری بیشتر بدانید. » سنسور حرکتی تلفن های هوشمند، شما را ردیابی می ...

professional engineers IT

programmer-it91.blogfa.com/

 

siamak بازدید : 35 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

 

 

سازمان امنیت ملی آمریکا از یک طرف هر چه از دستش بر می آید می کند تا به اطلاعات بیشتری از وب وندان دست پیدا کند؛ از سمت دیگر بی احتیاطی خود کاربران و اهمیت ندادن شرکت ها همگی باعث می شود رمقی در تن حافظان امنیت فضای سایبر باقی نماند.

 

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از نگهبان، قبلاً در باب خیانت GPS به صاحبش شنیده بودیم حالا این وسط فقط این را کم داشتیم که بگویند از شر سنسور شتاب تلفن تان هم در امان نیستیم. با این سنسور می شود پیدا تان کرد؛ می پرسید چطور؟

محققان دانشگاه استنفرد آمریکا می گویند هر شتاب سنج نسبت به اندازه استاندارد قدری خطا دارد که مقدارش برای هر تلفن منحصر به فرد است. این مقدار قابل محاسبه است و می توان مثل ردی آن را دنبال کرد و مکان تلفن را پیدا کرد.

بدتر این که از قرار معلوم ردیابی از طریق شتاب سنج کار سختی نیست و برای اثبات این مدعا محققان استنفرد یک وب سایت طراحی کرده اند که اگر با تلفن خود وارد آن شوید جزئیات حرکت شما با موبایل را هم می گوید.

 

 

 

 

 

سنسور حرکتی تلفن های هوشمند، شما را ردیابی می کنند - برسام

barsam.ir/archive/سنسور-حرکتی-تلفن-های-هوشمند،-شما-را-ردی/
۲۸ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - سازمان امنیت ملی آمریکا از یک طرف هر چه از دستش بر می آید می کند تا به اطلاعات بیشتری از وب وندان دست پیدا کند؛ از سمت دیگر بی احتیاطی خود ...

سنسور حرکتی تلفن های هوشمند، شما را ردیابی می کنند - جدید ...

www.momtaznews.com/سنسور-حرکتی-تلفن-های-هوشمند،-شما-را-ردی/
سنسور حرکتی تلفن های هوشمند، شما را ردیابی می کنند. به اشتراک بگذارید. گردآوری شده توسط گروه فن آوری اطلاعات ممتاز نیوز. سازمان امنیت ملی آمریکا از یک طرف هر ...

سنسور حرکتی تلفن های هوشمند، شما را قابل ردیابی می کنند ...

magifa.com/detail/657711/article/6
ردیاب قوی با تلفن هوشمند اندروید - ... برچسب ها: Accelerometer Motion Sensor Track تلفن هوشمند ردیابی ... مایکروسافت به دنبال روش های رمزنگاری قوی تر برای ...

شتاب سنج چگونه کار می کند و در تلفن های هوشمند چه نقشی دارد؟

www.asriran.com › عصرايران دو › داستان کوتاه
سنسور شتاب سنج به کار رفته در اسمارت فون ها شتاب را در سه محور x و y و z اندازه گیری می کند. لذا تلفن هوشمند شما می تواند حرکت در هر یک از سه محور را حس کرده و جهت ...

سنسور حرکتی تلفن های هوشمند، شما را قابل ردیابی می کنند ...

rayanpc.weblogs.us/1392/.../سنسور-حرکتی-تلفن-های-هوشمند،-شما-را-ق...
۲۷ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - سازمان امنیت ملی آمریکا از یک طرف هر چه از دستش بر می آید می کند تا به اطلاعات بیشتری از وب وندان دست پیدا کند؛ از سمت دیگر بی احتیاطی خود ...

سنسور حرکتی تلفن های هوشمند، شما را ردیابی می کنند - تی ...

tnews.ir/news/EB0918292927.html
۲۸ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - سازمان امنیت ملی آمریکا از یک طرف هر چه از دستش بر می آید می کند تا به اطلاعات بیشتری از وب وندان دست پیدا کند؛ از سمت دیگر بی احتیاطی خود ...

فناوری روز

www.clicknews.blogfa.com/
یک تیم 100 نفره برروی ساعت هوشمند اپل، iWatch کار می‌کنند. تیم 100 نفره ساعت هوشمند .... سنسور حرکتی تلفن های هوشمند شما را ردیابی میکنند. سازمان امنیت ملی ...

آیا تلفن همراه شما قابل ردیابی است؟ - کوی دانش - kooy

kooy.ir/News2853.html
برای این کار نیاز به داده های تلفن همراه شما که از شبکه دریافت می شوند می باشد و این داده ها نباید در ... آیا خارج کردن سیم کارت به مخفی شدن شما کمکی می کند؟ ... این تکنولوژی توسط مغازه ها برای بررسی حرکات و رفت و آمدهای شما استفاده می شود. .... البته برخی از تلفن های همراه هوشمند امروزی (مانند آیفون 6 و گلکسی S6) به شما اجازه ی باز ...

علوم و دانش روز

www.knowledgeworld.blogfa.com/
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات ، این گوشی هوشمند منحنی برای تبعیت از شکل صورت طراحی شده است ... سنسور حرکتی تلفن های هوشمند، شما را ردیابی می کنند.

اینتل از تلفن هوشمندی جدید با دوربین RealSense رونمایی ...

digiato.com/.../01/.../اینتل-و-تلفن-هوشمند-جدید-با-دوربین-realsense-...

۱۸ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این دوربین RealSense که ZR300 نامیده می شود، با همراهی یک سنسور شتاب سنج، ژیروسکوپ و ... استفاده می کند تا بتواند با دقت بیشتری حرکات را ردیابی و تشخیص دهد. ... برچسب‌ها:RealSenseZR300اینتلژست های حرکتیموبایل مفهومی ... گوگل و اینتل می خواهند دید ۳ بعدی را به تلفن هوشمند شما بیاورند · اینتل ...

siamak بازدید : 31 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

 

آیا می شود نشان دادن مکان اندروید خود را را از گوگل سلب کرد؟

 

امنیت مسئله ای مهم در دنیای امروز است. اگر نگران هستید که گوگل مکان شما را نشان دهد و امنیت شما به خطر بیفتد، می توانید با خواندن این مقاله ، این اجازه را از گوگل سلب کنید.

Keep-Google

1. منو را بفشارید و تنظیمات سیستم (System Settings) را انتخاب کنید.

Homemenu

2. در صفحه تنظیمات، روی سرویس مکان نما (Location services) کلیک کنید.

SkitchImage5-48

3. تیک جعبه کنار سرویس مکان نمای گوگل (Google Location Services) را بردارید تا این امکان غیر فعال شود.

SkitchImage6-244. با تیک زدن دوباره این قسمت، می توانید دوباره این امکان را فعال سازید.

SkitchImage7-205. در صفحه ای که ظاهر می شود، روی موافق (Agree) کلیک کنید تا رضایت خود را از غیر فعال شدن آن نشان دهید.

SkitchImage8-10نکات و هشدارها

خاموش کردن این سرویس، استفاده از اپلیکیشن GPS را برای سیستم هدایت (Navigation) دشوار می سازد.

 

 

 

 

 

 

آیا می شود نشان دادن مکان اندروید خود را را از گوگل سلب کرد؟

barsam.ir/archive/آیا-می-شود-نشان-دادن-مکان-اندروید-خود-را/
۳۰ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اگر نگران هستید که گوگل مکان شما را نشان دهد و امنیت شما به خطر بیفتد، می توانید با خواندن این چگونه، این اجازه را از گوگل سلب کنید.

آیا می شود نشان دادن مکان اندروید خود را... - دانستنیها و فناوری ...

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid...id...
آیا می شود نشان دادن مکان اندروید خود را را از گوگل سلب کرد؟ ۱٫ منو را بفشارید و تنظیمات سیستم (System Settings) را انتخاب کنید. ۲٫ در صفحه تنظیمات،...

آیا می شود نشان دادن مکان اندروید خود را را از گوگل سلب کرد؟

www.shegeftangiz.com/archive/.../آیا-می-شود-نشان-دادن-مکان-اندروید-خود...
۳۰ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - شگفت انگیز: امنیت مسئله ای مهم در دنیای امروز است. اگر نگران هستید که گوگل مکان شما را نشان دهد و امنیت شما به خطر بیفتد، می توانید با خواندن ...

آیا می شود نشان دادن مکان اندروید خود را را از گوگل سلب کرد؟

badboy33.rozblog.com/.../آیا+می+شود+نشان+دادن+مکان+اندروید+خود+را+...
آیا می شود نشان دادن مکان اندروید خود را از گوگل سلب کرد؟ دسته بندی: گفتو گو, گپ, مطالب دیگر,. 49 بازدید. آیا می شود نشان دادن مکان اندروید خود را از گوگل سلب کرد؟

آیا می شود نشان دادن مکان اندروید خود را از گوگل سلب کرد؟

irani-club.ir/آیا-می-شود-نشان-دادن-مکان-اندروید-خود-را-از-گوگل-سلب-.html
۵٫ در صفحه ای که ظاهر می شود، روی موافق (Agree) کلیک کنید تا رضایت خود را از غیر فعال شدن آن نشان دهید. SkitchImage8-10. نکات و هشدارها. خاموش کردن این سرویس، ...

آیا می شود نشان دادن مکان اندروید خود را را از گوگل سلب کرد ...

www.parsilog.com/...news/آیا-می-شود-نشان-دادن-مکان-اندروید-خود-را.html
آیا می شود نشان دادن مکان اندروید خود را را از گوگل سلب کرد؟ کد مطلب: 232317. گردآوری شده توسط گروه فناوری: امنیت مسئله ای مهم در دنیای امروز است. اگر نگران هستید ...

آیا می شود نشان دادن مکان اندروید خود را را از گوگل سلب کرد ...

nadirpor.aytablog.com/page-507599.html
امنیت مسئله ای مهم در دنیای امروز است. اگر نگران هستید که گوگل مکان شما را نشان دهد و امنیت شما به خطر بیفتد، می توانید با خواندن این مقاله ، این اجازه را از گوگل سلب ...

آیا می شود نشان دادن مکان اندروید خود را را از گوگل سلب کرد ...

tnews.ir/news/851818372376.html
۳۰ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - امنیت مسئله ای مهم در دنیای امروز است. اگر نگران هستید که گوگل مکان شما را نشان دهد و امنیت شما به خطر بیفتد، می توانید با خواندن این مقاله ، این ...

آیا می گردد نشان دادن مکان اندروید خود را را از گوگل سلب کرد ...

www.momtaznews.com/آیا-می-گردد-نشان-دادن-مکان-اندروید-خود-ر/
آیا می گردد نشان دادن مکان اندروید خود را را از گوگل سلب کرد؟ ... جعبه کنار سرویس مکان نمای گوگل (Google Location Services) را بردارید تا این امکان غیر فعال شود.

elmnovin21

elmnovin21.blogfa.com/1392/09

آیا می شود نشان داد مکان اندروید خود را از گوگل سلب کرد؟ ... اگر نگران هستید که گوگل مکان شما را نشان دهد و امنیت شما به خطر بیفتد، می توانید با خواندن ... این درخواست ثبت اختراع رویکردهای احتمالی دیگر را چون کند کردن روند سقوط تلفن روی زمین و ...

siamak بازدید : 33 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

گوگل امسال و مجدداً دستگاه شارژر بیسیم خود را برای پشتیبانی از دستگاههای نکسوس ۵ و ۷ طراحی و امروز در فروشگاه خود عرضه کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات و به نقل از انجمن تخصصی آیفون، این دستگاه که به شکل یک پد مربع شکل بوده، در بازطراحی مجدد آن، استفاده از آهن ربا و ثبات بهتر برای نگهداری دستگاهها بر روی آن تلاش شده است. شارژر جدید در قسمت بالا براق بوده و بر خلاف مدل سال قبل گرد و غبار به خود جذب نمیکند. وزن این دستگاه ۱۰۵ گرم و ابعاد آن ۶۰*۶۰*۱۲٫۵ mm میباشد.

 

 

 

 

 

 

چگونگی استفاده از شارژر بی‌سیم Nexus - Nexus راهنما

support.google.com › Nexus راهنما › لوازم جانبی › شارژر بی‌سیم Nexus
با شارژر بی‌سیم Nexus، می‌توانید Nexus 4 ، Nexus 5 ، Nexus 6 یا Nexus 7 (2013) خودتان را راحت بدون نیاز به وصل کردن کابل به دستگاهتان شارژ کنید.

شارژ بیسیم مخصوص Nexus 5 - برسام

barsam.ir/archive/شارژ-بیسیم-مخصوص-nexus-5/
۱ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - گوگل امسال و مجدداً دستگاه شارژر بیسیم خود را برای پشتیبانی از دستگاههای نکسوس ۵ و ۷ طراحی و امروز در فروشگاه خود عرضه کرد.

شارژر بدون سیم نکسوس 5 - زوم تک

zoomtech.ir › اخبار فناوری › اخبار علمی › شارژر بدون سیم نکسوس ۵
۶ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - صفحه اصلی اخبار فناوری اخبار علمی شارژر بدون سیم نکسوس ۵ ... ۵ همراه با اندروید ۴.۴ کیت کت می گذرد اما حالا شارژر بدون سیم و وایرلسی مخصوص نکسوس ۵ امروز توسط گوگل در فروشگاه پلی استور ... آخرین شایعات (Nexus 5 (2015.

تصاویر برای شارژ بی سیم مخصوص Nexus 5‏گزارش تصاویر
تصاویر بیشتر برای شارژ بی سیم مخصوص Nexus 5

شارژ بیسیم مخصوص Nexus 5 - تی نیوز

tnews.ir/news/A60919192376.html
۱ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - گوگل امسال و مجدداً دستگاه شارژر بیسیم خود را برای پشتیبانی از دستگاههای نکسوس ۵ و ۷ طراحی و امروز در فروشگاه خود عرضه کرد. Nexus 5 ...

شارژر بي سيم جديد گوگل براي دستگاههاي نكسوس 4، 5 و 7 از ...

npshop.net/fullnews/1105/شارژر-بي-سيم-جديد-گوگل...4-5.../0/
اگر بياد داشته باشيد شركت گوگل در اوايل ماه جاري و در جريان رونمايي از گوشي هوشمند نكسوس 5 جديد اعلام كرد كه قصد دارد بزودي پد شارژ بي سيمي براي تعدادي از ...

بررسی گوشی هوشمند LG/Google Nexus 5 - وبسوار

websavar.ir/fa/news/2198/بررسی-گوشی-هوشمند-lggoogle-nexus-5
سیم‌کارت باید داخل سینی مخصوص که با استفاده از سوزن از بدنه خارج می‌گردد، قرار ... نکسوس 5 همچون نسل قبل از فناوری شارژ بی‌سیم QI پشتیبانی می‌کند و قادر است ...

شهر سخت افزار: شارژر بی سیم نکسوس 5 - آپارات

www.aparat.com/v/.../شهر_سخت_افزار%3A_شارژر_بی_سیم_نکسوس_...
۷ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شهر سخت افزار بررسی عملکرد شارژر بی سیم نکسوس 5 شهر سخت افزار: شارژر بی سیم نکسوس 5 نکسوس5 , شارژر بی سیم , شارژ وایرلس , , شهر ...

فناوری اطلاعات و کامپیوتر - شارژ بی سیم مخصوص NEXUS 5

www.itupdate.blogfa.com/post/7
گوگل امسال و مجدداً دستگاه شارژر بیسیم خود را برای پشتیبانی از دستگاههای نکسوس ۵ و ۷ طراحی و امروز در فروشگاه خود عرضه کرد. Nexus 5. به گزارش پایگاه خبری ...

پنج دلیل اصلی برای انتخاب Nexus 5 | وبلاگ رسمی ال جی ایران

lgblog.ir/1392/10/پنج-دلیل-اصلی-برای-انتخاب-nexus-5/

۱۱ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - علاوه بر این،Nexus 5 از امکان شارژ بی سیم و NFC بهره می‌برد و می‌توانید به صورت بی سیم به شارژ گوشی و یا انتقال فایل‌ها بپردازید. سوگلی جدید ...

siamak بازدید : 30 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

ماژول دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با استفاده از تکنولوژی ISOCELL سامسونگ تنها تغییری نیست که در بخش دوربین محصولات سامسونگ بخصوص پرچمدارهای این شرکت شاهد خواهیم بود. براساس اعلام رسانه های کره ای سامسونگ درحال کار برروی یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی نیز می باشد.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات و به نقل از پی سی وار، منابع ادعا کرده اند که ۱ دسامبر تاریخی برای شروع این پروژه از سوی بخش R&D سامسونگ بوده است، مجموعه ای از سنسورهای قدرتمند که دارای محرک های فوکوس اتوماتیک و مجموعه ای از لنزهای استادانه می باشد. هنوز اطلاعاتی در دست نیست که آیا در این محصول از تکنولوژی ISOCELL و تثبیت کننده تصویر نوری استفاده می شود یا خیر.

 

به نظر می رسد که استفاده از این سنسور در گلکسی اس ۵ با توجه به زمان باقیمانده ممکن نباشد، ضمن اینکه منابع از آماده شدن این سنسورهای دوربین در نیمه دوم سال ۲۰۱۴ خبر داده اند. شاید شاهد استفاده از این سنسورها در پرچمدارهای سال ۲۰۱۵ سامسونگ باشیم.

برای سال آینده میلادی، انتظار می رود که حدود ۲۵ درصد از اسمارت فون های سامسونگ از سنسور ۱۶مگاپیکسلی ISOCELL استفاده کنند. این دستگاهها به احتمال فراوان شامل گلکسی اس ۵ و گلکسی نوت ۴ نیز خواهند بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تکنولوژیک - سامسونگ و دوربین های ۲۰ مگاپیکسلی در ...

teknologik.blogfa.com/post/32
اژول دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با استفاده از تکنولوژی ISOCELL سامسونگ تنها تغییری نیست که در بخش دوربین محصولات سامسونگ بخصوص پرچمدارهای این شرکت ...

سامسونگ گوشی‌های پرچمدار آینده خود را به سنسور 20 ... - فارنت

farnet.ir/.../samsung-to-create-20-mp-camera-sensor-for-future-flagships/
رسانه‌های کره‌ای از بکارگیری سنسور دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در گوشی‌های سال آینده این شرکت گزارش می‌دهند. ... تعداد زیادی از سنسورهای دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و ۱۶ مگاپیکسلی توسط سامسونگ برای شرکت سونی در سال آینده تولید ... پست های مرتبط.

سامسونگ و دوربین های ۲۰ مگاپیکسلی در آینده! – parsilog

www.parsilog.com/.../سامسونگ-و-دوربین-های-۲۰-مگاپیکسلی-در-آی.ht...
ماژول دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با استفاده اَز تکنولوژی ISOCELL سامسونگ تنها تغییری نیست کة در بخش دوربین محصولات سامسونگ بخصوص پرچمدارهای این شرکت ...

سامسونگ و دوربین های 20 مگاپیکسلی در آینده! - برسام

barsam.ir/archive/سامسونگ-و-دوربین-های-20-مگاپیکسلی-در-آین/
۱۲ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ماژول دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با استفاده از تکنولوژی ISOCELL سامسونگ تنها تغییری نیست که در بخش دوربین محصولات سامسونگ بخصوص ...

افشاي اطلاعاتي از سنسورهاي آينده دوربين سامسونگ - اردک

ordak.cofeblog.ir/post/1027
۵ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سامسونگ در نظر دارد تا در آینده از فناوری های جدیدی در دوربین گوشی هایش .... که سامسونگ گلکسي اس ۷ ( Galaxy S7 ) را به دوربين ۲۰ مگاپيکسلي با

افشای اطلاعاتی از سنسورهای آینده دوربین سامسونگ | آی تی اس ان

www.itsn.ir/?p=37171
۲۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سنسورهای استفاده شده توسط سامسونگ در گوشی های آینده علاوه بر امکانات و. ... دوربین‌های BRITECELL سامسونگ ۲۰ مگاپیکسلی خواهند بود؛ این ...

گلکسی S7 با دوربین 12 مگاپیکسلی خود سامسونگ راهی ...

digiato.com/article/.../احتمالا-سامسونگ-گلکسی-s7-را-با-دوربین-12-مگ/
۱۲ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سامسونگ در نظر دارد به جای افزایش دایمی عدد پیکسل های دوربین، (گلکسی S6 حسگر 16 مگاپیکسل و S7 هم بر اساس شایعات، 20 مگاپیکسل هستند) ... و مخصوصا سامسونگ به بار خواهد آورد , آینده رو نمیشه پیش بینی کرد به شکل قاطع ...

گلکسی اس 7 سامسونگ همراه با حسگر دوربین 20 مگاپیکسلی ...

digiato.com/article/.../گلکسی-اس-7-سامسونگ-همراه-با-حسگر-دوربین-2...
۲۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گلکسی اس 7 سامسونگ همراه با حسگر دوربین 20 مگاپیکسلی عرضه می شود ... گردیده (برخلاف دوربین 16 مگاپیکسلی به کار رفته در کهکشانی های اخیر که با ..... نگاهی به چشم انداز گوگل برای آینده پر از هرج و مرج پردازش کامپیوتری.

عرضه Galaxy Note بعدی با دوربین ۲۰ مگاپیکسلی - عصر ...

www.asriran.com › عصرايران دو › داستان کوتاه

دوربین دیجیتالی جدید سامسونگ که هم‌اکنون ماژول اصلی آن ساخته می‌شود، در نیمه دوم سال آتی میلادی ... Galaxy Note سامسونگ در سال آینده همراه با دوربین دیجیتالی ۲۰ مگاپیکسلی وارد بازار شود. ... فروش استثنایی هارد دیسک های 1 ترابایت و 2 ترابایت.

siamak بازدید : 34 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

 

طرح مفهومی iTV، محصول جدید تلویزیون اپل

 

مدتی است هر زمان نامی از اپل به میان می آید همه ذهن ها به دنبال آیفون جدید و حدس و گمان های مرتبط با طراحی iPhone 6 می رود. مقداری که متخصص تر و علاقه مند تر باشند به دنبال آیپد می گردند و اینکه رنگ جدید آن آیا همانند شاهکار طلایی رنگ آیفون 5S خواهد بود یا خیر!

کمتر کسی به دنبال ایده جدید اپل به نام تلویزیون اپلی با نام iTV می رود. امروز به سراغ این درگیری جدید اپل رفته ایم و طراحی مفهومی که از آن ساخته ایم همگی بر اساس طراحی های جدید اپل در آیفون و آیپد آن است به همین دلیل کاملا نزدیک به ذهن و واقعی به نظر خواهد رسید که تلویزیونی به این زیبایی، با این شکل و رنگ و امکانات به زودی از اپل سر خواهد رسید!

با توجه به به روز بودن بحث ایجاد انحنا در صفحه نمایش تلویزیون ها برای ایجاد راحتی در مشاهده سطح وسیعتری از محیط، مطمئنا در محصولات جدید iTV این مورد را نیز خواهیم دید.

apple_tv_unboxed

apple_tv_unboxed2

apple_tv_unboxed3

apple_tv_unboxed4

apple_tv_unboxed5

apple_tv_unboxed6

apple_tv_unboxed7

apple_tv_unboxed8

apple_tv_unboxed9

apple_tv_unboxed10

apple_tv_unboxed11

apple_tv_unboxed12

apple_tv_unboxed13

apple_tv_unboxed14

apple_tv_unboxed15

apple_tv_unboxed16

apple_tv_unboxed17

apple_tv_unboxed18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

طرح مفهومی iTV، محصول جدید تلویزیون اپل - برسام

barsam.ir/archive/طرح-مفهومی-itv،-محصول-جدید-تلویزیون-اپل/
۱۳ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مدتی است هر زمان نامی از اپل به میان می آید همه ذهن ها به دنبال آیفون جدید و حدس و ... طرح مفهومی iTV، محصول جدید تلویزیون اپل ... apple_tv_unboxed.

finderpost live - طرح مفهومی iTV، محصول جدید تلویزیون اپل

technologymodern2015.finderpost.ir/live/page-163819.html
طرح مفهومی iTV، محصول جدید تلویزیون اپل ... اپل رفته ایم و طراحی مفهومی که از آن ساخته ایم همگی بر اساس طراحی های جدید اپل در آیفون و آیپد آن ... apple_tv_unboxed.

طرح مفهومی iTV، محصول جدید تلویزیون اپل

17sh201saraei.boxblogs.ir/page-812041.html
طرح مفهومی iTV، محصول جدید تلویزیون اپل ... تلویزیون اپل. apple_tv_unboxed ... کمتر کسی به دنبال ایده جدید اپل به نام تلویزیون اپلی با نام iTV می رود. امروز به ...

تصاویر برای طرح مفهومی iTV، محصول جدید تلویزیون اپل apple_tv_unboxed‏گزارش تصاویر
تصاویر بیشتر برای طرح مفهومی iTV، محصول جدید تلویزیون اپل apple_tv_unboxed

طرح مفهومی iTV، محصول جدید تلویزیون اپل - مولتی دانلود

multi.rzb.ir/post/207
مدتی است هر زمان نامی از اپل به میان می آید همه ذهن ها به دنبال آیفون جدید و حدس و گمان های مرتبط با طراحی iPhone 6 می رود. مقداری که متخصص تر و علاقه…,طرح مفهومی iTV، محصول جدید تلویزیون اپل,مولتی دانلود. ... apple_tv_unboxed. مدتی است هر زمان نامی ...

طرح مفهومی iTV، محصول جدید تلویزیون اپل

17sh201saraei.blogreader.ir/.../طرح-مفهومی-iTV،-محصول-جدید-تلویزیون-ا...
۷ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - طرح مفهومی iTV، محصول جدید تلویزیون اپل ... apple_tv_unboxed ... کمتر کسی به دنبال ایده جدید اپل به نام تلویزیون اپلی با نام iTV می رود. امروز به ...

GemNews - طرح مفهومی iTV، محصول جدید تلویزیون اپل

technologymodern2015.gemnews.in/blog/page-644224.html
طرح مفهومی iTV، محصول جدید تلویزیون اپل ... اپل رفته ایم و طراحی مفهومی که از آن ساخته ایم همگی بر اساس طراحی های جدید اپل در آیفون و آیپد آن ... apple_tv_unboxed.

طرح مفهومی iTV، محصول جدید تلویزیون اپل - چرا ندانیم؟!؟!؟!؟!؟!؟

amin.modern.lxb.ir/.../طرح%20مفهومی%20iTV،%20محصول%20جدید%20...
طرح مفهومی iTV، محصول جدید تلویزیون اپل - ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟اگه از علم و تکنولوژی خوشتون میاد ؟ ... apple_tv_unboxed. apple_tv_unboxed10. نظرات شما عزیزان: نام :.

طرح مفهومی iTV، محصول جدید تلویزیون اپل

technologymodern2015-blogfa.zibar.ir/
درحالیکه سخت‌افزار این طرح هنوز در حد طرح است، مجموعه‌ی Tactonics بر این .... apple_tv_unboxed ... منبع : تکنولوژی مدرنطرح مفهومی iTV، محصول جدید تلویزیون اپل

دبیرستان 17 شهریور

17sh201saraei.soundfunny.org/
طرح مفهومی iTV، محصول جدید تلویزیون اپل. طرح مفهومی iTV، ... apple_tv_unboxed ... کمتر کسی به دنبال ایده جدید اپل به نام تلویزیون اپلی با نام iTV می رود. امروز به ...
siamak بازدید : 26 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)


عموم شرکتهای ارائه دهنده آنتی ویروس فقط آنتی ویروسهای گروه 1 و 2 را تولید می‌کنند.
وب روت،بیت دفندر،کسپرسکی،اف-سکیور،جی دیتا،آویرا،ای ست و پاندا از جمله این شرکت‌ها هستند.

شرکت یا شرکت‌هایی که محصولات هر 3 گروه را تولید کنند اندک هستند که می‌توان به ترند میکرو،سایمنتک و مکافی اشاره کرد.

البته برخی شرکت‌ها نیز محصولاتی برای تأمین امنیت اطلاعات در محیط‌های ابری ( کلـود ) عرضه کرده‌اند که می‌توان به شرکت امنیتی ترند میکرو ( Trend Micro ) اشاره کرد.

در این بین شرکت انگلیسی بولگارد ( BullGuard ) فقط آنتی ویروس خانگی عرضه می‌کند.

حال فرض کنید کاربر خانگی هستید و یا یک دفتر کاری کوچک با تعداد کمی کامپیوتر و البته از سیستم عامل‌های سروری مثل ( ویندوزهای 2003 - 2008 و 2012 ) استفاده نمی کنید.
 
این گروه از کاربران چه محصولاتی را می‌توانند انتخاب کنند و با چه ویژگی‌هایی

آنتی ویروس ها ( AntiVirus )
محصولات آنتی ویروس یک حفاظت حداقلی را برای کاربران فراهم می‌کنند و ویژگی‌های اضافی ندارد.

این محصولات برای کاربرانی که اینترنت استفاده نمیکنند مناسب است و در بین همه محصولات آنتی ویروس قیمت پایین تری دارند.

اینترنت سکیوریتی‌ها ( Internet Security )
ضد ویروس‌های اینترنت سکیوریتی به صورت پایه‌ای شامل تمام ویژگی‌های آنتی ویروس( AntiVirus)،فایروال ( Firewall ) و آنتی اسپم ( ضد هرزنامه ) هستند.

برخی شرکت‌ها به این گروه از محصولات خود ویژگی‌های بیشتری نیز افزوده‌اند مانند کنترل والدین بر فرزندان،حفاظت از اطلاعات حساس، بهینه سازی سیستم ( System Tune ) و مدیریت پسوردها.
 
حفاظت کامل ( Maximum Security,360,Total Security,Complete Security)
این محصولات همه ویژگی‌های امنیتی مورد نیاز کاربر را دارا می باشند.
مقابله با همه تهدیدات دیجیتالی،داشتن ویژگیهای فایروال،مدیریت والدین بر فرزندان،بهینه سازی سیستم،پاک کردن امن فایلها،قابلیت نصب بر روی دستگاه های دیجیتالی مختلف با سیستم عاملهای متفاوت،فضای ذخیره سازی و پشتیبان گیری آنلاین براساس کلود، مدیریت پسوردها و...
 
نکته:کاربران با انتخاب یکی از محصولات فوق می‌توانند امنیت تجهیزات خود را که سیستم عامل‌های ویندوز XP , Vista , 7 , 8 ، اندروید،اپل مکینتاش و یا ویندوز موبایل و بلک بری استفاده می‌کنند تأمین کنند.
 
آنتی ویروس برای شبکه‌های کامپیوتری  
 دارندگان شبکه های کامپیوتری باید با توجه به ویژگی‌هایی که نیاز دارند به سراغ محصولات گروه 2 و یا 3 بروند.

برای خرید آنتی ویروس‌های تحت شبکه پس از انتخاب کمپانی که علاقه مند به استفاده از محصول آن هستید با شرکتی که محصولات آن کمپانی ضد ویروس را در ایران ارائه می‌دهد تماس بگیرید.

ویژگی‌هایی که ممکن است به آن نیاز داشته باشید:

- کنسول مدیریتی تحت وب

- کنسول مدیریتی تحت اینترنت ( کلود )

- رمزنگاری فایلها

- کنترل ورودی و خروجی ها ( USB Devices )

- Virtual Patching

- فایروال پیشرفته ( IDF )

- پتچ مجازی ( Virtual Patching )

- DLP : Data Loss Prevention

- حفاظت از موبایل و تبلتها

- حفاظت از سرویسهای Microsoft Exchange

- قابلیت کنترل منابع سیستم هنگام اسکن دوره ای سیستمها

- رمزنگاری ایمیلها

- حفاظت از پورتالها ( Portal Protect )

- پشتیبانی 24 ساعته / 7 روز هفته به صورت بالادرنگ
 
حفاظت خاص از مراکز دیتا سنتر و محیط‌های مجازی و کلود ( ابری )  
 
برای تهیه این راهکارهای نیز باید مستقیم به سراغ کمپانی‌های بزرگ امنیتی بروید و انتخاب خود را انجام دهید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کدام آنتی ویروس مناسب کامپیوتر شما است؟

www.yjc.ir/fa/news/.../کدام-آنتی-ویروس-مناسب-کامپیوتر-شما-است
امروز بیش از 30-40 شرکت اقدام به تولید آنتی ویروس برای کاربران خانگی، شرکتی (تحت شبکه) و مراکز داده و محیط‌های مجازی و ابری می‌کنند.

همه چیز راجع به خرید یک آنتی ویروس خوب

www.yjc.ir › وب‌گردی › باشگاه شبانه
اما انتخاب و خرید یک آنتی‌ویروس مناسب برای برخی از کاربران کالاهای دیجیتالی سخت است و هنگام انتخاب با سوالاتی نظیر چه آنتی‌ویروسي مناسب ما است؟ چرا باید ...

کدام آنتی ویروس مناسب تر است؟ - گویا آی تی

www.gooyait.com › آموزش
حیاتی ترین اصل یک آنتی ویروس ، قدرت آپدیت آن است ، اگر آنتی ویروسی آپدیت نشود، ... یکی از شاخص های یک آنتی ویروس مناسب ، محیط ساده و کاربر پسند است.

کدام آنتي ويروس خوب است؟

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=205517
۲۳ فروردین ۱۳۹۱ ه‍.ش. - به گفته کارشناسان فناوری اطلاعات تمامی آنتی ویروس‌های موجود در بازار از سطح کاربری مناسبی برخوردارند و تنها تفاوت، در نحوه عملکرد آنها در از بین ...

كدام آنتي‌ويروس مناسب‌تر است؟ - مشرق

www.mashreghnews.ir/fa/news/114542/كدام-آنتي‌ويروس-مناسب‌تر-است
به گزارش مشرق، اگر از برخی کاربران رایانه درباره وابستگی‌شان به این دستگاه سوال ... همه و همه کار این ویروس های موذی است که وقتی به جان سیستمات افتادند، حسابی از ... شمار می آید چرا که به دلیل داشتن حجم محدود، برای رایانه های پرتابل مناسب تر است.

دانلود آنتی ویروس قوی برای کامپیوتر

www.sarzamindownload.com/.../دانلود_آنتی_ویروس_قوی_برای_کامپی...
این آنتی ویروس با وجود اینکه رایگان است، اما نیاز کاربران خانگی به یک آنتی ویروس خوب را کاملا برطرف می کند. این آنتی ویروس به صورت روزانه قابل آپدیت می ...

چه آنتی ویروسی مناسب کدام کاربراست؟ - آفتاب

www.aftabir.com/.../c14.../چه-آنتی-ویروسی-مناسب-کدام-کاربراست
۲۱ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اما انتخاب و خرید یک آنتی ویروس مناسب برای برخی از کاربران کالاهای دیجیتالی سخت است و هنگام انتخاب با سوالاتی نظیر چه آنتی ویروسی مناسب ...

بر‌ترین آنتی ویروس‌های رایگان سال ۲۰۱۵ - سایت خبری ...

www.tabnak.ir › صفحه نخست › علمي -آموزشی
۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سایه ویروس‌ها و جاسوسان سایبری ‌روی سر همه کاربران قرار دارد و هر ماه ... یک آنتی ویروس مناسب برای سیستم های قدیمی و یا پایین رده ساخته است.

آنتی ویروس - دانلود رایگان نرم افزار

soft98.ir › امنیتی
این آنتی ویروس فوق العاده قدرتمند که از محیط کاربری جدیدی هم بهره می برد قادر است تا با دارا بودن سرعت مناسب ، بانک اطلاعاتی قدرتمند از تمامی فایل های مخرب و به ...

( نقد یک گزارش ) چه آنتی ویروسی مناسب کدام کاربر است؟

www.disna.ir/post/3605

ولی آخرین نمونه گزارشات آنتی ویروسی روزنامه دنیای اقتصاد نیز همین چند هفته پیش با عنوان " چه آنتی ویروسی مناسب کدام کاربر است ؟ " منتشر شد و البته مطابق ...

siamak بازدید : 41 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

چند وقتی است که نمایشگاه CES 2014 به اتمام رسید و مانند هر سال با سر و صدای زیاد و هیجان های همیشگی، شرکت های بزرگ فناوری اطلاعات سراسر دنیا به معرفی محصولات جدید خود و عرض اندام در بین رقبا پرداختند.

چیزی که به طور مشخص سال ۲۰۱۳ را تحت تاثیر خود قرار داد، ورود پرینتر های سه بعدی بود که علیرغم غیرقابل تصور بودن آن، به طور جدی وارد بازار فروش محصولات دیجیتال دنیا شده و با توجه به احساس نیاز جدی آن در بازار، هر روز بر تنوع، کارایی و کیفیت آنها افزوده می شود.

به همین دلیل برسام به سراغ نمایشگاه CES برگزار شده رفت تا بررسی بیشتری از جدیت و علاقه شرکت ها برای ورود به تولید این نوع محصول داشته باشد. ماحصل بررسی و جستجو CES 2014 در ۳D Printer را باهم مرور می کنیم.

Hyrel

شاید عجیب به نظر برسد ولی این پرینتر همزمان می تواد بر روی چند کار تمرکز کند! می ت.اند دو یا چند پرینت سه بعدی را همزمان انجام داده و با این کار هم در زمان صرفه جویی می شود، هم در کاهش ضایعات مواد اولیه.

نکته جالب تر اینکه این پرینتر می تواند با چند نوع ماده اولیه کار کند و حتی محصول قابل انعطاف تولید کند!

Hyrel-Engine

 

Kevvox

یک پرینتر فوق العاده قوی در تولید و شبیه سازی بسیار عالی از نمونه های اولیه و حتی قابل رقابت با محصول اصلی. این دستگاه برای تولید فضاهای سه بعدی باکیفیت و قابل اتکا به عنوان نمونه جدی، ماکت های بزرگ و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

 

Kevvox

 

۳Doodler’s 3D-printing pen

قلم نوری تابحال دیده اید؟ با قلم نوری به راحتی بر روی یک سطح مانند قلم نقاشی می کشید یا چیزی می نویسید و آنرا به فایلی بر روی رایانه ذخیره می کنید. حال تصور کنید همین کار را در فضای سه بعدی و با ارائه محصول واقعی و فیزیکی به شما بدهند! کافی است با این گجت عجیب، هر چیزی که می خواهید در فضای سه بعدی بکشید و تحویل بگیرید! تصورش برای من خیلی سخت است!

3Doodler

 

Regenovo

واقعیت این است که ورورد پرنتر سه بعدی در همه ابعاد و فضاها تحولات بسیاری ایجاد کرده و خواهد کرد. این پرینتر هم یکی از آنهاست که دنیای پزشکی را متحول خواهد کرد. به جای مواد اولیه پلاستیک، از مواد بیولوژیکی استفاده می کند و در تولید اعضای مصنوعی بدن با کمترین خطا، برای مصدوم یا معلول، عضوی تقریبا واقعی و بدون درد و نگرانی تحویل خواهد داد.

Regenovo

 

Robox

پرنتر سه بعدی پیشرفته و هوشمند با قابلیت برنامه ریزی و تعریف ماژول های متنوع. این پرینتر هوشمند برای تولید و شبیه سازی، ابتدا حصول اصلی را شناسایی کامل کرده و بر اساس نوع آن، کیفیت و دقت خود را تنظیم می کند.

Robox

 

Xfab

این پرینتر که همراه با نرم افزار شبیه سازی سه بعدی عرضه می شود ابتدا با استفاده از لیزر، جسم را شبیه سازی کامپیوتری کرده و قابیلت ویرایش دستی جسم شبیه سازی شده را قبل از کپی، می دهد.

Xfab

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عجیب ترین پرینتر های سه بعدی نمایشگاه CES 2014 - برسام

barsam.ir/archive/عجیب-ترین-پرینتر-های-سه-بعدی-نمایشگاه-ces-201/
۸ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - چیزی که به طور مشخص سال ۲۰۱۳ را تحت تاثیر خود قرار داد، ورود پرینتر های سه بعدی بود که علیرغم غیرقابل تصور بودن آن، به طور جدی وارد بازار ...

چاپگرهای سه‌بعدی در جیتکس 2015 | ITIRAN

itiran.com/d/69420
۲ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در جیتکس امسال نیز بخش بزرگی از نمایشگاه مربوط به چاپگرهای سه‌بعدی بوده است. از خودکاری که می‌توان با آن سه‌بعدی نوشت یا نقشی کشید تا ...

ارزان ترین پرینتر سه بعدی دنیا - هتل ارومیه

www.helpir.ir/ارزان+ترین+پرینتر+سه+بعدی+دنیا/
کوچک‌ترین پرینتر سه‌بعدی دنیا رونمایی شد مقاله درباره پرینتر های سه بعدی عجیب ترین پرینتر های سه بعدی نمایشگاه CES 2014 کوچکترین و ارزان ترین ...

هفت کاربرد عجیب پرینتر های سه بعدی - رسانه ی خبری وبلاگی

aparat.rasanetv.ir/page-677723.html
هفت کاربرد عجیب پرینتر های سه بعدیهفت کاربرد عجیب پرینتر های سه بعدی ... کیهان نورد19 ژوئن 2015 بخش های پرطرفدار پیشنهاد کیهان‌نورد: این نمایشگاه را به این ... ا ای استخدام خبرپو20 ساعت قبل عجیب ترین حلقه ازدواج دنیا را ببینید + عکس ...

استفاده از چاپگرهای سه بعدی

www.partak3d.ir/Nw/کاربردهای_چاپگرهای_سه_بعدی6.htm
یکی از عجیب ترین چاپگرهای دنیا برای اولین بار در دانشگاه کورنل آمریکا مورد ... عجیب ترین طرح موجود در نمایشگاه امسال کانسپتی بود که تمام توسط پرینترهای سه ...

عجیب ترین پرینتر های سه بعدی

sargarmi.hostik.ir/عجیب-ترین-پرینتر-های-سه-بعدی.html
۶ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عجیب ترین پرینتر های سه بعدی ... عجیب ترین پرینتر های سه بعدی نمایشگاه ces 2014 چند وقتی است که نمایشگاه ces 2014 به اتمام ... بیشتر.

اعجاب پرینترهای سه بعدی - جدید ترین اخبار ایران و جهان ممتاز ...

www.momtaznews.com/اعجاب-پرینترهای-سه-بعدی/
فاوانیوز: پرینترهای سه‌بعدی می‌توانند کمک بزرگی برائ ورود بە یک زندگی ... مداد آبی» یکی از این کارتون‌های قدیمی است کە احتمالا اغلب ما اعجاز عجیب و جالبش را همچنان .... نمایشگاهی که در آن از هرچیزی می‌توان پرینت گرفت در نمایشگاه ۳D Printshow ...

پرینتر سه بعدی| - چاپ سه بعدی

www.arka-co.com/fa/NEWSVIEW/14
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مرجع پرینتر سه بعدی ایران / پرینترهای سه بعدی / فروش پرینتر های سه بعدی .... عجیب ترین پرینتر های سه بعدی نمایشگاه CES 2014 -

عجیب ترین پرینتر های سه بعدی نمایشگاه CES | جستجو ...

peransia.com/list/عجیب-ترین-پرینتر-های-سه-بعدی-نمایشگاه-CES.html
عجیب ترین پرینتر های سه بعدی نمایشگاه CES 2014. چند وقتی است که نمايشگاه CES 2014 به اتمام رسید و مانند هر سال با سر و صدای زیاد و هیجان هاي همیشگی، شرکت ...
siamak بازدید : 31 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

ویندوز 8 کم کم به عنوان سیستم عامل اصلی در کامپیوترهای ما مستقر میشود و جای ویندوز 7 را میگیرد. اگر شما مهارت کافی در کار با ویندوز 7 را داشته اید، پس با ویندوز 8 نیز میتوانید کار کنید و با بررسی قسمت های مختلف آن، از امکانات و ابزارهای جدید ویندوز 8 باخبر شوید.

 

اگر هنوز ویندوز 8 را نصب نکرده اید، پیشنهاد میکنیم همین امروز دست به کار شوید. نسخه های مختلفی از ویندوز 8 را میتوانید از سایت سرزمین دانلود دریافت و نصب کنید. قطعا مراحل نصب و کار با ویندوز 8 ، یک تجربه شگفت انگیز برای شما خواهد بود.

 

همانطور که در زمان ارائه ویندوز 7 سعی کردیم با ارائه نکات مفید و ترفندهای کاربردی، مهارت شما را در کار با ویندوز افزایش دهیم، در مورد ویندوز 8 نیز بیکار ننشسته ایم. در این مقاله، مجموعه ای از ترفندهای ویندوز 8 را به شما معرفی میکنیم. یادگیری این ترفند ها کار با ویندوز 8 را برای شما راحت تر و دلپذیرتر خواهد کرد.

 

کاشی های دوست داشتنی

در شروع کار ویندوز 8، شما با مجموعه‌ای از کاشی‌های زنده و فعال روبرو خواهد شد، که هر کاشی معرف یک نرم‌افزار است. برای اجرای هر نرم‌افزار بر روی آن کلیک کنید. اگر می‌خواهید کاشی‌ها را جابه‌جا کنید، کلیک چپ ماوس را بر روی کاشی مورد نظر نگه داشته و آنرا به مکان دلخواه بکشید.

اگر به‌ اندازه کافی برای کشف رابط‌ کاربری ویندوز ۸، وقت گذاشته‌اید، می‌توانید به صفحه‌اصلی (Desktop) بروید. برای اینکار کافی‌ است بر روی کاشی مربوط به آن کلیک کنید. و یا کلید‌های‌ ترکیبی Win+D را بزنید. با این کار هرجایی که باشید، به دسکتاپ منتقل خواهید شد.

 

 

 

 

بزرگنمایی و کوچک نمایی (Zoom in , Zoom out)

اگر تعداد کاشی ها زیاد باشد، با چرخاندن غلطک وسط ماوس میتوانید در طول صفحه اسکرول کنید. در این صورت اگر خواستید همه کاشی ها را به صورت یکجا ببینید، باید صفحه را کوچک کنید. برای این کار کلید Ctrl را نگه داشته و با چرخاندن غلطک وسط ماوس صفحه را کوچک نمایی کنید. به همین روش میتوانید صفحه را مجدد بزرگ نمایی کنید.

 

 

 

 

منوی چارم (Charm Menu)

وارد دسکتاپ شوید. اشاره گر ماوس را بر روی گوشه های بالا یا پایین سمت راست دسکتاپ قرار دهید تا منوی چارم ظاهر شود. این منو در واقع برای دسترسی سریع تر به بخش های مختلف ویندوز استفاده میشود. این منو را میتوانید با کلید های ترکیبی Win+C نیز ظاهر کنید. سپس روی آن کلیک کنید تا دسترسی کامل داشته باشید.

برای خارج شدن از Charm Menu ، روی گوشه پایین سمت چپ صفحه کلیک کنید. و یا کلید Win را بزنید.

 

پنجره های همزمان

اگر به صورت همزمان چندین نرم افزار و یا پنجره در حال اجرا باشند، با قرار دادن شکلک ماوس بر روی گوشه سمت چپ بالای تصویر میتوانید تصویر کوچکی از همه پنجره ها را ببینید. ای کار را با زدن کلید های ترکیبی Win+Tab نیز میتوانید انجام دهید. حالا از روی تصویرهای کوچک نمایش داده شده، بر روی پنجره مورد نظر خود کلیک کنید تا به آن منتقل شوید. این کار با کلید های ترکیبی Alt+Tab نیز قابل انجام است.

 

 



میانبرهای مفید
استفاده از میانبرها و کلید های ترکیبی میتواند سرعت عمل شما را در کار با ویندوز 8 افزایش دهد.

مهم ترین میانبرهای ویندوز 8 عبارتند از:

Win + H: دسترسی به قسمت اشتراک‌گذاری منوی چارم
Win + I: دسترسی به بخش تنظیمات (Settings) منوی چارم
Win + K: دسترسی به بخش دستگاه‌های منوی چارم
Win + Q: جستجوی اپلیکیشن‌ها
Win + F: جستجوی فایل‌ها
Win + W: جستجوی تنظیمات ویندوز
Win + X: دسترسی به ابزارهای متداول مدیریت سیستم‌ عامل
Win + E: اجرای فایل‌اکسپلورر در محیط دسکتاپ
Win + O: قفل نمودن جهت صفحه (عمودی و افقی)
Win + R: اجرای پنجره Run
Win + L: قفل نمودن ویندوز
Win + Print Screen: گرفتن عکس از صفحه‌نمایش و ذخیره‌سازی عکس‌ها در فولدر Snapshots در بخش Pictures
Win + 1,2,3,4,5,6,7,8,9: با فشردن هریک از اعداد، نرم افزاری متناظر با آن که در Taskbar پین شده‌ است اجرا می‌شود.
Ctrl + Shift + Delete: اجرای ابزار مدیریت وظایف (Task Manager)

 


جستجو
بهترین روش برای پیدا کردن فایل ها، نرم افزارها، و ابزارها در ویندوز 8 ، استفاده از منوی جستجو (Search Charm) است. در یک قسمت دلخواه از صفحه‌ آغازین (Start Screen) به تایپ بپردازید تا جستجو شروع شود. حالا از منوی جستجوی باز شده می‌توانید نوع فایل مورد نظر خود را انتخاب کنید تا به این صورت، نتایج مطلوب‌تری بدست بیاورید.

برای مثال اگر به دنبال یک آهنگ می‌گردید، ابتدا می‌توانید آن را در فایل‌های کامپیوتر خود جستجو کنید، اگر نتیجه‌ای نیافتید، در منوی جستجو بر روی موزیک کلیک کنید تا Xbox Music را جستجو کنید. اگر بازهم جستجو بی‌نتیجه بود، بر روی Internet Explorer کلیک کنید تا جستجوی اینترنتی آغاز گردد و همه این‌کارها بدون نیاز به بستن منوی جستجو انجام می‌شوند. در حقیقت شما به کمک منوی جستجو (Search Charm) می‌توانید به دنبال هر چیزی در هر جایی بگردید. از جستجوی یک موقعیت در اپلیکیشن‌های نقشه و آب‌و‌هوا گرفته تا آخرین وضعیت بازار بورس در اپلیکیشن‌های مالی و یا نام اپلیکیشنی جدید در فروشگاه ویندوز.

 

 



تنظیمات منوی چارم

بسیاری از امکانات پرکاربرد ویندوز را میتوانید از طریق این منو پیدا کنید. از امکاناتی که قبلا در System Tray بودند (مثل تنظیمات صدا، شبکه، و کیبورد) گرفته تا دکمه خاموش کردن سیستم.

 

صفحه تنظیمات Charm علاوه بر موارد ذکرشده ، به کاربر امکان دسترسی به پنجره آشنای Control Panel را برای دسترسی به تنظیمات گوناگون سیستم می‌دهد. اما پیش از آنکه وارد جزئیات کنترل پنل شوید، به پنجره Settings Charm باز گردید و در قسمت پایین کلید Change PC Settings را بیابید. این منو امکانات زیادی را در اختیار کاربر می‌گذارد. تغییر لاک‌اسکرین و تغییر عکس پس‌زمینه صفحه‌ استارت، مدیریت اطلاع‌رسانی‌ها (Notifications) و حریم خصوصی در ویندوز، و معرفی دستگاه‌های جانبی نظیر چاپگر، بخشی از امکانات گزینه Change PC Settings هستند.

 

 



دسترسی های آنلاین
اگر قصد دارید کاربر دیگری را به ویندوز معرفی کنید و یا از راه دور و از طریق اینترنت به حساب‌کاربری خود در ویندوز 8 لاگین کنید، تنها کافی‌است در Settings Charm بر روی گزینه Change PC Settings کلیک کرده و گزینه Users را انتخاب کنید.

 

 

 

 

هر چند کار با برخی ابزارهای جدید ویندوز 8 کمی پیچیده به نظر میرسد، ولی برای اینکه از غافله عقب نمانید و بتوانید با نرم افزارها و اپلیکیشن های جدید کار کنید، لازم است تا مهارت های خود را در کار با ویندوز 8 افزایش دهید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برنامه سی ام - ترفندهای ویندوز 7 - به روز

brooz.tv3.ir/?option=com_content&view=article&id=80...
ترفندهای ویندوز 7 (1). در این قسمت از برنامه با هم چند تا از ترفند های مفید رو در ویندوز 7 بررسی میکنیم ، با ما به روز باشید. آمارها نشون میده که در حال حاضر حدود 30 ...

برترین وبلاگ ترفند های کامپیوتری - ترفند ویندوز7

www.it4y0u.blogfa.com/cat-6.aspx
برترین وبلاگ ترفند های کامپیوتری - ترفند ویندوز7 - برترین وبلاگ ترفند های ... این میانبر ها هم خود مشکل ساز شده است و پیدا کردن میانبر های مفید کمی سخت شده ...

ترفند های مفید ویندوز 8 - سرزمین دانلود

www.sarzamindownload.com/contents/1534/
همانطور که در زمان ارائه ویندوز 7 سعی کردیم با ارائه نکات مفید و ترفندهای کاربردی، مهارت شما را در کار با ویندوز افزایش دهیم، در مورد ویندوز 8 نیز بیکار ننشسته ایم.

۱۰ ابزار مفید سیستمی مخفی در ویندوز - بیتوته

www.beytoote.com/computer/tarfand-c/useful-windows2-system.html
ترفندهای ویندوز قطعات سخت افزاری ویندوز ۷ ابزارهای مخفی ویندوز,ترفند ویندوز,ترفند های ویندوز,ترفندهای ویندوز سون, قطعات سخت افزاری کامپیوتر, ترفندهای ...

ترفند های ویندوز

xptarfand2011.blogfa.com/
یکی از پنجره های مفید و کارا پنجره معروف کنترل پنل است که به طور معمول امکان تغییر نام آنها وجود ندارد.برای اینکار: 1.از منوی start گزینه Run را زده و فرمان regedit ...

آموزش ترفندهای کاربردی در ویندوز7 و سایر ویندوزها

www.ruthless.loxblog.com/
Snap 08 0050 آموزش نکات و ترفند های ویندوز (Folder Options) .... مطمئنید که فلش USB شما ویروسی است و فقط می خواهید فلش خود را فرمت کنید هم بسیار مفید است.

ویندوز 7 - آموزش تصویری كامپیوتر و نرم افزار بهمراه دانلود

www.onlinestan.com/cat/3/tips-windows-7.html
همچنین این ترفندها در سایر نسخه های ویندوز نیز کارا می باشند . .... کامپیوتر شما اطلاعات مفید و مختصری را درباره تنظیمات زمان و اطلاعات سخت افزاری سیستم در حافظه ...

ترفند های مفید ویندوز 8 - ترفند ویندوز

tarfandwindows.ir/post/.../ترفند%20های%20مفید%20ویندوز%208.htm
ترفند های مفید ویندوز 8. ویندوز 8 کم کم به عنوان سیستم عامل اصلی در کامپیوترهای ما مستقر میشود و جای ویندوز 7 را میگیرد. اگر شما مهارت کافی در کار با ویندوز 7 را ...

ترفند های مفید كامپيوتر و اينترنت - محشر دات کام

mahshar.com/tarfand/
ترفند های مفید كامپيوتر و اينترنت: ترفند های مفید كامپيوتر و اينترنت. ... مخفی سازی اطلاعات در ویندوز XP به شیوه ای متفاوت بدون نرم افزار دانلود وذخيره فيلم هاي ...

20 ترفند مفید Win-Key در ویندوز 7 - پویا پردازان نوین

guast.persianblog.ir/post/141/
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ ه‍.ش. - انتشار ویندوز۷ با اضافه‌شدن ترفند‌ها و میانبر‌های فراوانی برای موس و صفحه‌ کلید همراه بود. در‌این بین، می‌توان کاربردی‌ترین کلید را کلید ویندوز ...
siamak بازدید : 32 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

تصمیم گیری برای خرید یک لپ تاپ مناسب، یکی از سخت ترین کارهای ممکن است. تعداد لپ تاپ های موجود در بازار زیاد است و قدرت و قابلیت هر محصول، با محصول دیگر متفاوت است. این باعث میشود تا خیلی از افراد برای خرید لپ تاپ مدت زیادی سردرگم باشند. بیشتر افراد یک دیدگاه خاص برای خرید لپ تاپ مناسب دارند و به راحتی لپ تاپ مورد نظر خود را پیدا میکنند. اما بعضی دیگر در میان تعداد زیاد گزینه ها، گیج و سردرگم میشوند. در این مطلب ما سعی کرده ایم تا 10 عدد از بهترین لپ تاپ هایی که در چند سال اخیر به بازار آمده اند را معرفی کنیم؛ تا کسانی که به دنبال جدیدترین محصولات هستند بتوانند به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند.

اولین و مهمترین چیزی که باید در خرید لپ تاپ برای خود مشخص کنید، کارایی و هدف شما از خرید یک لپ تاپ است. شما باید بدانید که چگونه لپ تاپی برایتان مناسب است. به طور کلی، وزن کم و طراحی بهینه، بازدهی و قدرت پردازش، قیمت مناسب، عمر باتری بالا، صفحه نمایش و قدرت پخش صدای با کیفیت از مهم ترین فاکتور ها برای خرید یک لپ تاپ هستند.

اگر به دنبال لپ تاپی برای بازی کردن هستید، باید به دنبال سیستمی با بازدهی خیلی قوی و کارت گرافیک قدرتمند باشید. اما اگر به دنبال کار های محاسباتی برای پروژه و کارهای درسی خود هستید، باید لپ تاپی با قدرت پردازش بالا تهیه کنید. همچنین اگر به دنبال لپ تاپی برای کارهای تجاری خیلی حساس هستید، باید سیستمی تهیه کنید که از نظر امینیتی، بسیار قوی باشد؛ مثلا دارای حسگر اثر انگشت برای احراز هویت باشد. علاوه بر این، کسانی که لپ تاپ خود را به مدت طولانی با خود حمل میکنند نیاز به الترابوک هایی دارند که از نظر وزن و اندازه و ضخامت در سایز مناسبی باشد. علاوه بر این کسانی که علاقه به دیدن فیلم به مدت طولانی دارند باید لپ تاپ هایی با صفحه نمایش باکیفیت و مات تهیه کنند تا در کنار لذت بیشتر از تماشای فیلم، چشمانشان آسیب نبیند.

فاکتور مهم دیگر، بودجه شماست. شما باید به نسبت کارایی مورد نظر خود و پولی که قصد پرداخت آنرا دارید، تعادلی معقول برقرار کنید تا بتوانید مناسب ترین محصول موجود را برای خود تهیه کنید.

در این مطلب که توسط فروشگاه اینترنتی تاپ سان تهیه شده است، سعی داریم تا از میان انبوهی از گزینه های موجود برای خرید لپ تاپ، همگی را کنار زده و تنها 10 مدل از بهترین های آنها که برای مصارف روزمره و اهداف و سلایق مختلف مناسب هستند را به شما پیشنهاد کنیم و به خود شما اجازه دهیم تا بیشتر در مسائل تخصصی لپ تاپ ها وارد شوید و مناسب ترین آنها را انتخاب کنید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

راهنمای خرید لپ تاپ در تابستان 94 [رپورتاژ آگهی] - دیجیاتو

digiato.com/article/2015/.../راهنمای-خرید-لپ-تاپ-در-تابستان-94-رپورت...
۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بیشتر افراد یک دیدگاه خاص برای خرید لپ تاپ مناسب دارند و به راحتی ... دیدن فیلم به مدت طولانی دارند باید لپ تاپ هایی با صفحه نمایش باکیفیت ...

Digionline - قیمت، خرید، فروش، مشاوره ال سی دی لپ تاپ - LCD

www.digionline.ir/Allprovince/Category/...ال...لپ-تاپ.../cat=1010304
Digionline - قیمت، خرید، فروش، مشاوره ال سی دی لپ تاپ - LCD -

راهنمای خرید لپ تاپ ؛ حقایقی مهمتر از مارک لپ تاپ ! - علم فردا

www.elmefarda.com/راهنماي-خريد-لپ-تاپ/
۲۳ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ویژگی هایی که هنگام خرید لپ تاپ باید در مورد آنها بدانید و از فروشنده سوال کنید : پردازنده یا CPU لپ تاپ. حافظه RAM لپ تاپ. صفحه نمایش لپ تاپ.

نمایشگر LCD/LED لپ تاپ::لپ تاپ کلوب - فروشگاه آنلاین ...

laptopclub.ir/product/category/81
پیش و پس از خرید نیاز به تائیدیه و تماس تلفنی نیست و تائیدیه خرید کالا به صورت پیامک برای شما .... نمایشگر 14.0 اینچ LCD لپ تاپ (نور پس زمینه LED).

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت - شهر سخت افزار

www.shahrsakhtafzar.com/fa/buyer.../1271-best-laptops-for-buy-with-pr...
۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بازار ایران بر اساس قیمت | راهنمای خرید لپ تاپ. ... صفحه نمایش 15 اینچی این لپ تاپ نیز برای تماشای فیلم و همچنین ...

LCD LED تعویض خرید فروش مانیتور ال سی دی لپ تاپ نوت ...

www.lapbuy.com › قطعات لپ تاپ
فروش انواع ال سی دی و ال ای دی لپ تاپ برای تمامی مدل ها در تمامی سایز های موجود با گارانتی تعویض ، در صورتی که ال سی دی یا ال ای دی لپ تاپ شما در لیست زیر نبود ...

راهنماي خريد لپ تاپ

www.7laptop.com/?gid=19
باارائه راهنماي خريد لپ تاپ، انتخاب بهترين دستگاه را براي شما آسان کرده ايم. ... اين گروه شامل مدل هاي باريک و سبک با صفحه نمايش هاي 3/13 اينچ تا 14 اينچ و ...

لپ‌تاپ مدیا - لپ‌‌تاپ مدیا

www.laptopmedia.ir/
لپ تاپ مدیا پایگاه جامع اطلاع رسانی در مورد نوت بوک و تبلت است نقد و بررسی، لپ تاپ راهنمای خرید، پرسش و پاسخ و لیست قیمت از بهترین لپ تاپ و تبلت های بازار. ... Processing Unitداده‌ها را پردازش کرده و آنها را برای نمایش در مانیتور آماده می‌کند.

مشاوره خرید لپ تاپ - P30World Forums - انجمن های تخصصی ...

forum.p30world.com › لپ تاپ و تبلت
مشاوره برای خرید لپ تاپ های ویژه بازی و اختصاصی مالتی مدیا. در صورتی که کیفیت صفحه نمایش، اسپیکرها و عملکرد لپ تاپ در بازیها برای شما اهمیت ویژه ای دارد ...

ال سی دی لپ تاپ Laptop LCD 15.6 صفحه نمایش لپ تاپ

www.itbazar.com/p_196.aspx
ال سی دی لپ تاپ Laptop LCD 15.6 و لیست قیمت صفحه نمایش 15.6 اینچ نوت بوک وال سی دی لب تاب اورجینال ال ائی دی لب تاپ و خرید صفحه نمایش لپ تاپ در آی تی ...



siamak بازدید : 30 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

 

 

همانطور که در تصویر می بینید ، شما می تواند یک کالن کوچک بنزین برای گوشی خود خریداری بکنید. این شارژر همراه کوچکترین شارژر همراه می باشد و می تواند تا نیم ساعت دیگر گوشی شما را زنده نگه دارد و از خاموش شدن ان جلوگیری بکند.

 

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از پی سی دی، این شارژر همراه تنها ۴۱ دلار قیمت دارد و با بیشتر گوشی های هوشمند سازگاری کامل دارد و می تواند با درگاه mini USB گوشی شما را شارژ بکند. هم اکنون می توان این شارژر همراه را سفارش داد. نظر شما در مورد این محصول کوچک چیست؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شارژی عجیب برای گوشی های هوشمند!- هایپرکلابز

hyperclubz.com/main/Club.aspx?qClub=golestan&qCat=home...
شارژی عجیب برای گوشی های هوشمند! همانطور که در تصویر می بینید ، شما می تواند یک کالن کوچک بنزین برای گوشی خود خریداری بکنید. این شارژر همراه کوچکترین ...

شارژی عجیب برای گوشی های هوشمند! - برسام

barsam.ir/archive/شارژی-عجیب-برای-گوشی-های-هوشمند/
۲۷ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از پی سی دی، این شارژر همراه تنها ۴۱ دلار قیمت دارد و با بیشتر گوشی های هوشمند سازگاری کامل ...

شارژ باتری گوشی‌های هوشمند در 60 ثانیه - بیتوته

www.beytoote.com/computer/technews/battery3-charge2-seconds.html
شارژر گوشی هوشمند شارژ گوشی هوشمند در 60 ثانیه باتری آلومینیومی گوشی‌های هوشمند باتری‌های ... عکس های عجیب و غریب,عکس عجیب غریب,گوشی های عجیب و غریب ...

شارژی عجیب برای گوشی های هوشمند!

holysigns.ir/کتابخانه/مقالات/tabid/88/ArticleId/226/.aspx
۳ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - همانطور که در تصویر می بینید ، شما می تواند یک کالن کوچک بنزین برای گوشی خود خریداری بکنید. این شارژر همراه کوچکترین شارژر همراه می باشد و ...

شارژر عجیب برای گوشی های هوشمند!

ho3ein323.rauc-pnut.ir/page-572083.html
ساعت زنانه نگین دار طرح Love. http://www.hamyarshop.ir/images/product_images/240837uc_1211. ارائه شده در رنگ های مختلف و زیبا برای اولین بار در ایران.

عجیب ترین شارژر مخصوص گوشی های هوشمند... | مد روز

neattar.modroz.ir/page-492653.html
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات و به نقل از پی سی دی، این شارژر همراه تنها ۴۱ دلار قیمت دارد و با بیشتر گوشی های هوشمند سازگاری کامل دارد و می تواند با درگاه ...

عجیب ترین شارژر مخصوص گوشی های هوشمند...

neattar.appyfinder.com/page-477754.html
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات و به نقل از پی سی دی، این شارژر همراه تنها ۴۱ دلار قیمت دارد و با بیشتر گوشی های هوشمند سازگاری کامل دارد و می تواند با درگاه ...

شارژی عجیب برای گوشی های هوشمند! :: بصیرت روز

basirateroz.blog.ir/1394/05/22/sharj
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - همانطور که در تصویر می بینید ، شما می تواند یک کالن کوچک بنزین برای گوشی خود خریداری بکنید. این شارژر همراه کوچکترین شارژر همراه می باشد و ...

شارژری عجیب برای گوشیهای هوشمند :: به دیار دیاری ...

https://lord-mml.blog.ir/.../شارژری%20عجیب%20برای%20گوشیهای%20هو...
۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «شارژری عجیب برای گوشیهای هوشمند» ثبت شده است - به ... این شارژر همراه تنها ۴۱ دلار قیمت دارد و با بیشتر گوشی های هوشمند سازگاری کامل ...

شارژر همراه عجیب برای گوشی های پر مصرف - زوم تک

zoomtech.ir › ... › شارژر همراه عجیب برای گوشی های پر مصرف

۵ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - شارژر همراه عجیب برای گوشی های پر مصرف : همیشه و هر زمان باید به فکر باتری گوشیمون باشیم که مبادا خالی شده ... اخبار فناوری · تلفن های هوشمند ...

 

 

 

 

siamak بازدید : 43 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

مدیرعامل مالک سهام مدیریتی شرکت مخابرات ایران گفت:‌ تصور قالب این است که به دلیل بزرگ بودن آنتن موبایل اشعه آن از سایر امواج خطرناک‌تر است در حالی که اشعه یک دستگاه کنترل تلویزیون ۱۰۰ برابر بیشتر از یک دستگاه موبایل است.

 به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از فارس،  صابر فیضی امروز در مراسم اعطای جوایز قرعه‌کشی تالیا در جمع خبرنگاران در خصوص تشعشعات موبایل و تأثیر آن بر سلامتی مردم پیشنهاد کرد که در یک برنامه تلویزیونی موضوع پارازیت‌ها به بحث گذاشته شود.

مدیرعامل شرکت توسعه اعتماد مبین که مالک  1+50درصد سهام مخابرات ایران است، افزود: یک بار در یک برنامه تلویزیونی با موضوع فناوری اطلاعات اعلام کردیم که اثر وسایل الکترونیکی مانند کنترل‌های خانگی به مراتب مخرب‌تر از فرکانس‌های موبایل است.

عضو هیئت مدیره تالیا افزود: این وسایل به خصوص برای کودکان کمتر از 2 سال مناسب نیست زیرا ممکن است سبب ابتلا به آسم در آینده شود.

مدیرعامل سابق شرکت مخابرات ایران ادامه داد: تصور قالب مردم این است که اشعه‌های موبایل به دلیل بزرگ بودن آنتن‌ها بیشترین ضرر را برای افراد دارد و از سایر امواج خطرناک‌تر و مضرتر است.

وی گفت: این در حالی است که یک دستگاه موبایل حداقل در بیش از فاصله 30 سانتیمتری خود تأثیری ندارد اما اشعه کنترل‌های خانگی 100 برابر بیشتر از فرکانس‌های موبایل است.

 

 

 

 

 

خطر اشعه کنترل تلویزیون ۱۰۰ برابر بیشتر از موبایل است

barsam.ir/archive/خطر-اشعه-کنترل-تلویزیون-۱۰۰-برابر-بیشت/
۲۸ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مدیرعامل مالک سهام مدیریتی شرکت مخابرات ایران گفت: تصور قالب این است که به دلیل بزرگ بودن آنتن موبایل اشعه آن از سایر امواج خطرناک‌تر است ...

خطر اشعه کنترل تلویزیون ۱۰۰ برابر بیشتر از موبایل است ...

namazgah2015.blogsky.com/.../خطر-اشعه-کنترل-تلویزیون-۱۰۰-براب...
۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خطر اشعه کنترل تلویزیون ۱۰۰ برابر بیشتر از موبایل است - نمازگاه - بررسی مسائل روز جامعه و کمک به آگاهی بیشتر - نمازگاه.

خطر اشعه کنترل تلویزیون ۱۰۰ برابر بیشتر از موبایل است

rasuli2014.blogreader.ir/.../خطر-اشعه-کنترل-تلویزیون-۱۰۰-برابر-بیش...
خطر اشعه کنترل تلویزیون ۱۰۰ برابر بیشتر از موبایل است. مدیرعامل مالک سهام مدیریتی شرکت مخابرات ایران گفت: تصور قالب این است که به دلیل بزرگ بودن ...

خطر اشعه کنترل تلویزیون ۱۰۰ برابر بیشتر از موبایل است

www.miyanali.com/aray/98
۷ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خطر اشعه کنترل تلویزیون ۱۰۰ برابر بیشتر از موبایل است. ... است که به دلیل بزرگ بودن آنتن موبایل اشعه آن از سایر امواج خطرناک‌تر است در حالی ...

خطر اشعه کنترل تلویزیون ۱۰۰ برابر بیشتر از موبایل است!

fanavaranfarhangi.aytablog.com/page-1830.html
مدیرعامل مالک سهام مدیریتی شرکت مخابرات ایران گفت: تصور قالب این است که به دلیل بزرگ بودن آنتن موبایل اشعه آن از سایر امواج خطرناک‌تر است در حالی که اشعه ...

خطر اشعه کنترل تلویزیون ۱۰۰ برابر بیشتر از موبایل است ...

csiz.ir/tag/خطر-اشعه-کنترل-تلویزیون-۱۰۰-برابر-بیشت/
خطر اشعه کنترل تلویزیون ۱۰۰ برابر بیشتر از موبایل است. مدیرعامل مالک سهام مدیریتی شرکت مخابرات ایران گفت: تصور قالب این است که. صفحه 1 از 11.

خطر اشعه کنترل تلویزیون ۱۰۰ برابر بیشتر از موبایل است ...

rozblog-98barg-ir.jigarfa.ir/page-492460.html
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نود و هشت برگ / مدیرعامل مالک سهام مدیریتی شرکت مخابرات ایران گفت: تصور قالب این است که به دلیل بزرگ بودن آنتن موبایل اشعه آن ...

خطر اشعه کنترل تلویزیون ۱۰۰ برابر بیشتر از موبایل است ...

polos-rzb.sooba.ir/page-8561.html
سایت سوبا بزرگترین آرشیو مطالب وبلاگ های پارسی می باشد که به صورت خودکار به جمع اوری مطالب می پردازد.

خطر اشعه کنترل تلویزیون ۱۰۰ برابر بیشتر از موبایل است ...

weblog24.com/.../خطر-اشعه-کنترل-تلویزیون-۱۰۰-برابر-بیشتر-از-م...
نتایج جستجوی عبارت ' خطر اشعه کنترل تلویزیون ۱۰۰ برابر بیشتر از موبایل است ' از بین کلیه اطلاعات و وبلاگهای ثبت شده در سایت در زیر نمایش داده شده است و ...

خطر اشعه کنترل تلویزیون ۱۰۰ برابر بیشتر از موبایل است!!!

darage1ha.teamfun.ir/page-83176.html
خطر اشعه کنترل تلویزیون ۱۰۰ برابر بیشتر از موبایل است!!! مدیرعامل مالک سهام مدیریتی شرکت مخابرات ایران گفت: تصور قالب این است که به دلیل بزرگ بودن ...
siamak بازدید : 42 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

 

 

با اینکه هنوز ضرر تشعشعات ساتع شده از اسمارت فون‌ها برای بدن و مغز ثابت نشده است و دانشمندان مختلف نظرات مختلفی در این باره دارند، همه متفق‌القول باور دارند که اسمارت فون‌ها یکی از کثیف‌ترین وسایل اطراف ما هستند که می‌توانند موجب بیماری‌های بسیار بدی شوند. اسمارت فون‌ها را می‌توان بالواقع مخازم پاتوژن‌ها (عوامل بیماری‌زا) دانست. زیرا آنها با صورت، گوش‌ها، لب‌ها و دستان کاربران مختلف برخورد دارند. برخی از این باکتریها می‌توانند موجب بیماری‌هایی مثل آنفولانزا یا التهاب ملتحمه شوند یا حتی اینکه به عفونت‌های کشنده منجر شوند.

نگاهی به معروف‌ترین میکروب‌های روی تلفن همراه

تلفن همراه

پس حالا و پیش از آنکه دوباره گجت همراه خود را سر میز غذا ببرید، نگاهی به میکروبها و باکتری‌هایی که این اشیا می‌توانند با خود داشته باشند بی‌اندازید:

کلیفرمها

میکرو بیولوژیست‌های دانشگاه آریزونا سال 2012، تحقیقی را منتشر کردند که در آن گفته می‌شد اسمارت فون‌ها باکتریهای بیشتری از نشیمنگاه توالت دارند! برخی از کارشناسان می‌گویند که این واقعیت تعجب برانگیز نیست، زیرا ران بشر مقدار کمتری باکتری نسبت به دستها و دهان او دارد و افراد توالت خود را بیشتر از گجتهای همراه خود تمیز می‌کنند.

باکتری‌های کلیفرم اغلب روی صورت حیوانات و انسان، خاک و گیاهان یافت می‌شوند. با اینکه مقدار کم این باکتری‌ها باعث بیماری نمی‌شوند اما وجودشان نشان از آن دارد که پاتوژنهای دیگری در کمین هستند.

اشریشیا کُلی

اشریشیا کُلی (یا ای.کلی) از آن نوع باکتریهایی است که باید از آن دوری کنید. البته واقعیت امر این است که تمام انواع این باکتری مضر نبوده و برخی از آنها برای سیستم گوارشی شما خوب هستند.

ای کلی نوعی از کلیفرم مدفوعی است که در روده انسان زندگی می‌کند و وجودش روی اسمارت فون نشان از آلودگی‌های دیگر دارد. در مواقع خیلی نادر، ممکن است یک اسمارت فون با نوع خطرناک E. coli O157:H7 آلوده شده باشد. این همان نوع باکتری است که موجب شیوع بیماری‌های ناشی از مواد غذائی می‌شود. این باکتری موجب دردهای شکمی شدید، اسهال، حالت تهوع و شیوع ناگهانی بیماری و عواقب کشنده می‌شود.

استافیلوکوک اورئوس نوع دیگری از باکتری است که ضررش بستگی به نوع باکتری دارد. برخی از باکتری‌های اس اورئوس می‌توانند موجب بیماری‌های جدی پوستی شوند. مثلا MRSA نوعی خطرناک از بیماری زاها است که می‌تواند موجب جوشهای دردناک پوستی شده و از طریق تماس پوستی منتقل شود. این میکروب معمولا در بیمارستان‌ها وجود دارد و از طریق تلفنهای آلوده سریعتر پخش می‌شود.

در تحقیقی که سال 2009 توسط یک میکروبیولوژیست ترک انجام شد، مشخص شد که 52 درصد از تلفنهای همراه 200 کارمند مرکز سلامتی آلوده به استافیلوکوک اورئوس بوده است و 38 درصد این تلفن‌ها در معرض آلودگی به نوع MRSA این باکتری بوده‌اند.

استرپتوکوک‌ها اغلب در دو شکل ظاهر و به دو گروه A و B تقسیم می‌شوند. نوع اول همانی است که بسیاری از ما در کودکی با بیماری حاصل شده از آن یعنی گلودرد استرپتوکوکی دست و پنجه نرم کرده‌ایم. البته این نوع باکتری می‌تواند موجب بیماریهای خطرناک‌تری مثل تب بنفش، سندروم شوک سمی، سلولیت و بیماری‌های خوره عضلانی مثل necrotizing fasciitis شود.

نوع دوم اما دقیقا نوعی است که اصلا نباید نزدیکتان شود، زیرا موجب بیماریهایی مثل ذا‌ت‌الریه، عفونت دستگاه ادراری، خون و پوست می‌شود.

(Coagulase Negative Staphylococci (CoNS (استافیلوکوک کواولاز)

نوعی از استافیلوکوک‌ها که با نام (Coagulase Negative Staphylococci (CoNS شناخته می‌شوند، این ها باکتری‌های مقاوم در برابر آنتی بیوتیک هستند که اغلب در پوست و مخاط بدن انسان و دیگر جانواران زندگی می‌کنند. با اینکه از نوع استافیلوکوک اورئوس کم خطرتر هستند، این نوع هم موجب عفونت‌های خونی می‌شوند، عفونت‌هایی که در اثر تماس با محیط‌های بیمارستانی و وسایل پزشکی ایجاد می‌شوند. CoNS را مسئول 30 درصد از عفونت‌های خونی می‌دانند.

این باکتری بعلاوه روی دستگاه‌هایی مثل اسمارت فون هم یافت می‌شود. سال 2011، گروهی از محققان دانشگاه غنا، موبایل 100 دانشجو را به صورت تصادفی انتخاب کردند و 50 درصد از این دستگاه‌ها پس از تست، آلوده به CoNS تشخیص داده شدند.

کَپَک

کپک تنها آن چیزی نیست که مثلا روی مواد غذایی فراموش شده در گوشه یخچال می‌بینید، بلکه روی 10 درصد از تلفنهای تست شده کارکنان مرکز سلامتی ترکیه هم یافت شده است.

این ماده می‌تواند موجب بیماری‌هایی شود. قرار گرفتن در معرض کپک بر روی سیستم تنفسی تاثیر منفی می‌گذارد و موجب تب، کوتاهی تنفس، بینی گرفتگی و در موارد کمتری موجب عفونت ریه می‌شود.

مخمر

درست به مانند برخی دیگر از باکتری های این لیست که به سیستم هاضمه کمک می‌کنند، مخمرها هم چنین هستند.

در تحقیق انجام شده بر روی موبایلهای کارکنان مرکز سلامت در ترکیه، مشخص شد که 1.5 درصد از تلفن‌ها، آلوده به مخمرها بودند. مخمرها قارچ‌هایی هستند که می‌توانند تقریبا در همه جای بدن زندگی کنند. آلودگی‌های مخمری موجب خارش شدید پوست و دستگاه تناسلی می‌شوند. خبر خوش این است که ابتلا به بیماری‌های ناشی از مخمرهای موجود روی اسمارت فون‌ها تقریبا ناممکن است.

کلستریدیوم دیفیسیل

کلستریدیوم دیفیسیل همان علت پشت اسهال است.

البته این باکتری موجب بیماریهای دیگری مثل تب، تهوع، دردهای شکمی و از دست دادن اشتها هم می‌شود. این باکتری اغلب در بیمارستان‌ها وجود دارد. (برای تمیز کردن تلفن همراه خود می‌توانید از الکل یا آب مقطر استفاده کنید).

کورینه باکتری

کورینه باکتری شوخی بردار نیست. این همان باکتر یبماری‌زای دیفتری است. بیماری که باعث ایجاد اختلال در سیستم تنفسی افراد شده و موجب مرگ آنها می‌شود. دیفتری در شکل سرما خوردگی ایجاد می‌شود، به تب و لرز ختم شده و حتی در مواردی سکته قلبی هم  همراه دارد.

خوشبختانه واکسیناسیون جلوی پیشرفت این بیماری را گرفته است.

سودوموناس آئروژینوزا

سودوموناس آئروژینوزا تقریبا در تمامی محیطها زنده می‌ماند. از تجهیزات بیمارستانی تا سینکها، از استخرها تا دستگاه‌های همراه شما. محققان نیجریه‌ای دریافتند که از بین باکتریهای موجود روی 400 تلفن تست شده، این باکتری بیشترین مقدار حضور را داشته است.

چیزی که سودوموناس آئروژینوزا را از دیگر باکتریهای این فهرست مجزا می‌کند، مقاومت خارق‌العاده آن پس از درمان آلودگی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نگاهی به معروف‌ترین میکروب‌های روی تلفن همراه - برسام

barsam.ir/archive/نگاهی-به-معروف‌ترین-میکروب‌های-روی-ت/
نگاهی به معروف‌ترین میکروب‌های روی تلفن همراه. آخرین اخبارمقالات ۹ مهر, ۱۳۹۳ - بدون نظر. 0 (0 امتیاز). با اینکه هنوز ضرر تشعشعات ساتع شده از اسمارت فون‌ها برای بدن ...

نگاهی به معروف ترین میکروب های روی تلفن همراه - تی نیوز

tnews.ir/news/926A31237002.html
نگاهی به معروف ترین میکروب های روی تلفن همراه. ... نگاهی به معروف‌ترین میکروب‌های روی تلفن همراه. آخرین اخبارمقالات ۹ مهر, ۱۳۹۳ - بدون نظر. 0 (0 امتیاز). با اینکه هنوز ...

نگاهی به معروف‌ترین میکروب‌های روی تلفن همراه

alirezatm.98bax.ir/page-132525.html
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به ...

نگاهی به معروف‌ترین میکروب‌های روی تلفن همراه | آرشیو ...

polos-rzb.sooba.ir/page-8562.html
نگاهی به معروف‌ترین میکروب‌های روی تلفن همراه | آرشیو وبلاگهای ایران ... خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل ...

سا موزیک | نگاهی به معروف‌ترین میکروب‌های روی تلفن همراه ...

saamusic.ir/list/نگاهی+به+معروف‌ترین+میکروب‌های+روی+تلفن+همراه.html
نگاهي به معروف‌ترين ميکروب‌هاي روي تلفن همراه .... از نهادهای علمی، پژوهشی و اجرایی كشور در نظر دارد همایشی تحت عنوان «تلفن همراه هوشمند و سبك زندگی» از سلسله همایش ...

نگاهی به معروف‌ترین میکروب‌های روی تلفن همراه | جستجو در ...

weblog24.com/list/نگاهی-به-معروف‌ترین-میکروب‌های-روی-تلفن-همراه.html
نتایج جستجوی عبارت نگاهی به معروف‌ترین میکروب‌های روی تلفن همراه از بین ... همان اول ساخت تلفن‌های همراه مد نظر سازندگان مصرف‌کنندگان تلفن‌های همراه بوده تا به امروز ...

نگاهی به معروف‌ترین میکروب‌های روی تلفن همراه | |دانلود اهنگ و ...

polos-rzb.98dress.ir/page-55623.html
با اینکه هنوز ضرر تشعشعات ساتع شده از اسمارت فون‌ها برای بدن و مغز ثابت نشده است و دانشمندان مختلف نظرات مختلفی در این باره دارند، همه متفق‌القول باور دارند که ...

وزیر ارتباطات: 334 میلیارد تومان برای سرمایه گذاری ...

kanian.smma.ir/page-9923.html
... نگاهی به معروف‌ترین میکروب‌های روی تلفن همراه · آمار بارش 24 ساعت گذشته / موج ... وزیر ارتباطات: 334 میلیارد تومان برای سرمایه گذاری روستایی امسال در نظر ... را تلفن به منزل‌شان ارائه داده‌ایم و زیر 20 خانوار نیز حداقل یک خط عمومی در روستا دارد.

ترجمه متون انگلیسیسایت تفریحی و خبری وبلاگ ها فارسی

polos-rzb.khabarreson.ir/
عوامل هنگ کردن گوشی تلفن همراه ... علی‌رغم دست یافتن به برخی فناوری‌ها برای بالا بردن عمر باطری گوشی این ... نگاهی به معروف‌ترین میکروب‌های روی تلفن همراه.

جدیدترین مطالب از گوشه کنار جهان مانا بلاگ

polos-rzb.manna2000.org/
نگاهی به معروف‌ترین میکروب‌های روی تلفن همراه. :: نگاهی به ... اعضای خانواده. اسامی اعضای خانواده به نظر ساده میاد ولی مرور کردن و خوندن این مطلب خالی از لطف نیست.
siamak بازدید : 41 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

 

‫معرفی بهترین گوشی های هوشمند مناسب عکاسی در شب‬

 

از زمانی که اولین گوشی موبایل دوربین دار در سال 2000 و در ژاپن معرفی شد، این صنعت مسیری طولانی را طی نموده است. بسیاری از گوشی های هوشمند رده بالای امروزی با کیفیتی که در عکسبرداری ارائه می دهند باعث می شوند کاربر دوربین کامپکت خود را به فراموشی بسپارد.

‫معرفی بهترین گوشی های هوشمند مناسب عکاسی در شب‬

گوشی

البته این دوربین ها جای کار بسیاری دارند و عکاسی در نور کم یکی از همین موارد است. سنسور کوچک دوربین گوشی ها دلیل اصلی این ضعف بوده و غالبا عکس هایی پر از نویز و کم کیفیت را تحویل کاربر می دهند. با این حال گوشی هایی وجود دارند که می توان با دوربین آنها در نور کم تصاویری قابل قبول و راضی کننده ثبت نمود. در ادامه تعدادی از آنها را بدون هیچ ترتیب خاصی از نظر می گذرانیم.

 Asus ZenFone 6 and ZenFone 5

گوشی

،

گوشی

هر دوری این گوشی ها در رده خوش قیمت جای می گیرند؛ با این وجود ایسوس مدعی است که فناوری PixelMaster عکس هایی عالی را در نور کم ثبت می کند. سنسور 13 مگاپیکسلی ZenFone 6 در حالت کم نور عکس هایی 3 مگاپیکسلی ثبت نموده و سنسور 8 مگاپیکسلی ZenFone 5 به وضوح 2 مگاپیکسلی تغییر وضعیت می دهد.

Nokia Lumia 930

گوشی

دوربین لومیا 930 به یک سنسور 20 مگاپیکسلی PureView به ابعاد 1/2.5” مجهز است که با لرزشگیر نوری همراه بوده و در نور کم نسبت به بسیاری گوشی های رده بالا عکس های بهتر و کم نویزتری را ثبت می کند.

Nokia Lumia 1020

گوشی

با وجودی که لومیا 1020 عمر بیشتری در مقایسه با 930 دارد، اما در هر شرایطی نسبت به آن عکس های بهتری را ثبت می کند. سنسور تاثیر برانگیز 41 مگاپیکسلی 1020 با ابعاد 1/1.5” و در کنار OIS (لرزشگیر نوری) چنان تصاویر با کیفیتی را در مقایسه با دیگر رقبا ثبت می کند که پیدا کردن نمونه ای همتای آن را بسیار دشوار می گرداند. حتی گوشی نوکیا 808 هم با سنسور 1/1.2” خود چون فاقد OIS است در این رقابت جا می ماند.

Sony Xperia Z3 and Z3 Compact

گوشی

هر دو گوشی هوشمند جدید سونی به یک سنسور 20.7 مگاپیکسلی1/2.3” و لنز سری G سونی مجهز هستند. متاسفانه خبری از OIS نیست اما سونی توانسته به طور نرم افزاری میزان ISO را تا 12800 و برای اولین بار در میان گوشی های هوشمند بالا ببرد. نتیجه اینکه هر دو گوشی در نور کم و با وضوح 8 مگاپیکسل چنان عکس هایی می گیرند که برای گوشی های بسیاری ورای دستیابی است.

Apple iPhone 6 Plus

گوشی

به نظر می رسد اپل در زمان توسعه آیفون 6 به طور جدی به عکاسی در نور کم اندیشیده است. گوشی 5.5 اینچی آیفون 6 پلاس با سنسور 8 مگاپیکسلی و لرزشگیر نوری، بهترین عکس هایی را که تا به امروز از نسل آیفون دیده ایم ارائه می دهد.

Samsung Galaxy Note 4

گوشی

فبلت نوت 4 هنوز عرضه نشده، اما سامسونگ ادعا می کند سنسور 16 مگاپیکسلی آن عکس های خوبی را در نور کم به ثبت می رساند. با توجه به لرزشگیر نوری همراه آن (که فقدان آن را در نوت قبلی احساس می کردیم) انتظار داریم عکس های بهتری را در نور کم از آن ببینیم.

Samsung Galaxy K zoom

گوشی

گلکسی K zoom آخرین دوربین هیبریدی سامسونگ بوده و به همین جهت ضخامت 16.6 میلی متر و وزن 200 گرمی آن قابل انتظار است. سنسور 1/2.3” و 20.7 مگاپیکسلی آن با فلش زنون، لرزشگیر نوری و زوم نوری 10X همراه بوده و در محیط های کم نور عکس های خوبی می گیرد.

Pansonic Lumix DMC-CM1

گوشی

گوشی هیبریدی پاناسونیک اوایل همین ماه معرفی شد و با سنسور 1 اینچی خود (اولین در گوشی های هوشمند) ما را واقعا تحت تاثیر قرار داد. این سنسور 20 مگاپیکسلی به یک لنز عریض 28 میلی متری ساخت شرکت آلمانی Leica مجهز بوده و ISO آن تا 25600 به پیش می رود. Lumix DMC-CM1 قادر به عکسبرداری با فرمت RAW بوده و اگرچه هنوز بررسی عملی آن را ندیده ایم، اما انتظار یک عملکرد عالی را از آن داریم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

معرفی بهترین گوشی های هوشمند مناسب عکاسی در شب - برسام

barsam.ir/archive/‫معرفی-بهترین-گوشی-های-هوشمند-مناسب-ع/
۹ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - از زمانی که اولین گوشی موبایل دوربین دار در سال 2000 و در ژاپن معرفی شد، این صنعت مسیری طولانی را طی نموده است. بسیاری از گوشی های هوشمند رده ...

۵ مورد از بهترین گوشی های مناسب برای عکاسی سلفی | گجت ...

gadgetnews.ir/61875/بهترین-گوشی-های-مناسب-برای-عکاسی-سلفی/
۲۲ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اما مهمترین بازیگران ثبت تصاویر سلفی گوشی های هوشمند هستند که ... در این مطلب می خواهیم شما را با ۵ مورد از بهترین گوشی های مناسب برای عکاسی سلفی آشنا کنیم. .... شواهدی جدید از معرفی ال جی جی ۵ درکنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶.

برترین گوشی‌های مناسب برای عکاسی سلفی - دیجی‌کالا مگ

mag.digikala.com › دیجیتال › ترین‌ها
۱۵ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خـانـه دیجیتال ترین‌ها برترین گوشی‌های مناسب برای عکاسی سلفی (تابستان ۹۴) .... در رشته‌ی IT دانش آموخته و علاقه‌ی فراوانی به گجت‌ها و گوشی‌های هوشمند دارد. ... و واقعاطراحیش برای دوربین سلفی هست چراتواین لیست نیست سوال؟

معرفی بهترین گوشی های هوشمند سال 2015 (عکس) - که

www.irannaz.com/best-smartphone-2015-photo.html
معرفی بهترین گوشی های هوشمند سال 2015 کنفرانس گوگل هفته آینده برگزار می شود در ... رونالدو هر شب با جت خصوصی اش به مراکش می رود (عکس) ... واژه بهترین برای این گوشی مناسب نیست ولی می توان از آن به عنوان یک گوشی خوب و اقتصادی یاد کرد.

نظر سنجی دیجیاتو: بهترین دوربین موبایل در نیمه اول سال ۲۰۱۵

digiato.com/article/2015/.../نظر-سنجی-دیجیاتو-بهترین-دوربین-موبای...
۱۵ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگر سریع ترین تلفن هوشمند را بخواهید گزینه ها مشخص هستند، اگر فلز و شیشه و حتی ... در ادامه این مطلب نمونه عکس های ثبت شده را مشاهده کرده و در پایان با نظرسنجی دیجیاتو برای انتخاب بهترین دوربین موبایل همراه باشید. ..... از عکاسی شب میشه گوشی ها رو تقریبا حدس زد. .... نبرد تایپیست ها؛ معرفی بازی ZType.

6 نکته برای عکاسی در شب - بیتوته

www.beytoote.com/computer/graph/taking-photographs.html
بهترین زمان شب برای عکاسی هنگامی است که هنوز مقداری رنگ در آسمان باقی مانده است. این زمان عکس‌های ... در این حالت دوربین به طور خودکار سرعت شاتر مناسب برای این دیافراگم را تشخیص می‌دهد. هدف اصلی از حالت ..... بهترین گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش کوچکتر از 4.6 اینچ ... معرفی گرانترین دوربین اکشن جهان توسط لایکا + عکس ...

بهترین گوشی‌های هوشمند بازار با قیمت ۶۰۰ هزار تا ۱ میلیون ...

www.zoomit.ir/.../27771-mobile-buying-guide-azar-month-one-million
۲۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - معرفی بهترین گوشی‌های هوشمند میان رده کاری دشوار است و در این بازه‌ی قیمتی .... با توجه مشخصات فنی خود گزینه‌ی مناسبی برای دوستداران عکاسی باشد. .... ایرادی هم که داره اینه که کیفیت عکس ها در شب میاد پایین و اسلات کارت حافظه ...

بهترین گوشی های هوشمند مناسب عکاسی در شب کدام هستند ...

hyperclubz.com/Main/Club.aspx?qClub=golestan&qCat=club...
بهترین گوشی های هوشمند مناسب عکاسی در شب کدام هستند؟ به نظر شما بهترین گوشی های هوشمند مناسب عکاسی در شب کدام هستند؟...

بهترین گوشی های هوشمند مناسب عکاسی در شب... - عصر ...

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid...id...
بهترین گوشی های هوشمند مناسب عکاسی در شب http://www.isfictnews.ir/?p=17295 ... ز زمانی که اولین گوشی موبایل دوربین دار در سال ۲۰۰۰ و در ژاپن معرفی شد، این ...

معرفی بهترین گوشی های هوشمند مناسب عکاسی در شب - اسپیناد

espinad.com/.../معرفی-بهترین-گوشی-های-هوشمند-مناسب-عکاسی-در-شب...

معرفی بهترین گوشی های هوشمند مناسب عکاسی در شب از بین کلیه وبلاگها و اطلاعات سایت جستجو شده و نتیجه آن در لیست زیر نمایش داده شده است. جهت مشاهده اطلاعات ...

siamak بازدید : 35 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

علی‌رغم دست یافتن به برخی فناوری‌ها برای بالا بردن عمر باطری گوشی این واقعیت که هنوز برای شارژ گوشی باید زمان بگذارید، آزار دهنده است.

یکی از فناوری‌هایی که با بالا رفتن عمر باطری در تضاد است، نازک درست کردن و ظریف ساختن موبایل و گوشی هوشمند است که باعث شده تا همه محاسبات و آرزوهای کاربران یکجا جمع نشود.

عمر باطری بهتری لزوماً به معنای داشتن گوشی ظریف‌تر  و زیباتر نیست و این مشکل همه‌گیر است.

اما به‌راستی شما کدام را می‌پسندید؟ عمر باطری بیشتر یا گوشی ظریف‌تر؟

 

 

 

 

 

 

 

موبایل ظریف‌تر می‌خواهید یا عمر باطری بیشتر؟ - خبرآنلاین

www.khabaronline.ir/detail/402306/ict/hardware
۹ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - عمر باطری بهتری لزوماً به معنای داشتن گوشی ظریف‌تر و زیباتر نیست و این مشکل همه‌گیر است. اما به‌راستی شما کدام را می‌پسندید؟ عمر باطری ...

عمر باطری بیشتر یا گوشی ظریف‌ تر ،کدام را می‌ پسندید ...

radrayaneh.ir/.../index.php?.../عمر-باطری-بیشتر-یا-گوشی-ظریف‌-تر...
یکی از فناوری‌هایی که با بالا رفتن عمر باطری در تضاد است، نازک درست کردن و ظریف ساختن موبایل و گوشی هوشمند است که باعث شده تا همه محاسبات و آرزوهای کاربران ...

عمر باطری بیشتر یا گوشی ظریف‌ تر ،کدام را می‌ پسندید ...

polos-rzb.atuo-link.ir/page-1354.html
عمر باطری بیشتر یا گوشی ظریف‌ تر ،کدام را می‌ پسندید؟ علی‌رغم دست یافتن به برخی فناوری‌ها برای بالا بردن عمر باطری گوشی این واقعیت که هنوز برای شارژ گوشی ...

عمر باطری بیشتر یا گوشی ظریف‌ تر ،کدام را می‌ پسندید؟

enerjiworld.alakiblog.ir/news/175052.html
عمر باطری بهتری لزوماً به معنای داشتن گوشی ظریف‌تر و زیباتر نیست و این مشکل همه‌گیر است. اما به‌راستی شما کدام را می‌پسندید؟ عمر باطری بیشتر یا گوشی ...

عمر باطری بیشتر یا گوشی ظریف‌ تر ،کدام را می‌ پسندید؟

a-m-e.mihanblog.com/post/11
۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دنیای علم و مذهب - عمر باطری بیشتر یا گوشی ظریف‌ تر ،کدام را می‌ پسندید؟ - نظر = همکاری - دنیای علم و مذهب.

عمر باطری بیشتر یا گوشی ظریف‌ تر ،کدام را می‌ پسندید؟

arak-robotic.mihanblog.com/post/783
۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - علی‌رغم دست یافتن به برخی فناوری‌ها برای بالا بردن عمر باطری گوشی این واقعیت که هنوز برای شارژ گوشی باید زمان بگذارید، آزار دهنده است.

عمر باطری بیشتر یا گوشی ظریف‌ تر ،کدام را می‌ پسندید؟

www.polo3.ir/post/57
علی‌رغم دست یافتن به برخی فناوری‌ها برای بالا بردن عمر باطری گوشی این واقعیت که هنوز برای شارژ گوشی باید زمان بگذارید، آزار دهنده است. یکی از فناوری‌هایی که ...

عمر باطری بیشتر یا گوشی ظریف‌ تر ،کدام را می‌ پسندید؟

razblog.net/page-718232.html
عمر باطری بیشتر یا گوشی ظریف‌ تر ،کدام را می‌ پسندید؟ عمر باطری بشیتر را می پسندید یا گوشی ظریف تر؟ برچسب ها: منبع مطلب · نکست ادز · site stats.

شما نظر دهید: موبایل ظریف تر می خواهید یا عمر باطری بیشتر؟

www.ghatreh.com/.../شما-نظر-دهید-موبایل-ظریف-خواهید-عمر-باطری-بیشت...
۹ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - فناوری توسعه موبایل و گوشی هوشمند به سوی آرزوهای شما می چرخد؟ یا نمی ... اما به راستی شما کدام را می پسندید؟ عمر باطری بیشتر یا گوشی ظریف تر؟

موبایل ظریف تر می خواهید یا عمر باطری بیشتر؟ - تی نیوز

tnews.ir/news/B69738138908.html
  1. باطری هژیر صنعت‏

    تبلیغwww.hajirsanat.com/Tel:021-77800090
تولید کننده انواع یو پی اس UPS. استابلایزر، اینورتر، شارژر، باتری
خريداري تجهيزات كنترلی · تعويض قطعات معيوب · خدمات تعمير در محل مشتری
siamak بازدید : 27 پنجشنبه 08 بهمن 1394 نظرات (0)

درد نوزادانی که با اعتیاد به دنیا می‌آیند

اینجا در این خانه سیاه هیچکس از شنیدن گریه دو نوزادی که پا به دنیا گذاشته‌اند، شادمان نیست.اینجا مهر ومحبت در میان دود و آسمان خاکستری خانه گم شده است. شاید اگر ترس از مرگ نبود، شاید اگر ترس از جان سپردن و گره‌هایی نبود که پس‌از آن ساکنان خانه خاکستری را گرفتار کند، زندگی تنها نوزاد نجات یافته در سردرگمی‌ها و تباهی‌ها گم و ناپیدا می‌ماند.
*‌*‌*
درد سم زدایی شیشه در بدن نحیف نوزاد پسر بر تلخی تنهایی پس از تولدش از یک پدر و مادر شیشه‌ای افزوده است.نوزادی که هیچ آغوش گرمی در انتظارش نیست و عشق مادر در میان دود مواد مخدر گم شده است.اواخر آذر ماه سال جاری یک زن ۳۴ ساله با وضعیت وخیم به همراه دوقلوهایش که تنها دقایقی ازتولدشان می‌گذشت، به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل شد.

پزشکان پس از معاینه نوزادان متولد شده، با توجه به وضعیت حال مادر که نشان می‌داد به مواد مخدر اعتیاد شدیدی دارد، یکی از دو قلوها را که دختر بود، بلافاصله در بخش مراقبت‌های ویژه از نوزادان بستری کرده و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دادند. قل دیگر که پسر بود و به علت اعتیاد مادر دچار اعتیاد و عوارض پس از آن شده بود، برای سم زدایی بستری شد. در حالی که تلاش پزشکان برای نجات نوزاد دختر ادامه داشت، وی ساعتی بعد روی تخت بیمارستان جان سپرد.

مادر دوقلوها که اعظم نام دارد در مورد اینکه فرزندانش را کجا به دنیا آورده است، گفت: درخانه مادرم زندگی می‌کنم. به شیشه اعتیاد دارم. در حال مصرف شیشه بودم که دچار درد زایمان شدم با کمک مادرم دوقلوها را به دنیا آوردم و پس از آن به بیمارستان مراجعه کردم.

وی که براثر شدت اعتیاد بسختی قادر به صحبت بود، ادامه داد: ۱۲ سال پیش ازدواج کردم و از همسر اولم نیز صاحب یک پسر ۷ ساله هستم ولی پس از مدتی از او جدا شدم. از چند سال پیش با جوانی که همسن خودم است و مثل من به شیشه اعتیاد دارد، آشنا شده و به عقد موقت هم درآمدیم. از او یک پسر دوساله دارم واین دوقلوها هم فرزندان دیگر مان هستند. این زن شیشه‌ای در مورد زندگی‌اش گفت: اعضای خانواده من همگی به شیشه اعتیاد دارند و من و همسرم همراه دو پسرم در کنار پدر و مادرم و در خانه آنها زندگی می‌کنیم.

مجید همسر صیغه‌ای این زن و پدر دوقلوها گفت: علاقه‌ای به نگهداری از این پسر ندارم و می‌خواهم که از او در یکی از مراکز بهزیستی نگهداری شود چون شرایط زندگی من و مادرش به‌گونه‌ای نیست که بتوانیم از او مراقبت کنیم. مادر شیشه‌ای که عشق و عاطفه‌اش را در میان سیاهی اعتیاد سال‌هاست گم کرده و علاقه‌ای به ترک مواد مخدر و رهایی از اعتیاد ندارد، می‌گوید: قبلاً یکبار اقدام به ترک کردم و به‌مدت چهار ماه پاک بودم. شوهرم هم برای هشت ماه پاک بود ولی پس از آن دوباره جذب شیشه شدم و به مصرف آن روی آوردم.

وی در مورد فرزندانش گفت: بچه‌های من شناسنامه ندارند و به همین علت پسرم امیر با اینکه ۷ سال دارد به مدرسه نمی‌رود. چون نمی‌توانم از نوزاد پسرم مراقبت کنم تمایل به بردن او با خود به خانه ندارم.

زاویه بسته

در حالی که توجه به زندگی زنان معتاد و یافتن راهی برای نجات و رهایی آنها از دام اعتیاد به یکی از مهمترین مسائل روز تبدیل شده است، زاویه تلخ دیگری پیش‌روی قرار گرفته است؛ تولد نوزادان معتاد.نوزادان بی‌گناهی که تنها جرمشان داشتن مادران معتاد است که برای تأمین پول مواد مخدر تن به ازدواج با مردان معتاد یا بی‌بندوباری می‌دهند.

درد و رنج زندگی این نوزادان تنها در این نقطه خاتمه نمی‌یابد. اگر ترس از مرگ دوقلوها در خانه نبود و اعظم به بیمارستان مراجعه نکرده بود، معلوم نبود چه سرنوشتی در انتظار نوزاد پسری که اکنون در بیمارستان در حال سم زدایی است بود؟ آیا این امکان وجود نداشت او برای دریافت مواد مخدر مبادله شده یا به فروش برسد؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایگاه خبری شباویز - این تولد اشک را در چشمان همه جمع کرده است

shabaveiz.ir/detail/News/396348/7
۶ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آغاز این تولد اشک را در چشمان همه جمع کرده است. آغازی سیاه و تاریک آغازی تلخ و جثه‌ای نحیف که باید در نخستین گریه تولدش عمری اشک و بغض را در ...

این تولد اشک را در چشمان همه جمع کرده است - اخبار گوناگون

various.pegahonline.ir/news/.../این-تولد-اشک-را-در-چشمان-همه-جمع-کرده-ا...
این تولد اشک را در چشمان همه جمع کرده استبه روز نیوز : درد نوزادانی که با اعتیاد به دنیا می‌آیند اینجا در این خانه سیاه هیچکس از شنیدن گریه دو نوزادی که پا به دنیا ...

این تولد اشک را در چشمان همه جمع کرده است | آغاز این تولد - قطره

www.ghatreh.com/news/.../این-تولد-اشک-چشمان-همه-جمع-کرده-است
۶ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آغاز این تولد اشک را در چشمان همه جمع کرده است. آغازی سیاه و تاریک آغازی تلخ و جثه ای نحیف که باید در نخستین گریه.

اشک جمع

quranblogging.ir/اشک-جمع/
اشک جمع. این تولد اشک را در چشمان همه جمع. آغاز این تولد اشک را در چشمان همه جمع کرده است آغازی سیاه و تاریک آغازی تلخ و جثه‌ای. بیشتر... ناگفته های اشک چشم و درمان ...

روزنامه ايران94/10/5: تولد خاكستري در خانه شيشه اي

www.magiran.com/npview.asp?ID=3286425
۵ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آغاز اين تولد اشک را در چشمان همه جمع کرده است. آغازي سياه و تاريک آغازي تلخ و جثه اي نحيف که بايد در نخستين گريه تولدش عمري اشک و بغض را در ...

این تولد اشک را در چشمان همه جمع کرده است - کلوب

www.cloob.com/u/.../این_تولد_اشک_را_در_چشمان_همه_جمع_کرده_است
۵ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این تولد اشک را در چشمان همه جمع کرده است. ... http://seemorgh.com/news/report/277170-این-تولد-اشک-را-در-چشمان-همه-جمع-کرده-است/. 99. نمی پسندم!

تولد خاکستری در خانه شیشه ای - تی نیوز

tnews.ir/news/046154579097.html
۶ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شفا آنلاین>سلامت> آغاز این تولد اشک را در چشمان همه جمع کرده است. آغازی سیاه و تاریک آغازی تلخ و جثه‌ای نحیف که باید در نخستین گریه تولدش ...

اهنگ سیاهی ازارمین - جدیدترین اخبار روز ایران و دنیا

iruni.ir/search/?q=اهنگ%20سیاهی%20ازارمین&page=6

۱ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در کنار ابرهای سياهي که این روزها تهران را فرا گرفته، یک سوال مهم وجود دارد؛ مردم چه عوامل .... سلامت نیوز : آغاز این تولد اشک را در چشمان همه جمع کرده است

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 156
  • بازدید ماه : 1,231
  • بازدید سال : 5,304
  • بازدید کلی : 36,011